علیرضا بیرانوند تعداد بازی‌های خود را با دوتن از قدیمی‌های تیم ‌یکسان کرد تا جایگاهی ویژه بین اسامی بزرگ بازیکنان قدیمی این تیم دست و پا کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازنشر حضور علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم پرسپولیس در ویژه برنامه نوروزی حامد آهنگی و سوالات چالشی آن در فضای مجازی سوژه شد.
دروازه‌بان پرسپولیس از درخواست خود برای حضور گلر تیم امید ایران در جمع سرخ پوشان خبر داد.
ورود علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس به محل برگزاری جلسه کمیته انضباطی
علیرضا بیرانوند معتقد است نساجی با حضور سیدمهدی رحمتی یک تیم قدرتمند است.
امیر عابدزاده که امیدواری زیادی داشت در صورت جدایی علیرضا بیرانوند به عنوان دروازه بان شماره یک راهی این تیم شود این روزها در آستانه حضور در یکی از تیم های قدیمی انگلستان است
علیرضا بیرانوند با حضور در تمرینات گروهی پرسپولیس، آمادگی خود را نشان داده است.
مدیران باشگاه استقلال در تلاشند ماجرای مذاکره با علیرضا بیرانوند را طوری جلوه دهند که انگار جواد نکونام سفت و سخت از آن‌ها خواسته بود با این دروازه‌بان برای حضور در استقلال مذاکره کنند.
استوری مهدی عبدی و حضور بیرانوند در اولین تمرین پس از تمدید را ببینید.
در روز مذاکره استقلال با علیرضا بیرانوند، همه منتظر روشن‌شدن تکلیف جنجالی‌ترین بازیکن نقل و انتقالات هستند.
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان محبوب پرسپولیس با حضور در سازمان لیگ، برگه فسخ قرارداد خود با را دریافت کرد و بدون گفتگو با خبرنگاران محل را ترک کرد.
هواداران پرسپولیس و استقلال نسبت به حضور بیرانوند در استقلال واکنش نشان داد.
علیرضا بیرانوند بعد از قهرمانی در جام حذفی با حضور در برنامه 360 از حواشی و اتفاقات قبل از رفتن خود از پرسپولیس گفت: بخاطر صد هزار دلار با زندگی و آینده من بازی کردند!
حضور پسر علیرضا بیرانوند روی سکوی جشن قهرمانی شب دروازه‌بان پرسپولیس را تکمیل کرد.
حمید استیلی معتقد است حضور علیرضا بیرانوند درون دروازه پرسپولیس، نقطه قوت این تیم در فینال جام حذفی خواهد بود.
حضور علیرضا بیرانوند کمک بزرگی به برد پرسپولیس در این شهرآورد حساس کرد.
گویا فیفا به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده که علیرضا بیرانوند نباید برابر ولز بازی کند. فدراسیون جهانی فوتبال به فدراسیون فوتبال ایران هشدار داده که باید قوانین پروتکل ضربه به سر و صورت را رعایت کند.
سیدحمید سجادی از احتمال حضور علیرضا بیرانوند در صورت صلاحدید کادر فنی مقابل ولز خبر داد.
تکلیف حضور بیرانوند در دیدار با ولز هنوز مشخص نشده است.
تکلیف حضور بیرانوند در دیدار با ولز هنوز مشخص نشده است.
علیرضا بیرانوند به دلیل درخشش در جام جهانی روسیه در جمع دیگر ستاره‌های آسیایی جام‌های جهانی در گزارش سایت ای‌اف‌سی حضور دارد.
بیرانوند حالا فرصت مناسبی در اختیار دارد تا به تاریخ‌سازی‌اش با پیراهن تیم ملی ایران ادامه دهد. برای خاص‌بودن بیرانوند همین بس که می‌تواند تجربه حضور در دو دوره جام جهانی را در کارنامه داشته باشد
علیرضا بیرانوند، سیدحسین حسینی، محمدرضا اخباری، پیام نیازمند، سامان فلاح، مرتضی پورعلی گنجی، روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد سرلک، وحید امیری، مهدی ترابی، امید ابراهیمی، رامین رضاییان و امید نورافکن ١۶ بازیکنی بودند که امروز در اردوی تیم ملی حاضر شدند.
علیرضا بیرانوند و گئورگی گولسیانی، بیشترین حضور در زمین را دارند و با ۵۴۰ دقیقه حضور در ترکیب، رکورددار سرخپوشان به شمار می‌روند و هیچ بعید نیست تا پایان فصل نیز این رکورد را حفظ کنند.
علیرضا بیرانوند در روز عاشورا و در مراسم گل مالی در شهر خرم آباد حضور پیدا کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ