روسیه و اوکراین در آستانه سال نو میلادی بیش از ۲۰۰ اسیر جنگی را مبادله کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی از قرارداد یک ساله با شهاب زاهدی، بازیکن جدید پرسپولیس، سخن گفته می‌شود که طبق بند ۷ فیفا، عقد قرارداد برای بیش از این مدت امکان‌پذیر نبود و هر اقدامی غیر از این تخلف از مقررات بین‌المللی به حساب می‌آمد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در ضد حملات ارتش اوکراین، این کشور متحمل خسارات انسانی و تجهیزاتی فراوان شد.
ودانت پاتل: ایران بیش از ۴۰۰ پهپاد در اختیار روسیه قرار داده است که بیشتر از نوع شاهد هستند و روسیه از بیشتر این پهپاد‌ها برای هدف قرار دادن زیرساخت‌های مهم در اوکراین استفاده کرده است.
«ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین گفت: «به لطف تحریم‌ها، تعداد موشک‌هایی که آن‌ها [روسیه]تولید می‌کند چندین بار کاهش یافته است، اما با این‌حال، چنین چالش‌هایی همچنان وجود دارد، زیرا ایران بیش از یک هزار پهپاد ساخت ایران و دیگر تسلیحات به آن‌ها [روسیه]فروخته است. سلاح‌های دیگری وجود دارد، ما اطلاعات دقیقی در این زمینه داریم، آن‌ها اخیراً چنین اقدامی کرده‌اند».
به نظر می‌رسد که روسیه تصمیم گرفته است که بیش از نمایش قدرت روی ویژگی نمادین این رژه تاکید کند و از این رو فقط تانک تی ۳۴ را به میدان فرستاده است. البته برخی هم گرفتاری روسیه در نبرد اوکراین را از دلایل کوچک شدن حجم نمایش تسلیحات در این رژه می‌دانند.
وزارت دفاع روسیه از ادامه تلفات نظامی و انسانی ارتش اوکراین خبر داد.
وزارت دفاع روسیه فهرست تازه‌ای از تلفات نظامی و تسلیحاتی ارتش اوکراین اعلام کرد.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه‌ای درباره روند عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: بیش از ۴۸۰ مزدور و نظامی اوکراینی در محور دونتسک کشته شدند.
وزارت دفاع روسیه از ادامه تلفات جانی و تسلیحاتی نیروهای ارتش اوکراین در مناطق مختلف نبرد خبر داد.
دولت اوکراین بیش از ۶۰۰ فرد و نهاد روسی را در فهرست تحریم‌های خود جا داد.
وزارت دفاع روسیه گزارش تازه ای از تلفات نظامی و تسلیحاتی ارتش اوکراین در نبردهای شبانه روز گذشته اعلام کرد.
به گفته مقامات روسیه، شمار افرادی که از اوکراین و منطقه دونباس به روسیه پناهنده شده‌اند، از فوریه پارسال تاکنون به ۵.۵ میلیون تن رسیده است.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳۷۰ نظامی ارتش اوکراین در مناطق مختلف کشته شده‌اند.
ادعای حمایت نظامی ایران از روسیه در جنگ اوکراین از سوی تهران و مسکو رد شده است. مسکو تاکید کرده است که از پهپادهای ساخت داخل در این جنگ استفاده می‌کند.
دبیر کل ناتو در اظهاراتی مدعی شد که روسیه با خرید تسلیحات از ایران و کره شمالی بیش از پیش برای جنگ با اوکراین آماده می‌شود.
وزارت دفاع روسیه از کشته بیش از ۲۰۰ نظامی اوکراینی در نبردهای شبانه روز گذشته خبر داد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد شمار دیگری از تجهیزات نظامی اوکراین در جریان نبردهای شبانه روز گذشته نابود شد.
در درگیری های ۲۴ ساعت گذشته میان نیروهای روسیه و اوکراین بیش از ۲۰۰ نظامی اوکراینی کشته شدند.
صدراعظم آلمان می‌گوید که بیش از ۳۰ درصد آلمانی‌ها با سیاست اعمال تحریم علیه روسیه مخالف هستند.
وزارت دفاع روسیه در گزارش روزانه خود از تحولات جنگ در اوکراین اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۴۵۰ نظامی ارتش اوکراین کشته شدند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳۰۰ نیروی نظامی ارتش اوکراین کشته شدند و یک جنگنده این کشور نیز سرنگون شده است.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که موشک اسکندر مستقیماً به قطار نظامی در ایستگاه چاپلین در منطقه دنیپروپتروفسک اصابت کرد و بیش از ۲۰۰ سرباز ذخیره نیرو‌های مسلح اوکراین کشته و تجهیزات نظامی آن‌ها نیز منهدم شد.
وزارت دفاع روسیه گزارش داد در ۲۴ ساعت گذشته یک جنگنده ارتش اوکراین سرنگون شده و بیش از ۲۰۰ شبه‌نظامی در حملات نیروی هوایی ارتش روسیه،نیز کشته شده‌اند.
پوتین و رئیسی از زمان آغاز جنگ اوکراین دست‌کم  چهار بار با یکدیگر صحبت کرده‌اند که به مراتب بیش از صحبت هر کدام از آنها با دیگر رهبران جهان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ