سرمربی مس رفسنجان به صورت تلویحی اعلام کرد که در پایان فصل صندلی سرمربیگری این تیم را ترک خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر راه آهن جمهوری اسلامی گفت: افزایش ظرفیت تعداد صندلی‌ها به بیش از ۶۰۰ هزار نفر به صورت رفت و برگشت هستیم و قیمت بلیت قطار چهار تخته و چهار ستاره از تهران _خرمشهر ۳۹۰ هزار تومان است.
تعویض صندلی‌های جایگاه ذخیره تیم‌های فوتبال در استادیوم آزادی با بررسی نمونه‌های مختلف و اخذ نظر سرپرست‌های دو باشگاه بزرگ پایتخت انجام خواهد شد.
دوئل اصولگرایان بر سر صندلی‌های مدیریتی صدا و سیما، زمانی آغاز شد که خبر رسید وحید جلیلی قائم‌مقام سازمان صداوسیما طی حکمی محسن یزدی مدیر شبکه مستند را برکنار کرده است. وحید جلیلی که طی ۲ سال گذشته کمتر در محافل عمومی حاضر می‌شد و برخلاف دوران حضور در جبهه عدالت‌خواهی که سخنرانی‌های پر آب و تاب منعقد می‌کرد، پس از پیروزی رییسی در انتخابات ۱۴۰۰ مامور شد تا کادرسازی را در صدا و سیما آغاز کند.
بخشی از عوامل تغییر میل و اولویت‌بندی داوطلبان کنکور برای ادامه تحصیل، علاوه بر بازار کار برای رشته تحصیلی، نبود آمایش سرزمینی مناسب است. پیش از این و در سال‌های میانه دهه ۷۰ با فقدان یک آمایش سرزمینی درست، به‌طور ناگهانی فارغ‌التحصیلان مهندسی بازار کار را اشباع کردند و این اتفاق نوعی سرخوردگی عمومی ایجاد کرد. در واقع بخش بزرگی از بااستعدادترین دانشجویان ایرانی سمت رشته‌های فنی و مهندسی رفتند، اما پس از فارغ‌التحصیلی بیکار شدند.
بر اساس تحقیقات انجام‌شده اجزای داخلی کابین از جمله روکش صندلی‌ها، روکش در‌ها و داشبورد و سایر قطعات، در اثر تابش نور آفتاب مخصوصا در فصل تابستان، گاز سمی و سرطان‌زای بنزن را تولید و ساطع می‌کنند که بوی آشنایی هم دارد، به همین دلیل به رانندگان خودرو‌های مختلف توصیه و تاکید می‌شود بلافاصله پس از سوار شدن به خودرو کولر آن را روشن نکنند.
منصوری در فضای داخلی کادیلاک اسکالید صرفاً تغییراتی جزئی را اعمال کرده است. کف‌پوش رنگ شتری هماهنگ با روکش چرمی صندلی‌ها، نشان منصوری روی فرمان و کاورهای اسپرت‌تر پدال بخش عمده این تغییرات را تشکیل می‌دهند. البته تصمیم منصوری برای عدم تغییر گسترده کابین اسکالید منطقی به‌نظر می‌آید، از آنجا که این شاسی بلند فول سایز آمریکایی کابین لوکس خوش‌ساختی دارد.
بررسی‌های میدانی از محوطه کافه‌ها، اما ماجرای دیگری را نشان می‌دهد. اولین کافه، کارون است که سقف‌اش به‌طور کامل از بین رفته است، صندلی‌ها را دوباره چیده‌اند، اما پوششی بالای سر صندلی‌ها نیست. کنار آن کافه دیگری است، سقف این کافه هم که در محوطه خارجی است به‌طور کامل پایین آمده، کافه تعطیل شده و به‌گفته مغازه کناری، خسارت‌ها صدها میلیون تومان است.
کم کردن فاصله صندلی‌ها در هواپیمای بویینگ و سوار کردن ۱۵۰ مسافر توسط هواپیمایی سپهران، توجه برانگیز شده است.
شرکت هواپیمایی کانتاس به عنوان بخشی از پروژه «طلوع آفتاب» (Sunrise) برای پرواز‌های بین‌المللی فوق‌العاده طولانی خود، صندلی‌های تجاری و فرست کلاس جدیدی را که در ناوگان ایرباس A ۳۵۰-۱۰۰۰ آینده‌اش نصب می‌شوند را به نمایش گذاشت.
نادری: مسافرین ناراضی از فاصله صندلی ها. خودم تا شیراز درحالت مچاله بودم و مسافران کناری، از درد کمر بخود می‌پیچیدند.
شش صندلی فرست کلاس اساسا در کابین‌های کوچکی با در‌های مخصوص به خود قرار گرفته‌اند، این کابین‌ها یا اتاق‌ها علاوه بر سیستم اطلاعات سرگرمی معمول یک صفحه نمایش ۳۲ اینچی نیز دارند، این کابین‌ها دارای یک تخت مستطیلی موازی در کنار صندلی عریض و گزینه‌های ذخیره‌سازی، از جمله کشوی لباس خواب هستند. کابین‌های فرست کلاس همچنین دارای یک کنسول بزرگ و یک میز غذاخوری جدا شونده بزرگ هستند.
بسیاری از ما دغدغه این را داریم که در هواپیما مریض نشویم. گواه این نگرانی هم محبوبیت روز افزون مقاله‌هایی با عنوان‌هایی از این دست است؛ چگونه در هواپیما مریض نشویم؟ یکی از راه‌های رها شدن از شر مریضی‌های پرواز را می‌توان در همین صندلی‌ها یافت.
صندلی‌های ردیف دوم در پیکاپ دوکابین فوتون G۷ بنزینی اتوماتیک بیشتر شبیه به نیمکت هستند و آنچنان زاویه ندارند اما شاید حضور دریچه‌های تهویه‌ هوای اختصاصی در این قسمت، حس و حال راحت‌تری را خلق کند.
ما به ندرت پروازی را رزرو می‌کنیم که یکی از صندلی‌های وسط در ردیف آخر باشد. اما آیا باور میکنید که این صندلی‌ها از نظر آماری ایمن‌ترین صندلی‌ها در هواپیما هستند؟
سازندگان در حال طراحی هواپیما‌های جدید با مواد کامپوزیتی بیشتری هستند که قادر به تحمل بیشتر استرس پرواز (تنش نیرو‌های داخلی) باشند. در این طراحی‌ها، بال‌های هواپیما سخت و محکم نیستند، بلکه منعطف هستند تا بتوانند با جذب بار‌های شدید، از شکسته شدن در امان باشند.
در ابتدایی‌ترین حالت مکانیسمی در ساختار زیر بالشتک صندلی شما پنهان شده که یک محور، سیم‌هایی که آن را به دکمه روی تکیه گاه شما وصل می‌کند و یک قوطی پنوماتیکی که صندلی را به حالت عمودی برمی گرداند را شامل می‌شود. سازندگان صندلی آن را "کینماتیک" می‌نامند: قطعاتی که حرکت می‌کنند.
اگر صاحب یک حیوان خانگی هستید حتماً با مشکلی به نام موی حیوانات روی صندلی‌ها آشنایید. موی گربه یا سگ به صندلی‌ها می‌چسبد و کلافه‌تان می‌کند. مشکل اینجاست که نمی‌شود هر روز خودرو را به کارواش برد به همین خاطر راهکاری بهتر برایتان آورده‌ایم. برای زدودن و رفع موی حیوانات از سنگ پای اسفنجی استفاده کنید.
​ون‌های کافه‌ها و صندلی‌های غذاخوری‌ها هم از سطح این خیابان جمع شده‌اند و به اخبار غیررسمی دامن زده‌اند.
فیفا شب گذشته یکی از صندلی‌های جایگاه خبرنگاران ورزشگاه البیت را به خبرنگار آمریکایی اختصاص داد و دسته گلی به همراه یک عکس از این خبرنگار را روی میز قرار داد.
هرچند جام جهانی قطر در پاییز در حال برگزاری‌ست، درجه حرارت هوا در طول روز کمی گرم و رطوبت بالاست. تمامی استادیوم‌های جام جهانی به سیستم خنک کننده که زیر صندلی‌ها و اطراف زمین تعبیه شده‌اند. هوای استادیوم را به شدت مطلوب کرده‌اند.
هرچند جام جهانی قطر در پاییز در حال برگزاری‌ست، درجه حرارت هوا در طول روز کمی گرم و رطوبت بالاست. تمامی استادیوم‌های جام جهانی به سیستم خنک کننده که زیر صندلی‌ها و اطراف زمین تعبیه شده‌اند. هوای استادیوم را به شدت مطلوب کرده‌اند.
تماشاگران تمام صندلی‌های ورزشگاه دیدار ایران و انگلیس را تکمیل کردند.
هزاران صندلی خالی در استادیوم البیت در جریان دیدار افتتاحیه جام جهانی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.
شادروان حداکثر بیست دقیقه فیلم بود و قدرت یک تله فیلم را نیز نداشت اما علفزار با توجه به مضمون حساسش و فرم اثر، از ظرفیت لازم برای نکه داشتن تماشاگر در سالن برخوردار بود و بازی قابل قبول پژمان جمشیدی که تفاوت چندانی با بازی‌اش در درام‌هایی که اخیراً بازی نکرده نداشت، باعث شد تا این فیلم، بهترین فیلم روز دوم باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ