پپ گواردیولا معتقد است او هم مثل مسی ماموریت اصلی‌ای که باید انجام می داد را به بهترین شکل تمام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بدون اشاره به جزئیات، از اتفاقات مهم نقل و انتقالاتی در تیمش خبر داد.
مائوریسیو پوچتینو در اولین نشست خبری‌اش به عنوان مربی چلسی گفت باید ابزارهای لازم را به او بدهند تا بتواند به موفقیت دست پیدا کند.
به نظر می‌رسد پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، یکی از دستیاران مهم خود را برای فصل آینده از دست خواهد داد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، که اخیرا با تیمش فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده در مصاحبه‌ای اختصاصی با روزنامه آرژانتینی اوله شرکت کرد.
پپ گواردیولا معتقد است او هم مثل مسی ماموریت اصلی‌ای که باید انجام می داد را به بهترین شکل تمام کرد.
پپ گواردیولا گفت تد لاسو برای موفقیت باید یک نفر مثل او را در تیم مربیگریش داشته باشد.
فرناندینیو در فیلمی که تازه منتشر شده، به پپ گواردیولا می‌گوید باعث شده او دوباره عاشق فوتبال شود. پپ هم در جایی از این فیلم می‌گوید از 26 سالگی می‌دانسته مربی خواهد شد.
پپ گواردیولا بازی فردا برابر آرسنال را مهم می داند ولی گفت که پیروزی در این دیدار هم تضمینی برای قهرمانی نیست.
احتمال دارد یحیی گل‌محمدی یک تغییر مهم را در خط دفاعی تیمش ایجاد کند.
میشائیل بالاک، ستاره سابق بایرن مونیخ درباره تقابل امشب این تیم برابر منچسترسیتی صحبت کرد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی 4-1 تیمش مقابل لیورپول عملکرد تیمش را ستایش کرد و گفت جشن گرفتنش مقابل دو بازیکن لیورپول بی‌احترامی به آنها نبوده است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید از دست دادن فرصت گلزنی باعث ناراحتی ارلینگ هالند نمی‌شود.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پس از پیروزی 3-1 مقابل آرسنال، کیفیت تیمش را تحسین کرد اما تاکید کرد که کار هنوز تمام نشده است.
پس از متهم شدن سیتی به 100 مورد تخلف مالی از سوی لیگ برتر، حالا احتمال جدایی پپ گواردیولا در پایان فصل بیشتر از گذشته شده است.
پپ گواردیولا بعد از پیروزی 3-0 تیمش منچسترسیتی مقابل ولوز به خبرنگاران گفت تیمش با ارائه یک بازی فوق‌العاده به پیروزی رسیده و این برد را بسیار مهم می‌داند.
پپ گواردیولا معتقد است مهم‌ترین مسئله این است که امروز سیتی برنده شود و تنها در این صورت پیروزی احتمالی یونایتد برابر آرسنال اهمیت پیدا خواهد کرد.
پپ گواردیولا بعد از شکست منچسترسیتی در دربی منچستر به قبول شدن گل برونو فرناندس اعتراض کرده و گفت داورها در اولدترافورد تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار می‌گیرند.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، آغاز کارش در این تیم را با شرایط یورگن کلوپ در لیورپول و پپ گواردیولا در سیتی مقایسه کرد.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه بازی با منچسترسیتی گفت بعد از کسب نتایج ضعیف انتقادها طبیعی است ولی مربیان مطرح فوتبال از جمله گواردیولا برای او و تیمش احترام قائلند.
پپ گواردیولا بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل اورتون در بازی خانگی امشب از عملکرد بازیکنانش تمجید کرد و اورتون را به دفاع کردن 9 نفره متهم کرد و بازی شبیه به برنتفورد متهم کرد.
پپ گواردیولا با شرکت در دادگاه بنجامین مندی که به تجاوز متهم است از او به عنوان پسری خوب و خوش‌خنده یاد کرد ولی گفت از زندگی شخصی ستاره سیتی اطلاعی ندارد.
پپ گواردیولا به سوالی در مورد آینده اش در منچسترسیتی اینگونه پاسخ داد که همه چیز تحت کنترل است و مذاکره به باشگاه بستگی دارد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، تاکید کرد لیورپول هنوز در این فصل می تواند قهرمان لیگ برتر شود.
روبرتو دی‌زربی، سرمربی جدید برایتون، می‌گوید پپ گواردیولا با او تماس گرفته و شغل جدیدش را تبریک گفته است. گواردیولا پیشتر هم گفته بود به سبک مربی‌گری دی‌زربی علاقه‌مند است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ