وزیر اقتصاد لبنان، از نواف الاحمد الصباح، امیر کویت درخواست کرد تا سیلوهای گندمی را که در انفجار بندر بیروت ویران شده بود، بازسازی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محققان جوهری ابداع کرده اند که به افراد کمک می کند با کمک خودکار ال ای دی های ارتجاع پذیر روی سطوح مختلف رسم کنند.
دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان تیم کمک کردند که عملکرد خوبی داشته باشم. در واقع تنهایی کاری از دست من ساخته نیست و از تمام اعضای تیم ممنونم.
نصیبه دلیرهروی داور تنیس روی میز کشورمان به عنوان کمک مدیر بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا برگزیده شد.
کلینیک فضایی تولوز در فرانسه با هدف شبیه‌سازی ریزگرانشی در فضا و تحقیقات مربوط به بهبود شرایط فضانوردان از افراد داوطلب می‌خواهد برای دو ماه در این کلینیک روی تخت دراز بکشند. ماری پیر باریل، رئیس کلینیک فضایی تولوز به خبرگزاری فرانسه گفت: ما می‌خواهیم شرایط و فعالیت‌های مختلف در فضا را بر بدن انسان روی زمین شبیه‌سازی کنیم تا به بهبود شرایط زندگی فضانوردان در طول ماموریت فضایی کمک کنیم. شرکت‌کنندگان در آزمایش به نوبت، گاهی سوار بر دوچرخه‌ای که برای رکاب زدن دراز کشیده طراحی شده است، گاهی در سانتریفیوژ می‌روند و همچنین بازی‌های ویدئویی انجام می‌دهند.
تیم فوتبال سپاهان که با نمایشی تهاجمی مصاف با صنعت نفت را آغاز کرده بود، سرانجام روی یک کار تکراری به گل رسید.
اولین صحنه مربوط به داوری ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران خیلی زود رخ داد و بازی را جنجالی کرد‌
پتانسیل های چاپ سه بعدی زیستی  با کمک مهندسان دانشگاه نیوساوث ولز استرالیا گسترش یافته است. آنها یک بازوی رباتیک ابداع کردند که  می تواند به طور مستقیم روی اعضا و بافت های داخلی بدن چاپ کند.
خشک کردن لباس‌ها زیر نور خورشید و با کمک جریان طبیعی هوا عمل ساده‌ای است که هم به صرفه‌جویی در مصرف برق منجر می‌شود و هم برای بهداشت فردی مفید است.
ما از هیچکس تقاضای کمک نقدی نداریم و فقط پذیرش بیمارستان می‌خواهیم تا به این وسیله بتوانیم‌ به او کمک کنیم...
مدیرعامل تیم هاکی روی یخ رادین تایر قهرمان دومین دوره لیگ برتر این رشته گفت: هدفمان از حضور در این مسابقات کمک به آماده سازی تیم ملی است.
مدیرعامل تیم هاکی روی یخ رادین تایر قهرمان دومین دوره لیگ برتر این رشته گفت: هدفمان از حضور در این مسابقات کمک به آماده سازی تیم ملی است.
مطالعه بر روی کرم‌های حلقوی نشان می‌دهد که داروی فشار خون ممکن است به کُند کردن روند پیری کمک کند.
روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است مارکوس رشفورد باید از فرصتی که برای اثبات مهارتش به دست آورده به خوبی استفاده کرده است.
دروازه‌بان آلومینیوم می‌گوید حضور دو گلر سابق شناخته شده بالای سر او کمک زیادی به موفقیت این فصل او دارد.
لحظه اخراج هنسی گلر تیم ملی ولز با کمک، داور ویدیویی پس از خطای شدید روی طارمی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سرمربی تیم فوتبال چادرملوی یزد می‌گوید تیمش برخلاف روند مسابقه بازی را واگذار کرده است.
وزیر خارجه فرانسه ضمن تکرار ادعاها درباره کمک پهپادی ایران به روسیه گفت که کشورش به این بهانه در حال کار بر روی بسته تحریمی جدید علیه تهران است.
نتایج یافته‌هایی که در مجله چاقی منتشر شده نشان داد تعداد گام‌ها در پیاده روی مانع از افزایش وزن نمی‌شود، حتی در بین کسانی که روزانه ۱۵ هزار قدم راه می‌رفتند.
در شبی که بارسا فقط یک بار توانست دروازه میهمان خود را باز کند، تیر و ترشتگن، سه امتیاز را برای تیم ژاوی تا پایان حفظ کردند.
در لحظاتی که کمک داور اول نظری مخالف عرب براقی داشت، اما قاضی میدان روی تصمیم خود باقی ماند.
دبیر کل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران از هم‌افزایی و الزامات کمک رسانی به زایرین اربعین حسینی (ع) توسط شهرداری های کشور خبر داد.
معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره درخواست باشگاه استقلال جهت گرفتن حق پخش توضیحاتی را ارائه کرده است.
معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره درخواست باشگاه استقلال جهت گرفتن حق پخش توضیحاتی را ارائه کرده است.
معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره درخواست باشگاه استقلال جهت گرفتن حق پخش توضیحاتی را ارائه کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ