کریستیانو رونالدو و لیونل مسی به زودی وارد چهره‌های باسابقه جام جهانی خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدرضا امینی، مدیر گروه بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جمع خبرنگاران با تأیید شناسایی پشه آئدس در چند نقطه از گیلان، اظهار کرد: سال‌هاست در بسیاری از نقاط اروپا گونه‌ای از پشه به نام آئدس شناسایی و از سال‌ها پیش با رویکرد پیشگیرانه، ایستگاه‌های صید حشره در برخی شهرستان‌های گیلان راه‌اندازی شده است.
چلسی هم به جمع مشتریان هری مگوایر، کاپیتان سابق منچستریونایتد، اضافه شد.
محمد عمری یکی از نفراتی است که علی‌رغم ورود به لیست بزرگسالان مورد توجه یحیی گل‌محمدی قرار دارد.
کاروان جانبازان سرفرازمیهن اسلامی با استقبال معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری به نمایندگی از سرپرست حجاج ایرانی وارد فرودگاه مدینه منوره شدند و به جمع زائران خانه خدا پیوستند.
ستاره فرانسوی استقلال قبل از دربی در جمع بازیکنان این تیم حاضر شد.
معاون جمع آوری معتادین مواد مخدر فراجا استان تهران گفت: افراد غیر معتاد و دارای بیماری خاص حق ورود به کمپ مواد مخدر را ندارند.
شاهرود- رئیس موسسه تحقیقاتی جنگل‌ها و مراتع کشور بابیان اینکه جمع آوری گیاهان مهاجم کاری بسیار هزینه بر است، گفت: طرح قرنطینه نباتی برای پیشگیری از ورود گیاهان مهاجم لازم الاجرا است.
ستاره ایرانی فاینورد در جمع ۱۱ نفر اصلی تیمش مقابل اسپارتا روتردام است.
ویژه‌برنامه سخنرانی نوروزی رهبر انقلاب ظهر امروز در بارگاه منور امام رضا (ع) برگزار شد.
ورود مهاجم برزیلی به جمع گلزنان تخصصی پرسپولیس کار را برای بازیکن جوان این تیم سخت‌تر از همیشه کرد.
ورود مهاجم برزیلی به جمع گلزنان تخصصی پرسپولیس کار را برای بازیکن جوان این تیم سخت‌تر از همیشه کرد.
محمد مخبر در آغاز ورود به فرودگاه زابل و در جمع خبرنگاران، گفت: پس از دستور رییس جمهور برای رسیدگی به مسائل استان سیستان و بلوچستان مأموریت و توفیق پیدا کردیم با تیمی از دولت و تمام نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی به این استان سفر کنیم.
محمد مخبر در بدو ورود به فرودگاه زابل و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پس از دستور رییس جمهور برای رسیدگی به مسائل استان سیستان و بلوچستان مأموریت و توفیق پیدا کردیم با تیمی از دولت و تمام نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی به این استان سفر کنیم
مرتضی پورعلی‌گنجی با دریافت اخطار به جمع دو کارته‌های پرسپولیس اضافه شد.
علیرضا بیرانوند تعداد بازی‌های خود را با دوتن از قدیمی‌های تیم ‌یکسان کرد تا جایگاهی ویژه بین اسامی بزرگ بازیکنان قدیمی این تیم دست و پا کند.
تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین امروز یکشنبه را در دو گروه مجزا برگزار کرد.
نهبندان- مردم نهبندان استقبال پرشوری از رئیس جمهور کردند.
محسن رضایی در بدو ورود به فرودگاه بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: امروز برای طی مسیر پیشرفت کشور یک مبارزه و مسابقه جدی بین ما و مخالفان ایران در خارج و در منطقه وجود دارد تا پیشرفت کشور شتاب گیرد.
استعفای سه مسئول انجمن تازه تاسیس موی تای این رشته را با جمع زیادی از علاقمندان در بلاتکلیفی قرار داده تا ادامه کار زیر نظر فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی را تحت شعاع قرار دهد.
استعفای سه مسئول انجمن تازه تاسیس موی تای این رشته را با جمع زیادی از علاقمندان در بلاتکلیفی قرار داده تا ادامه کار زیر نظر فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی را تحت شعاع قرار دهد.
چهار لژیونر تیم ملی فوتبال ایران به جمع شاگردان کارلوس کی روش در اردوی اتریش اضافه شدند.
مدیران فرهنگی باشگاه‌های مختلف ساعاتی پیش در کمیته ملی المپیک دور هم جمع شدند و دغدغه‌های خودشان را در حوزه هواداری و بهبود فرهنگ آن مطرح کردند.
حجت الاسلام رئیسی در بدو ورود به کرمان در جمع خبرنگاران گفت: شهید سلیمانی نماد مقاومت است و این شهید بزرگوار علاوه بر کرمان برای کشور و جهان اسلام باعث افتخار است و رهبری از او به عنوان مکتب یاد کرده‌اند که همواره باید مورد توجه قرار گیرد.
هیات تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری در دوره‌های یازدهم و دوازدهم مشغول رسیدگی، ارزیابی و بازرسی از موضوعات محورهای تفحص است و در این راستا از کارمندان و مدیران مطلع و کسانی که از مجموعه خارج هستند اما اطلاع دارند، جمع آوری اطلاعات می کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ