مشاور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: سفرهای دریایی جام جهانی به قطر از بندر بوشهر و جزیره کیش به بندر دوحه قطر لغو شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر اقتصاد لبنان، از نواف الاحمد الصباح، امیر کویت درخواست کرد تا سیلوهای گندمی را که در انفجار بندر بیروت ویران شده بود، بازسازی کند.
مدیرعامل اتحادیه دامداران کشور گفت: بر اساس آمار به دست آمده از کشور مقصد روزانه ۴ تا ۵ هزار دام سبک از کشور به مقصد بندر خصب عمان قاچاق می‌شود.
زمانی که کارخانه لیشینسکی از بندر انزلی به تهران منتقل شد با آرزومان آوانسیان که در روسیه در کارخانه کالباس‌سازی کار کرده بود و به علت علاقه و اطلاعاتی که در زمینه تهیه این فرآورده داشت و در ایران با همه مشکلات کمبود، سرمایه و امکانات به تولید اشتغال داشت، شریک شد و به این ترتیب اولین کارخانه کالباس‌سازی در «یافت‌آباد» بنا نهاده شد.
ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن دنا و ناو بندر مکران پیش از ظهر شنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲) با استقبال امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش و خانواده‌های کارکنان این ناوگروه وارد منطقه یکم دریایی نیروی دریایی ارتش در بندرعباس شد.
مصرف داروهای مسکن بدون نسخه مانند استامینوفن یا ایبوپروفن (ادویل) برای بسیاری از افراد روش سریع و ساده‌ای برای کاهش موثر دندان دردهای خفیف تا متوسط است. توجه کنید که بیشتر از دوز توصیه شده روی بسته بندی دارو، مصرف نکنید.
تعطیلی لیگ در بهترین زمان ممکن برای محمد عمری شکل گرفته و او فرصت این را خواهد داشت تا به طور کامل از بند مصدومیت خلاص شود.
اژه‌ای درخصوص جزئیات عفو گسترده محکومان و متهمان حوادث اخیر، گفت: گزارشی که تا الان دادند، تعداد کسانی که مشمول عفو شدند، اعم از دستگیرشدگان اغتشاشات و غیر اغتشاشات، اعم از آن‌هایی که حکمشان تقلیل پیدا کرده و تخفیف گرفتند از مرز هشتاد هزار نفر گذشته است؛ یعنی تا الان بیش از هشتاد هزار مشمول این عفو واقعاً به نظر بنده پرخیر و برکت رهبر انقلاب قرار گرفته‌اند. پیش‌بینی این است که با آن قسمتی که رضایت شاکی را می‌گیرند تا نود هزار نفر هم شامل عفو بشوند؛ حتی ممکن است به بالاتر از نود هزار هم برسد.
اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: تا پایان سال ۱۴۰۳ باید تمامی تعهدات طرح نهضت ملی مسکن با محوریت اداره کل راه و شهرسازی به جمع بندی برسد.
در هفته گذشته بندر بزرگ فاو استان بصره در جنوب شرقی عراق در ۵ سال به بهره برداری خواهد رسید از طرف دیگر هفته گذشته ابلاغیه نوسازی بافت فرسوده ابلاغ شد.
سخنگوی وزارت صمت از تخلیه اولین کشتی حامل خودروهای وارداتی تا ساعت ۲۳ امشب در بندر لنگه خبر داد.
مصطفی آقامیرسلیم ، شروع دولت سیزدهم در حوزه دریایی و بندری را خوب توصیف کردو گفت: نتایج اقدامات صورت گرفته طی ۴ تا ۵ سال آینده خود را نشان خواهد داشت.
مرد گفت: صبح تا شب کابوس می‌دیدم. همه‌اش خودم را پای چوبه‌دار می‌دیدم. زندگی برایم شده بود جهنم. هر لحظه منتظر بودم صدایم کنند و مرا به اتاق اجرا ببرند. خیلی شرایط سختی است. واقعا اگر کسی این شرایط را تجربه کند، هرگز دست به چاقو نمی‌شود. زمانی که چاقو همراهت باشد، ممکن است در یک درگیری ساده سرنوشتی مثل من پیدا کنی و زندگی برایت جهنم شود. این جهنم برای من سال‌ها طول کشید تا اینکه دل اولیای دم به رحم آمد و مرا بخشیدند.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: کارخانه تازه فعال شده روغن گیری زیتون بندر گز با همکاری شرکت‌های دانش بنیان توسعه می‌یابد تا در خارج از فصل برداشت محصول نیز فعالیت کند.
در گذشته به دلیل کم توجهی دولت‌ها به موضوع مهم تجارت خارجی با کشور‌های همسایه، عملا حضور ایران در بازار قطر کمرنگ شده بود و کشورهای، چون ترکیه، چین و... وارد این بازار شده بودند. حال با رویکرد جدید دولت سیزدهم، شاهد تغییر این روند و رسیدن به تجارت سه میلیارد دلاری بین دو کشور هستیم.
معاون وزیر خارجه با بیان اینکه تقویت مسیرهای ترانزیتی کشور جزو اولویت‌هاست، گفت: سرمایه‌گذاری فاز اول در سرخس آغاز شده تا زیرساخت‌های حمل‌ونقل تقویت شود و فاز دوم در بندر انزلی دنبال می شود.
در این حادثه ۸ نفر فوت شدند و برای ۲۵ نفر هم پرونده تشکیل شده است؛ ممکن است افرادی به این تعداد اضافه و یا کاسته شوند که این بستگی به تحقیقات دارد.بلحاظ برنامه ریزی آشوبگران از بند سارقان، آشوب و حادثه مورد نظر رخ داد تا آنها از زندان فرار کنند اما هیچ زندانی نتوانست از بازداشتگاه اوین متواری شود
شکیبی‌نسب گفت:سالن پایانه مسافری پیشرفت خیلی خوبی داشته است و تا ۲۵ آبان سال جاری آماده بهره‌برداری است.
اهواز- استاندار خوزستان، ظرفیت فعلی بنادر استان را ۸۵ میلیون تن عنوان کرد و گفت: برنامه توسعه‌ای در استان دنبال می‌شود تا بزرگترین بندر شمال غرب خلیج فارس در این منطقه راه اندازی خواهد شد.
بندرعباس - مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان شهریور ماه امسال، ۲ میلیون و ۶۵۹ هزار و ۳۰۸ تن انواع کالای نفتی و غیرنفتی تخلیه و بارگیری شد.
با پذیرش ۸۰۰ فروند شناور در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه در مجموع ۲۳ میلیون تن کالای نفتی و غیرنفتی تخلیه و بارگیری شده است.
مدیرکل بنادر خوزستان با اشاره به ورود یک فروند کشتی ۱۰۰ هزار تنی حامل گندم به بندر امام، میزان گندم‌های وارداتی به این بندر از ابتدای سال تا کنون را بیش از ۱.۷ میلیون تن عنوان کرد.
دادستان بندر انزلی با بیان اینکه برای ۴ متهم مذکور تشکیل پرونده شده و در حال انجام تحقیقات مقدماتی است گفت: طبق ماده ۶۷۵ قانون مجازات اسلامی، افرادی که قصد دست درازی به اموال بیت المال را دارند و هدفشان تصرف اموال دولتی است به حبس از یک تا پنج سال محکوم می‌شوند.
رشت- دو تیم ملوان بندر انزلی و استقلال تهران در حالی به مصاف هم رفتند که دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی از نزدیک این بازی را تماشا می کرد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: برخی از نمایندگان به آقاتهرانی پیشنهاد کردند که برای ریاست مجلس داوطلب شود؛ ممکن است افرادی علاقمند به او باشند اما تا آنجایی که بنده اطلاع دارم برنامه‌ای جهت داوطلب شدن در انتخابات مجلس ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ