فدراسیون فوتبال اسپانیا نسبت به جنجال‌های فینال رقابتهای زیر 21 سال اروپا واکنش تندی نشان داد و انگلیس را به رفتار نامناسب و زشت متهم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
غلامرضا نوشت: تا یک روز قبل از این تصمیم، اراده دولت بر این بود که از حق مردم صیانت کند و اجازه چنین مداخله‌ای را ندهد اما با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان مجلس به استیضاح وزیر و عدم رعایت مصالح قطعی کشور که تبعات آن آسیب جدی برای نظم و امنیت کشور به دنبال داشت، اینجانب ادامه کار را به مصلحت ندانستم و تصمیم به کناره گیری گرفتم.
هانس یواخیم واتسکه، نایب رئیس باشگاه دورتموند، شایعات مربوط به جذب ادسون آلوارز، ستاره مکزیکی آژاکس را رد کرد.
جنجال طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو همچنان ادامه دارد و هر روز بر دامنه اعتراضات داخلی در اراضی اشغالی افزوده می‌شود.
در ادامه جنجال موسوم به پرونده نگریرا در فوتبال اسپانیا فلورنتینو پرز و باشگاه رئال مادرید به همدستی با دادستانی کل این کشور برای جاسوسی از بارسلونا متهم شدند.
ناسا اعلام کرد که قصد ندارد فضاپیما را به طور کامل تعطیل کند، اما مقداری بودجه فراهم خواهد کرد تا فضاپیما بتواند به مطالعه آب و هوا و سایر پدیده‌های فضایی ادامه دهد، اما ماموریت اصلی آن یعنی مطالعه ترکیب سیارات متوقف خواهد شد.
جنجال پورتو - فامالیسائو تمام نشده و تحقیقات در مورد توهین نژادپرستانه به په‌په ادامه دارد.
لروی سانه، ستاره بایرن مونیخ، در اواسط بازی این تیم برابر هرتابرلین نیمکت را ترک کرد تا بسیاری منتظر جنجالی تازه باشند.
جنجال بر سر بالون جاسوسی چین بر فراز آمریکا همچنان ادامه دارد؛ فایننشال تایمز به نقل از منابع چینی فاش ساخت بار دیگر سفر وزیر خارجه آمریکا به چین به تعویق افتاد.
آنتونیو کاسانو، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا، همچنان بسیار از ژوزه مورینیو عصبانی است و به بحث و جدال با او ادامه می‌دهد.
بازی این هفته پرسپولیس سپاهان احتمالا بار دیگر جنجالی خواهد شد.
در ادامه واکنش‌ها به حضور بالون نظارتی چین در آسمان آمریکا، نماینده مجلس نمایندگان خواستار استعفای رئیس‌جمهور این کشور شد.
در روزی که اعتراضات به تصمیمات داوران در لیگ برتر به اوج خود رسیده بود، در بازی سپاهان و گل گهر هم شاهد یک اتفاق جنجالی بودیم. اما نقش اول جنجال این جنجال داور نه، که رامین رضائیان بود.
مسعود شجاعی چند روزی است که در تمرین تیم نساجی حاضر نمی شود. البته او هیچ گاه اهل جار و جنجال نبوده و به نظر می رسد به نقطه پایان در تیم مازنی رسیده است.
نه تأیید می‌شود نه تکذیب. پیگیری رسانه ای هم معمولاً به نتیجه‌ای نمی‌رسد. سکوت تا زمانی که خبر میان امواج اخبار دیگر فراموش شود، ادامه دارد. به تازگی، فیش حقوقی دختر ۲۰ ساله یکی از اعضای شورای شهر تهران در کانال‌های خبری منتشر شد. بر اساس تصاویری که از فیش حقوقی ماه آذر وی منتشر شده، میزان حقوق دریافتی او در این ماه، بیش از ۲۶ میلیون تومان است.
هافبک ذوب آهن می‌گوید در تلاش هستند در ادامه راه به یک رتبه خوب تک رقمی دست پیدا کنند.
با وجود گذشت چند روز از پایان جام جهانی 2022 قطر، جنجال‌های دیدار فینال این رقابت‌ها همچنان ادامه دارد.
بررسی نرخ خوراک پتروشیمی ها نشان می دهد حاشیه سود این شرکت ها با فرمول جدید نرخ خوراک در سال ۱۴۰۱ حتی با افزایش مواجه شده است.
کانسلو آلوارز، بوکسور مکزیکی، پاسخ سرخیو آگوئرو که سعی در دفاع از لیونل مسی را داشت نیز داد.
در ادامه اتفاقات عجیب در فوتبال پایه ایران حالا یک جنجال دیگر اینبار در لیگ امیدها و در شهر اراک رخ داده است.
تبعات نشان دادن هیس جواد منافی به ساپینتو با سوت یاسر همرنگ در پایان نیمه نخست ادامه پیدا کرد و تا ورودی رختکن دوتیم ادامه داشت.
کسب بیشترین گرند اسلم در مسابقات مردان تنیس، هدف اصلی نواک جوکوویچ در حرفه‌اش است.
کارشناس فوتبال گفت: مس حریف خطرناکی برای آبی پوشان است و استقلال نباید خود را از پیش برنده دانسته و حریف را دست کم بگیرد.
پیش از شروع بازی بود که توهین هواداران پرسپولیس به مهدی هاشمی نسب آغاز شد و در ادامه درگیری شدت گرفت.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شسپا به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شسپا در روزهای آینده بورس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ