ورود مهاجم برزیلی به جمع گلزنان تخصصی پرسپولیس کار را برای بازیکن جوان این تیم سخت‌تر از همیشه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اظهار کرد: در مساله اعتیاد بانوان به مواد مخدر، پیشگیری بر درمان اولویت دارد لذا موضوع آموزش در این خصوص بسیار ضروری است.
وزارت صمت در نامه‌ ای اعلام کرد که انواع گوشت تازه یا سردکرده به گروه کالایی ۲۲ (ارز از محل تالار دوم) منتقل شدند.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: جوانان آبادانی در طرح توسعه فاز ۲ پالایشگاه آبادان باید در اولویت جذب و استخدام باشند و اجازه جذب غیر بومی را در این فاز پالایشگاه نخواهیم داد.
معاون پژوهشی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: حرکت به سمت نظام مالیاتی هوشمند و اصلاح الگوهای تعاملی با مودی در اولویت سازمان امور مالیاتی است.
سفیر جدید ایران در کویت پیش از عزیمت به محل ماموریت با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد.
معاون دبیر کل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری گفت:کلیات اولویت های پژوهشی و فناوری کشورتا ۱۴۰۶،برگزاری الکترونیکی آزمون های سنجش و طرح کلان جوانی جمعیت در جلسه عتف تصویب شد.
رئیس‌جمهور پایبندی عمومی جامعه به ویژه زنان ایرانی به حجاب و عفاف را فرصتی بزرگ برای ترویج شعائر و اصلاح برخی ناهنجاری‌های اجتماعی خواند و بر اولویت داشتن کار فرهنگی در زمینه حجاب تاکید کرد.
رئیس پلیس آگاهی فراجا با اشاره به اینکه اولویت پلیس آگاهی کشف سریع جرایم و احقاق حقوق مال باختگان است، گفت: 12 هزار تماس مردم در حوزه پلیس آگاهی ثبت شده است.
عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: جانمایی جدید اقتصاد ایران در منطقه اولویت برنامه هفتم توسعه باشد.
هوشنگ نصیرزاده می‌گوید اسدی در روزهای آینده تصمیم خود را نهایی خواهد کرد.
معاون ورزشی استقلال می گوید که با وجود مذاکره با لوپز کارو، همچنان گزینه ایرانی اولویت حجت کریمی است و نام سرمربی نیز تا ساعات پایانی شنبه اعلام می شود.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: تأمین آب مشهد بر شهرستان دیگری اولویت ندارد و در این موضوع نیاز آبی شهرستان های استان یکسان است.
استفانو پیولی، مربی میلان انتظار دارد تیمش را در فصل نقل و انتقالات تابستانی تقویت کند تا حضور پرقدرتی در لیگ قهرمانان فصل بعد داشته باشد. اولویت هم خرید یک مهاجم است.
کیهان نوشت: عضو گروهک نهضت آزادی خواستار در اولویت قرار دادن توسعه سیاسی از سوی جبهه اصلاحات شد؛ و این در حالی است که همین رویکرد، موجب دلزدگی مردم از مدعیان اصلاحات و اعتدال شده است.
سمنان- استاندار سمنان با اشاره به خشکسالی و کمبود آب در استان گفت: اولویت ما تامین آب شرب سالم برای مردم است.
نماینده مجلس درباره اجاره خانه با افراد دارای حیوان خانگی، مطرح کرد: «ممنوع می‌شود و اگر شکایت شود دادسرا ورود پیدا می‌کند. باید خارج از شهر ببرند.»
سرمربی فولاد خوزستان اولویت اصلی خود را تمدید با بازیکنان فعلی قرار داده و سپس در بازار نقل و انتقالاتی به دنبال جذب بازیکن خواهد رفت.
نخست وزیر پاکستان مراسم افتتاح بازارچه مشترک مرزی و خط انتقال برق از جمهوری اسلامی ایران را یک رویداد خاطره انگیز دانست و افزود: ملاقات سازنده‌ای با جناب رئیسی انجام شد و اکنون تسریع در نهایی‌سازی پیمان تجارت آزاد میان دو کشور در اولویت خواهد بود.
دشت آزادگان- سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، حمایت از تولید را خط قرمز این وزارتخانه اعلام کرد و گفت: اولویت اول و آخر ما تولید گندم در داخل کشور است.
دشت آزادگان- سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، حمایت از تولید را خط قرمز این وزارتخانه اعلام کرد و گفت: اولویت اول و آخر ما تولید گندم در داخل کشور است.
مواردی مانند تضمین سرمایه‌گذار خارجی و تسهیل سرمایه‌گذاری خارجی، ابزار تهاتر، کشف منصفانه قیمت، امکان تضمین و توثیق، اولویت در تحویل نسبت به خریداران خارج از بورس، شفافیت، معافیت مالیاتی و خرید و فروش بر خط از مزایای گواهی سپرده نفت و میعانات گازی است.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: این جمعیت برای موضوع تغییرات اقلیمی، اقدامات ساختاری انجام داده و مواجهه با چالش‌های آب و هوایی را اولویت خود می‌داند.
سرمربی تیم ملی ترجیح داد اولویت را به لژیونر‌های تیم ملی بدهد و روی ۱۴ بازیکن داخلی خط قرمز کشید.
توسعه شبکه ریلی مترو تهران یکیداز مهمترین اولویت ها و الزاماتی است که مدیریت شهری به دنبال آن است و برای احداث و تکمیل ۳۳۰ ایستگاه و ۱۱ خط مترو تا ۴ آینده به منابع مالی بسیای نیاز است .

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ