شکیبی‌نسب گفت:سالن پایانه مسافری پیشرفت خیلی خوبی داشته است و تا ۲۵ آبان سال جاری آماده بهره‌برداری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فاز اول پروژه ۳۰۰ مگاواتی تامین برق خورشیدی وزارت دفاع در راستای استفاده از انرژی برق پاک و صیانت از محیط زیست به بهره برداری رسید.
روسای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان بر تکمیل زیرساخت‌های پل آستاراچای و بهره برداری از آن تا چهار ماه آینده توافق کردند.
مدیر توسعه فناوری معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایران از بهره برداری پردیس پارک علم و فناوری دانشگاه در حوزه توانبخشی تا شهریورماه خبر داد.
قراگوزلو گفت:برای عبور موفق ازاوج بار تابستان دراستانهای تهران، قم و البرز، ۹ پروژه الویت‌دار برقی در قالب۱۴۰ اقدام مهم وزارت نیرو اجرایی شده که به تأمین برق پایدار کمک می کند.
فومن - مدیرکل بنیاد مسکن گیلان از بهره برداری پروژه طرح هادی روستایی خجکه آلیان فومن با حضور رئیس بنیاد مسکن خبر داد و گفت: این پروژه با اعتبار ۷ میلیارد تومان به بهره براری رسید.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل از برنامه‌ریزی برای تکمیل و بهره‌برداری از ۲۹۳ کیلومتر آزادراه و بزرگراه در سال جاری خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی در نشست هماهنگی بهره‌برداری از باند اول منطقه دو آزادراه تهران-شمال از بهره‌برداری فاز نخست این قطعه آزادراهی به طول ۲۲ کیلومتر در هفته‌های آتی خبر داد.
تبریز- همزمان با سفر رییس‌جمهور و هیات دولت به آذربایجان‌شرقی، بزرگترین مزرعه جلبک و آرتمیای کشور با ۵۸ هکتار مساحت در بندر «رحمانلو» عجب‌شیر بهره‌برداری شد.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اعلام‌کرد:از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون حدود ۱۸۰ هزار میلیارد ریال پروژه در حوزه دریا و حمل و نقل دریایی انجام و به بهره برداری رسیده و تقدیم مردم ایران شد.
اهواز- مدیر کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: با ساخت و بهره برداری از ترمینال‌های کالای اساسی و غلات در بندر امام، ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا به ۲۵ میلیون تن خواهد رسید.
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افتتاح ۱۰ طرح دریایی و بندری به ارزش ۴۲ هزار و ۹۵۱ میلیارد ریال با حضور وزیر راه و شهرسازی در این استان‌ خبر داد.
در هفته گذشته بندر بزرگ فاو استان بصره در جنوب شرقی عراق در ۵ سال به بهره برداری خواهد رسید از طرف دیگر هفته گذشته ابلاغیه نوسازی بافت فرسوده ابلاغ شد.
بندر بزرگ فاو استان بصره در جنوب شرقی عراق در ۵ سال به بهره برداری خواهد رسید که به نظر می رسد با این شرایط ایران و عراق در حال رقابت برای اتصال شرق به غرب هستند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: برخی پروژه‌های پیشران که اجرای آنها چند سال زمان می‌برد، بهتر است فازبندی شوند تا در صورت امکان پیش از بهره برداری کامل طرح، شاهد افتتاح فازهای مختلف باشیم.
بندرعباس - همزمان با ایام دهه فجر، پایانه صادراتی و وارداتی بندر شهید رجایی نفت، به‌صورت ویدیو کنفرانس با دستور وزیر نفت به بهره‌برداری رسید.
عضو هیات عامل، معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر ودریانوردی ازموافقت کمیته صدورمجوز سازه های دریایی این سازمان با تمدید و صدور مجوز ساخت و بهره برداری برای ۵ سازه دریایی خبرداد
مدیر اداره بندر و دریانوردی کنگان گفت: با احداث و بهره برداری از دو پست اسکله رمپ اولین محموله صادرات یخچالی از طریق لندیگنرافت از کنگان به قطر انجام شد.
بندرعباس - مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: طرح جامع فاز ۳ بندر شهید رجایی با طول ۱۴۰۰ متر اسکله که ۹۰۰ متر آن آماده بهره برداری است.
مدیر مجموعه باغ موزه قصر تهران از مدیرعامل صندوق احیا و بهره‌برداری از بناهای تاریخی، خواستار استفاده از ظرفیت این مجموعه برای بازسازی بند زنان زندان قصر شد.
با مشارکت اپراتور اول، پروژه آبرسانی به روستای بُنده و شهرک شهید سلیمانی در خوزستان به بهره‌برداری رسید.
معاون امور بندری سازمان بنادر از تدوین دستورالعمل اجرایی طرح جامع بنادر کشور و انعقاد قرارداد بهره‌برداری از بنادر جاسک، سیریک، کنگان و گناوه خبرداد.
آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه‌های نمازجمعه قم گفت: دولت و مجلس در بهره‌برداری زیر ساخت اینترنت ملی قوی و پرسرعت و پاسخگو زمان بندی مشخص کنند تا اجازه فتنه‌انگیزی از فضای مجازی کنونی گرفته شود.
تربت حیدریه ـ شهردار تربت حیدریه گفت: در آخرین روز هفته دولت دو پروژه مهم طرح بندی و بهسازی میدان بسیج و مجموعه دوچرخه سواری بانوان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.
«سید حسن نصرالله» گفت: از جمله کسانی که باید در این فاجعه مورد نکوهش قرار گیرند طرف‌های سیاسی و رسانه‌ای هستند که از همان ساعات اولیه این فاجعه، از آن بهره بردای سیاسی کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ