سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه با تأکید بر اینکه مقامات کی یف توسط متحدان غربی خود از مذاکراه با روسیه منع شده اند، گفت که کی یف و حامیانش خواهان مذاکره نیستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست نمایندگان حدود ۴۰ کشور به منظور حل و فصل بحران اوکراین در عربستان سعودی بدون حضور مسکو، دیروز بدون نتیجه به کار خود پایان داد!
نمایندگان کشورهای عضو ناتو و اوکراین، راهکارهای موجود در واکنش به پایان توافق صادرات غلات را مورد بررسی قرار می‌دهند.
حامیان غربی اوکراین درباره سرعت کُند پیشرفت ضدحملات اوکراین علیه روسیه که به شدت در بوق و کرنا شده بود، «رفته‌رفته دلواپس» می‌شوند!
در توضیح این نمایشگاه آمده است: «خشونت‌طلبان، جهان را با کلمه‌ی جنگ آراسته‌ تا در هر نقطه‌ای از جهان، سایه‌ی ویرانی، مرگ و جراحات ماندگار فرصت زندگی مردم را مبدل به رنج‌های همیشگی کند…. هدف ما ثبت این وقایع دردناک بوده که نباید تکرار شوند. تصاویری که به عنوان اسناد تاریخی، تمام قد در برابر فراموشی می‌ایستند…»
رئیس جمهور روسیه امروز در دیدار با هیات کشورهای آفریقایی در سن پترزبورگ تأکید کرد: همه مشکلات در اوکراین پس از کودتایی با حمایت حامیان غربی آغاز شد.
معاون دفتر ریاست جمهوری اوکراین در ادامه درخواست‌های کی‌یف از حامیان غربی‌اش، گفت که اوکراین برای موفقیت ضدحملات علیه روسیه، به مهمات و تسلیحات بیشتری نیاز دارد.
وزیر دفاع انگلیس می‌گوید که زرادخانه تسلیحاتی کشورهای غربی به شکلی فزآینده تحلیل رفته و آنها را مجبور کرده برای تامین تسلیحاتی اوکراین، به بازارهای بین‌المللی متوسل شوند.
معاون شورای امنیت روسیه با اشاره به حمله بامداد امروز شبه‌نظامیان اوکراینی به منطقه بلگورود گفت که حامیان رژیم کی‌یف(آمریکا، اروپا و انگلیس) مسئول این خرابکاری هستند.
رئیس‌جمهور آفریقای جنوبی از موافقت روسای جمهور روسیه و اوکراین با پیشنهاد گفتگو با هیاتی از سران آفریقایی در زمینه صلح، در پایتخت‌های دو کشور خبر داد.
رئیس‌جمهور آفریقای جنوبی از موافقت روسای جمهور روسیه و اوکراین با پیشنهاد گفتگو با هیاتی از سران آفریقایی در زمینه صلح، در پایتخت‌های دو کشور خبر داد.
وزیر خارجه آمریکا در جریان نشست آتی گروه هفت قرار است به موضوعات مربوط به جنگ روسیه و اوکراین بپردازد.
معاون وزیر دفاع آمریکا می‌گوید که اوکراین در نهایت باید برای پرداخت هزینه‌ برخی تسلیحات دریافتی از حامیان غربی‌اش، پیش‌قدم شود.
شماری از حامیان صلح در اعتراض به برگزاری کنفرانس امنیتی مونیخ خواستار توقف ارسال سلاح به اوکراین شدند.
از زمان آغاز حمله روسیه به اوکراین (۲۴ فوریه)، غرب کمک‌های مالی و تجهیزات نظامی گسترده‌ای را به اوکراین ارسال کرده است. در این میان، آمریکا با ارسال بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار کمک از بزرگترین حامیان کی‌یف محسوب می‌شود.
مشی حامیان روحانی همواره همین گونه بود که در چالش‌هایی که میان ایران و غرب به وجود می‌آمد، تحلیل را طوری ارائه می‌کردند که ایران مقصر باشد. فلاحت‌پیشه در گفتگو با ایسنا گفته که «ایران اشتباهات سیاسی کم نداشته است، یکی از این اشتباهات از دست دادن فرصت احیای برجام قبل از بحران اوکراین و وصل شدن پرونده ایران به موضوع اوکراین است. معتقدم اگر ایران به موضوع اوکراین ربط داده نمی‌شد، اجماع در پارلمان اروپا شکل نمی‌گرفت.»
روسیه و اوکراین در آستانه سال نو میلادی بیش از ۲۰۰ اسیر جنگی را مبادله کردند.
«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین امروز (چهارشنبه) ۱۶ نوامبر/ ۲۵ آبان ماه در توییتی اعلام کرد نشست نوامبر شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تا یک ساعت دیگر آغاز می‌شود.
وزارت خارجه روسیه صادر نشدن روادید برای نمایندگان خود از سوی آمریکا را غیر قابل قبول ارزیابی کرد.
طبق اعلام مایکروسافت، گروه هکری تازه کشف شده ای با استفاده از یک باج افزار جدید به شرکت های حمل ونقل و لجستیکی در اوکراین و لهستان حمله کرده است.
نخست‌وزیر کانادا که از حامیان اصلی دولت اوکراین و ادامه جنگ در این کشور است، با طرح ادعاهایی، روسیه را به «جنایت جنگی» متهم کرد.
داریا دوگینا، کارشناس سیاسی، روزنامه‌نگار و دختر الکساندر دوگین، متحد پوتین، ۹ روز پیش در تاریخ ۲۰ اوت پس از انفجار خودرویش در مسکو ترور شد. او همچون پدرش از حامیان حمله روسیه به اوکراین که از جانب مسکو به عنوان «عملیات نظامی ویژه» خوانده می‌شود، بود.
«یک حمله موشکی که اخیرا از سوی اوکراین علیه نیروهای "واگنر" وابسته به روسیه در "پوپاسنا" رخ داد، به لطف یک پُست شبکه اجتماعی بود که یک روزنامه نگار حامی روسیه بدون توجه به پروتکل های امنیتی آن را در شبکه های اجتماعی قرار داده بود. هنگامی که وی عکسی را در نرام افزار تلگرام بارگذاری کرد که یک پایگاه و تابلو در خیابان را نشان می داد، او به صورت سهوی به نیروهای اوکراینی سرنخ هایی را داد تا بفهمند که وی در کجا قرار دارد. در ادامه نیروهای اوکراینی نیز محل مذکور را بمباران کردند.»
وزارت خارجه روسیه مقاله یک رسانه آمریکایی در خصوص سرقت برق نیروگاه زاپروژیا از سوی روسیه را کذب خواند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ