نهبندان- مردم نهبندان استقبال پرشوری از رئیس جمهور کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبقه اول ظرفیت ورزشگاه یادگار امام تبریز نیم ساعت مانده به آغاز مسابقه تکمیل شده است.
هماهنگ‌کننده صلح سازمان ملل در خاورمیانه از شعارهای نژادپرستانه شهرک‌نشینان در جریان برگزاری مراسم موسوم به راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی، ابراز انزجار کرد.
شعارهای جوانان فلسطینی در حمایت از مسجدالاقصی پس از اقامه نماز صبح را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مشهد ـ معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور گفت: توجه و رسیدگی به محرومان از شعارهای دولت سیزدهم بوده که از ابتدای فعالیت این دولت مطرح شده است.
مشهد ـ معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور گفت: توجه و رسیدگی به محرومان از شعارهای دولت سیزدهم بوده که از ابتدای فعالیت این دولت مطرح شده است.
هواداران استقلال به خصوص پیش از شروع دیدار استقلال و گل‌گهر شعارهای تندی علیه مربی گل‌گهر سر دادند.
هر چند که تماشاگران فولاد با شعارهای عجیب علیه منصوریان از او استقبال کردند اما پیروزی شیرین برابر ملوان، نظر هواداران درباره سرمربی جدید را تغییر داد.
مربی ایرانی که تنها یک روز از انتخابش به عنوان سرمربی یک تیم برزیلی گذشته بود، پس از شعارهای عجیب هواداران از سمت خود استعفا داد و فاش کرد سه بازیکن تیمش عامدانه بازی نکرده‌اند.
وقتی جوانان شاهد ادبیات تند و خشن در رسانه ها اعم از رسانه ملی و مدعوین آن یا در برخی خبرگزاری ها و رسانه های مکتوب وابسته به نهادها، یا در مواضع و خطبه های بعضی ائمه جمعه و طی اظهارات برخی متولیان امر؛ به علاوه، وقتی مجال طرح نظرات خود را از طریق شیوه های مرسوم نمی بینند؛ تحقق وعده های مسئولان برای فراهم کردن فضایی به منظور بیان اعتراض و خواست خود را به شیوه منطقی و متمدنانه نمی یابند؛ کرسی های آزاد اندیشی دانشگاه‌ها در حد حرف باقی می ماند، شرایط برای این فراهم می شود که برخی جوانان که قیود ارزشی مستحکمی نداشته باشند، دست به هنجارشکنی بزنند و. پا از حیطه ادب و اخلاق بیرون نهند. در این بستر، انگشت اتهام را به سمت چه کسی باید گرفت؟
یک گروه در داخل فکر کردند می‌توانند بار وزارت مسکن و رفاه و بانک مرکزی و مجلس صیانت محور و... را هم بیندازند گردن طارمی و آزمون و بیرانوند و... و از آن‌ها انتظار داشتند در رقابت با هری کین و گرت بیل و پولیشیچ انتظارات جامعه درخصوص شعار‌های محقق‌نشده نجومی دولت و مجلس و... را تعدیل کنند.
روزنامه الوطن قطر در گزارشی به تحرکات سیاسی همچنین اعتراض برخی کشورهای اروپایی به عملکرد نیروهای امنیتی این کشور واکنش نشان داد.
شب گذشته در برنامه پخش زنده ویژه جام جهانی شبکه تیک اسپورتس آرژانتین، دسته‌ای از هواداران آلبی سلسته، علیه فرانسه و کیلیان امباپه شعارهایی توهین آمیز سر دادند.
داستان معترضان و خواسته‌های‌شان، حکایت امروز و دیروز نیست؛ داستانی است به درازای تاریخ جنبش دوم خرداد. مردم ایران و خاصه طبقه متوسط، از سال ۷۶ خواست خود را برای تغییر سیاست‌ها به صد زبان اعلام کردند.
وزارت خارجه روسیه امروز از احضار سفیر انگلیس در این کشور خبر داد.
در این فیلم واکنش رهبر انقلاب به یکی از شعارهای دانش آموزان را مشاهده می‌نمایید.
بهادری جهرمی در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان در دانشگاه خواجه نصیر گفت: یکی از ویژگی‌های دیکتاتور این است که اجازه شنیده شدن حرف مخالفش را نمی‌دهد.
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت:‌مهمترین دلیل ناکامی دولت در تحقق شعارهای خود را بی برنامه بودن دولت مستقر در پاسخگویی به مطالبات مردم می دانم.
شمسی پور تاکید کرد: این شعارهای غیراخلاقی حتی در آشوب‌های خیابانی اخیر هم شنیده نشده است.
شمسی پور تاکید کرد: این شعارهای غیراخلاقی حتی در آشوب‌های خیابانی اخیر هم شنیده نشده است.
هم اکنون در بیرون دانشگاه برخی خانواده ها که نگران فرزندانشان بودند منتظر خروج آنها هستند.
سرمربی گل گهر از شعارهای تند گروهی از هواداران سپاهان در پایان مسابقه امروز گلایه کرد.
محمودزاده گفت: بیشتر شعارهای دولت محقق نشده است یعنی حرف‌ها و شعارهایی که آقای رئیسی در هنگام انتخابات، بعد از انتخاب شدن و هنگام معرفی کابینه مطرح کرد بیش از ۷۰ درصدش نه تنها اجرا نشد بلکه برعکس درآمده است.
گروه بهمن از یازدهم خرداد ماه مرحله دوم عرضه محصولاتش در بورس کالا را آغاز کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ