ما می‌توانستیم به صورت هوشیارانه و هوشمندانه طرح‌هایی را پیاده و از نمادهای کشور استفاده کنیم اما مورد تایید هیئت رییسه و سایر دوستان قرار نگرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس فوتبال ایران درباره برخورد فوری کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: اینکه ارکان قضایی فدراسیون درباره این مسائل خیلی زود حکم صادر می‌کنند اتفاق خوبی است اما نباید جلوی نقد را گرفت.
عضو کمیته فنی وزنه‌برداری گفت: شاید خیلی از وزنه‌برداران رده پایه در دوره قبل شناسایی شدند اما در این دوره اردوی مستمر و فشرده داشتند که باعث شد در آسیا نتیجه بگیرند.
عضو کمیته فنی وزنه‌برداری گفت: شاید خیلی از وزنه‌برداران رده پایه در دوره قبل شناسایی شدند اما در این دوره اردوی مستمر و فشرده داشتند که باعث شد در آسیا نتیجه بگیرند.
فدراسیون فوتبال اسپانیا نسبت به جنجال‌های فینال رقابتهای زیر 21 سال اروپا واکنش تندی نشان داد و انگلیس را به رفتار نامناسب و زشت متهم کرد.
رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: به دانش‌افزایی در سایر اسلحه‌ها نیاز داریم به خصوص در فلوره، ما در فلوره خیلی عقب ماندگی‌ داریم.
محمد بنا کمتر از 24 ساعت بعد از دریافت حکم مشاور رییس فدراسیون، در خانه کشتی رویت شد.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مشکل تامین منابع مالی داریم و گرنه مشکلی نداشتیم.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد تا ۲۴ ساعت آینده تکلیف نیمکت تیم ملی مشخص خواهد شد.
روی ماتا، مربی استقلال، پیش از دیدار با نفت مسجدسلیمان گفت هر بازی برای ما از این به بعد خیلی سخت خواهد بود.
خیلی ها نگران تاخیر فدراسیون فوتبال در انتخاب سرمربی تیم امید هستند اما واقعیت این است، حتی اگر امروز سرمربی تیم امید انتخاب شود، قادر به تدارک تمرین برای تیم نیست.
لژیونر دوچرخه سواری زنان ایران گفت: خیلی خوشحالم که با تیم جدیدم می توانم در مسابقات حرفه‌ای شرکت کنم چون وقتی دوچرخه‌سوار از مسابقات دور بماند، افت می‌کند.
رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه اعزام تیم ملی به قطر با خبرنگاران گفت و گویی انجام داد.
رئیس فدارسیون تیراندازی گفت: دستور العمل همکاری وزارت ورزش و دفاع از سوی وزیر ورزش امضا شود خیلی از مشکلات تیراندازی را حل می کنیم.
خرم‌آباد- رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: خیلی امیدواریم که از گروه خود در جام جهانی صعود کنیم و همه تلاش ما و شما باید این باشد که مردم را به یک صعود مقتدرانه امیدوار کنیم.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال تا پایان دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر به باشگاه‌ها برای تکمیل استانداردسازی سالن‌های برگزاری مسابقات مهلت داد.
جنگ اعضای هیات رئیسه برای ماندن اسکوچیچ و یا بازگشت کی روش در شرایطی به اوج خود رسیده است که تیم ملی زمان زیادی تا شروع اردوی شهریورماه و بعد از آن حضور در جام جهانی ندارد و باید خیلی زود تکلیف سرمربی مشخص شود.
وزیر ورزش و جوانان با تشریح عملکرد یکساله حضورش در این وزارتخانه به سوالاتی در مورد اتفاقات رخ داده پیرامون برخی فدراسیون ها و رشته های ورزشی توضیح داد.
الان که تمام شانس‌های ما سوخته به فکر افتاده‌اند و مصاحبه می‌کنند؛ نوشدارو بعد از مرگ سهراب فایده‌ای ندارد.
پرویز امینی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به انتخابات فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد و نوشت: ماجرای تعیین رئیس فدارسیون فوتبال، خیلی قابل تأمل است.
گرشاسبی می‌گوید بیانیه نیمه شب گذشته یک ضعف مدیریتی بوده که خیلی از اعضای مجمع را به اشتباه انداخته است.
گرشاسبی می‌گوید بیانیه نیمه شب گذشته یک ضعف مدیریتی بوده که خیلی از اعضای مجمع را به اشتباه انداخته است.
حمیدرضا کیا با بیان اینکه با هزینه شخصی تمرین می‌کند به کافی نبودن کمک هزینه فدراسیون اشاره کرد و گفت: هزینه‌ها خیلی زیاد است و با این مبالغ در سطح حرفه‌ای نمی‌شود کاری کرد.
عطایی در مورد تغییر فرمت مسابقات قهرمانی جهان بیان کرد: تغییر فرمت مسابقات در عملکرد تاثیری ندارد اما نمی‌توانیم مسابقات را پیش بینی کنیم. خیلی مشخص نیست تیم در کدام بخش از جدول قرار می‌گیرد. تغییرات کار را سخت می کند و فکر می‌کنم با استانداردهایی که در والیبال وجود دارد، متفاوت است.
وزیر ورزش در آخرین مصاحبه خود به مشکلاتی پرداخته که قرارداد با مارک ویلموتس بلژیکی برای فدراسیون، پرسپولیس و در مجموع فوتبال کشور ایجاد کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ