اهواز- استاندار خوزستان، ظرفیت فعلی بنادر استان را ۸۵ میلیون تن عنوان کرد و گفت: برنامه توسعه‌ای در استان دنبال می‌شود تا بزرگترین بندر شمال غرب خلیج فارس در این منطقه راه اندازی خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته مربی تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام کشورمان، بزرگترین کاروان تاریخ بدنسازی ایران متشکل از ۸۰ ورزشکار و مربی، عازم مسابقات آسیایی لبنان خواهد شد.
این ویژگی که به کاربران امکان می‌دهد کیفیت بالای تصاویری که با دوستان خود به اشتراک می‌گذارند را حفظ کنند، پیش از این با تعدادی از کاربران منتخب، آزمایش شده بود.
بزرگترین اقتصاد آسیای جنوب شرقی نزولی شد
تا دو هفته دیگر نام سرمربی آینده تیم ملی عربستان اعلام می‌شود، عربستان یکی از رقبای اصلی ایران برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیاست.
لیورپول با پیشنهادی به ارزش 125 میلیون یورو مویزس کایسدو را از برایتون جذب می‌کند.
فعالیت کشتیرانی در بندر لاروشل فرانسه در اقیانوس اطلس- یکی از بزرگ ترین پایانه های صادرات غلات در فرانسه- روز پنجشنبه پس از وقوع آتش سوزی و سرایت به چهار سیلو غلات مختل شد.
مانوئل نویر، دوباره در تمرینات بایرن مونیخ دیده شده است. اما هنوز به صورت انفرادی تمرین می‌کند.
بزرگترین حزب معارض اردن، نقشه رژیم صهیونیستی برای تقسیم بندی مکانی مسجدالاقصی را اعلان جنگ علیه اردن دانست.
تبریز- همزمان با سفر رییس‌جمهور و هیات دولت به آذربایجان‌شرقی، بزرگترین مزرعه جلبک و آرتمیای کشور با ۵۸ هکتار مساحت در بندر «رحمانلو» عجب‌شیر بهره‌برداری شد.
بزرگترین ناو جنگی جهان روز چهارشنبه در بندر اسلو پهلو گرفت. ناو آمریکایی یو اس اس جرالد فورد برای شرکت در رزمایشی در اقیانوس منجمد شمالی وارد آبهای نروژ شده است. نروژ عضو ناتو و همسایه روسیه است. تیمور چکانوف، سفیر روسیه در نروژ حضور ناو آمریکایی را «غیرمنطقی» خواند. این ناو جنگی که ۳۳۵ متر طول دارد می‌تواند تا ۹۰ بالگرد و جنگنده را حمل کند. یو اس اس جرالد فورد نخستین نمونه ناوهای جنگی هسته‌ای جدید آمریکاست و صدهزار تن وزن دارد./یورونیوز
بزرگ ترین حسرت دیدار لورکوزن و رم به سردار آزمون اختصاص داشت.
کارلوس آلکاراس، نابغه ۲۰ ساله تنیس جهان با راهیابی به دور سوم رقابت های مسترز ۱۰۰۰ امتیازی رم، در رده بندی جدید برترین تنیسورهای جهان بار دیگر صدرنشین خواهد شد.
به گفته پلیس علاوه بر شناسایی چندین دستگاه خودرو لکسوس، جنسیس و…، یک قایق تفریحی لوکس هم بخشی از اموال این قاچاقچی بزرگ بود که در زمان دستگیری‌اش در یکی از بنادر شمالی کشور پهلو گرفته بود.
انتشار تصویر یک سرباز زن سعودی با کودکی در آغوش در زمان عملیات خروج غیرنظامیان از سودان، واکنش گسترده و مثبت کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخت. این تصویر روز دوشنبه ۲۴ آوریل (چهارم اردیبهشت) در بندر جده ثبت شده است؛ زمانی که نیروی دریایی عربستان سعودی بیش از ۲۰۰ تن از شهروندان خود و دیگر اتباع خارجی را از کشور بحران زده سودان خارج کرد. یک کاربر در توییتر با همرسانی این تصویر نوشت «چگونه می‌توان باور کرد که این زن که با این مهر و محبت کودکی را در آغوش دارد، مادر او نیست.» گاردین نیز این تصویر در بین برترین تصاویر روز قرار داده است.
خرمشهر- مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر از رفع مانع قانونی خارج سازی بزرگترین مغروقه دوران جنگ تحمیلی از آبراه اروند با دریافت مجوز دادستان خبر داد.
بانک ملت بر اساس رتبه بندی معتبر سازمان مدیریت صنعتی ایران، رتبه نخست را در بین بانک ها و موسسات اعتباری در شاخص فروش بر اساس عملکرد مالی سال ۱۴۰۰ از آن خود کرد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ زنی در بند قانون!/ مرد معلول سارق ۲ خودرو بود/ قاتل جوان آبادانی دستگیر شد/ ۳ خواهر و برادر با حلوا آدم می‌کشتند/ دستگیری بزرگ‌ترین سرشبکه قاچاق مواد مخدر/ ماجرای عجیب دستبرد به اموال یک دبیرستان در مشهد/ تفاضل دیه دخترم را از بیت المال بدهید
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست امروز ضمن موافقت با کلیات طرح تاسیس سازمان ملی اقامت به منظور ساماندهی اتباع خارجی، از اظهارات مداخله‌جویانه رئیس جمهور آذربایجان انتقاد کردند و درباره موصوف به بیانیه ۲۲۷ نفر تذکراتی دادند.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست امروز ضمن موافقت با کلیات طرح تاسیس سازمان ملی اقامت به منظور ساماندهی اتباع خارجی، از اظهارات مداخله‌جویانه رئیس جمهور آذربایجان انتقاد کردند و درباره موصوف به بیانیه 227 نفر تذکراتی دادند.
آخرین رنکینگ برترین فرنگی‌کاران در سال ۲۰۲۲ جهان در حالی از سوی اتحادیه جهانی کشتی منتشر شد که ایران تنها یک نماینده در این رده بندی دارد.
شرکت بنادر عراق اعلام کرد که قرار است بندر فاو به بزرگ‌ترین بندر خاورمیانه تبدیل شود و بصره هم دروازه ارسال کالا به اروپا شود.
پس از حمله پهپادی روز گذشته به بارزترین بندر نفتی در جنوب یمن زنگ خطر برای کشتی های خارجی به صدا درآمده و این حمله آثار خود را نمایان ساخته است به طوری که کشتی های غارتگر از منطقه می‌گریزند.
جدیدترین رده بندی برترین های تکواندو جهان از سوی فدراسیون جهانی تکواندو با تغییر جایگاه نمایندگان کشورمان منتشر شد.
سازمان ملل متحد خواهان انجام تحقیقات بین المللی درباره انفجار در بندر بیروت شد که دو سال پیش رخ داد و صدها کشته و زخمی برجای گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ