ستاره ایرانی فاینورد در جمع ۱۱ نفر اصلی تیمش مقابل اسپارتا روتردام است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باستان‌شناسان در تپه‌ای آفتابی در جنوب شرق ترکیه قدیمی‌ترین پناهگاه مذهبی شناخته شده در جهان را پیدا کرده‌اند. پناهگاهی که درباره چگونگی ساخته شدنش سوال‌های زیادی وجود دارد و محققان کم‌کم دارند به اسرار آن ...
براد دابلیو.سِتسِر، کارشناس تجارت جهانی و امور مالی در شورای روابط خارجی می‌گوید: «اقتصاد نسبتا قوی در چند فصل گذشته محصول سیاست‌های ناپایدار بوده است. بنابراین به احتمال زیاد یک انقباض یا رکود وجود خواهد داشت.» او درباره پول محلی گفت: «ترک‌های کارگر وقتی ارزش لیر کاهش یابد احساس فقر بیشتری خواهند داشت. مردم برای یافتن شغل و دریافت حقوقی که هزینه‌های زندگی را پوشش می‌دهد، کار سخت‌تری خواهند داشت.»
«جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا برای نخستین بار درباره انتخابات ریاست جمهوری ترکیه اظهار نظر کرد. بایدن در جمع خبرنگاران گفت: «هرکس در این انتخابات پیروز شود، برنده است». وی تاکید کرد که در این بخش از جهان مشکلات به اندازه کافی وجود دارد.
شمشیربازی اسلحه سابر برای چهارمین حضور متوالی در بازی‌های المپیک و کسب سهمیه لازم برای آن باید از سال آینده در میادین مورد تایید فدراسیون جهانی شرکت کند؛ جام جهانی اسپانیا اولین رویداد است.
عضو هیئت رئیسه مجلس درباره رهایی از تله‌ی صادرات انرژی مجازی گفت: قطعاً ورود فناوری با کمک اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه و ترغیب صنایع به هزینه کرد در فناوری می‌تواند یکی از راهکار‌های اصلی رهایی از تله‌ی صادرات انرژی مجازی باشد و از خام فروشی جوگیری کند.
نفرات آغازکننده بازی برای مس رفسنجان مقابل صنعت نفت مشخص شدند.
آرمان رمضانی دوباره سر بزنگاه در ترکیب تیم استقلال درخشید تا نشان دهد با وجود نیمکت نشینی بازیکن موثری در جمع آبی پوشان است.
صحبت کردن درباره رفتار غیرعادی حیوانات پیش از زلزله چیز تازه‌ای نیست اما آیا علم هم آن را تایید می‌کند؟ آیا چیزی به نام «حس ششم» در حیوانات وجود دارد؟
رییس انجمن بسکتبال با ویلچر مردان درباره آخرین وضعیت ۱۲ بازیکن لژیونر بسکتبال با ویلچر پس از زلزله ترکیه گفت: تمام بازیکنان در صحت و سلامت هستند و مشکل خاصی وجود ندارد.
نخستین تجربه حضور در ترکیب برای مدافع مس رفسنجان با بسته ماندن دروازه این تیم مقابل ذوب همراه شد.
در دو سالی که کرونا در کشور جولان می‌داد، آمار عمل‌های زیبایی نیز به میزان قابل‌ملاحظه‌ای کاهش پیدا کرده بود. قرنطینه‌ها و حذف عمل‌های غیرضروری از لیست عمل‌های بیمارستان‌ها سبب شد این آمار کمتر شود، اما وقتی کرونا فروکش کرد دوباره اقبال به این عمل‌ها در بین مردم افزایش پیدا کرد. یعنی دیگر نگرانی‌ها برای ابتلا به بیماری وجود نداشت و این سبب شد که مردم دوباره به سمت انجام عمل‌های زیبایی ترغیب شوند. اما به همان میزان که تمایل برای انجام این عمل‌ها بیشتر می‌شود به همان میزان نیز عمل‌های ناموفق افزایش می‌یابد.
بعد از درخشش طارمی در جام جهانی ۲۰۲۲، اما شایعه‌ها درباره علاقه چند باشگاه معتبر در سری آ استرالیا و لیگ برتر انگلیس به او مطرح شده است. آرسنال و چلسی در انگلیس و اینترمیلان در ایتالیا باشگاه‌های بودند که بحث انتقال طارمی به ترکیب آن‌ها وجود داشت
ریکاردو ساپینتو در حالی ترکیب تیمش مقابل نفت را اعلام کرده که تغییراتی نسبت به دربی در استقلال به وجود آورده است.
وقتی مصرفمان از حد بگذرد، دیگر بحث درباره صادرات معنی ندارد. از نظر زیرساخت هم ما اصلا قابل مقایسه با قطر نیستیم. به هرحال وقتی سرمایه گذاری وجود نداشته باشد، زیرساخت هم با مشکل مواجه خواهد شد؛ بنابراین ما اصلا امکان صادرات نداریم و صرفا به میزان بسیار پایینی به کشور‌هایی نظیر ترکیه و عراق صادر می‌کنیم
یک هواپیمایی اماراتی پس از تهدید درباره وجود بمب مجبور به فرود اضطراری در پایتخت ترکیه شد.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه امروز به موضع گیری درباره روابط میان سوریه و ترکیه پرداخت.
بر حسب عملکرد بازیکنان و سلیقه کارلوس کی‌روش می‌توان حدس زد که قریب به ۲۲ بازیکن ایرانی به طور قطعی در ترکیب تیم ملی ایران خواهند بود. در‌این‌بین، اگر امید ابراهیمیِ باتجربه در بازی با نیکاراگوئه مصدوم نمی‌شد، این تعداد را می‌شد ۲۳ نفر اعلام کرد. اگر چنین موضوعی قطعی باشد، آن وقت پرسش درباره حضور احتمالی چهار بازیکن دیگر در تیم ملی باقی می‌ماند. درباره همین چهار نفر هم نیاز به گمانه‌زنی چندان زیادی نیست؛ چون تقریبا سه نفر از آن‌ها مهره‌هایی هستند که احتمالا به جام جهانی می‌روند و فقط شاید یک سورپرایز در فهرست نهایی تیم ملی وجود داشته باشد
حسن اکبری -معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست - درباره وجود تصویر یوز روی پیراهن تیم ملی فوتبال در ادوار اخیر جام جهانی اظهار کرد: وجود تصویر یوز روی پیراهن تیم ملی طبیعتا همه را حساس و به مشارکت در حفاظت از این گونه ارزشمند ترغیب کرده است؛ به عبارتی این موضوع تاثیرگذار بوده است و در صورت تداوم می‌تواند همچنان موثر باشد.
ورود دوباره اقتصاد به دوره رونق
وزیر خارجه قطر در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با همتای ترکیه ای خود نتایج رایزنی ها را سازنده دانست و بر وجود انسجام کامل دیدگاه های قطر و ترکیه نسبت به مسائل مختلف تاکید کرد.
پیش از انتخابات سال ۲۰۲۳ میلادی ترکیه شش حزب اپوزیسیون متحد شده اند تا «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه را از قدرت برکنار کنند. با این وجود، ائتلاف اپوزیسیون هنوز درباره معرفی یک نامزد واحد تصمیم نگرفته است.
پیش از انتخابات سال ۲۰۲۳ میلادی ترکیه شش حزب اپوزیسیون متحد شده اند تا «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه را از قدرت برکنار کنند. با این وجود، ائتلاف اپوزیسیون هنوز درباره معرفی یک نامزد واحد تصمیم نگرفته است.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه موضوعات اصلی مورد بحث در گفتگوی روسای جمهور این کشور و ترکیه را اعلام کرد.
یک دوقلوی برزیلی که از سر به یکدیگر متصل بودند با کمک جراحان مستقر در انگلیس به طور موفقیت آمیز از یکدیگر جدا شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ