پرویز امینی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به انتخابات فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد و نوشت: ماجرای تعیین رئیس فدارسیون فوتبال، خیلی قابل تأمل است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میلی برایت، کاپیتان تیم ملی زنان انگلیس، پس از شکست 1-0 مقابل اسپانیا در فینال جام جهانی زنان ابراز ناامیدی کرد.
فرشید سمیعی می گوید زمان تصویب قانون سقف بودجه، کسی از باشگاه استقلال به این موضوع اعتراض نکرده است.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، با انتقاد از عملکرد شاگردانش تاکید کرد که تیم امروز شباهتی به آن چه او ساخته نداشت.
گوستاوو واگنین، ستاره خط هافبک تراکتور، در گفتگو با خبرنگار ما به حضور زنان در ورزشگاه واکنش نشان داد.
هانسی فلیک به نویر هشدار داد که نمی تواند چندان به پس گرفتن جایگاه شماره یک خود در تیم ملی مطمئن باشد.
سیر و پیاز در ادبیات ما استعاره است از چیزهای بدبو، بدقیافه و... ولی اگر از بو و قیافه‌شان بگذرید، بچه‌های این خانواده آن‌قدر خاصیت دارند که خیلی از خوشبوها و خوش‌قیافه‌های گیاهان هم به گرد پایشان نمی‌رسند.
جمال موسیالا، ستاره تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ، در نشست خبری پیش از بازی دوستانه با لهستان گفت
پپ گواردیولا، مربی منچسترسیتی، لب به تمجید از روبرتو دی‌زربی، مربی برایتون گشود و گفت از برایتون او خیلی چیزها یاد می‌گیرد.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان گفت: ازح ضور در جام پیروزی خیلی چیزها دستگیرمان شد و نقاط ضعف اکثر کشتی گیران خود را متوجه شدیم.
بلینکن در کنفرانسی خبری در جریان سفر به آتن گفت:، اما در همیشه به روی پیش رفتن دیپلماسی باز است. خیلی چیز‌ها بستگی به این دارد که ایران چه می‌گوید و چه می‌کند و آیا تعامل می‌کند یا خیر.
فاضلی معتقد است این لحظه تاریخی که در آن، جامعه درهای ذهن خود را می‌بندد بسیار خطرناک است و لحظه خطرناک‌تر آن است که هم دَرِ ذهنش را ببندد، هم آن فضای خالی را با چیزهای دیگر پُر کند. لحظه‌ای که جامعه بین ویرانی محتمل، ناشی از خشونتی که خود اعمال می‌کند و ویرانی قطعی، ناشی از ادامه روند موجود تصمیم بگیرد. این لحظه‌ای بسیار خطرناک است و فقدان میان‌داران «موثر» را یادآوری می‌کند.
مهاجری در پاسخ به این سوال که پیامد حذف و کناره‌گیری آقای زیدآبادی در سیاست چه تاثیری می‌تواند در چهره سیاسی ایران بگذارد، گفت: من به آقای زیدآبادی احترام می‌گذارم و این تصمیمی است که ایشان گرفتند و تصمیم‌شان هم محترم است. بالاخره کسی که وارد عالم سیاست و رسانه می‌شود باید پی خیلی چیز‌ها را به تنش بمالد.
فرهاد نیلی در برنامه شیوه گفت: نزدیک به ۱۸۰ کشور در دنیا داریم که مسائلی مانند ما روی میزشان هست. ۱۸۰ تجربه داریم. غیر از کشور‌هایی که انتهای جدول هستند دیگران یک تجربه همگرا شده در استفاده از دانش دارند. ما در اکثر مسائل مانند تورم و رشد اقتصادی انتهای جدول هستیم. چرا اصرار داریم از تجربه جهان استفاده نکنیم؟ جوانانی می‌آوریم که سرخوش هستند و خیلی خوشحال‌اند که رییس جمهور به حرفشان گوش می‌دهد. کشور را گروگان این چیز‌ها نگیرید.
مهاجم جوان و مصدوم تیم استقلال تهران که روحیه بالایی برای بازگشت به میادین دارد برای تکرار قهرمانی توسط تیمش شانس زیادی قائل است.
مازیار زارع به داور: خیلی چیزها ازتو می‌دانم!
رضا اسدی، هافبک تراکتور، می گوید حمایت مردم تبریز و البته کمک‌های قربان بردیف عامل پیشرفت او در تراکتور بوده است.
یک دهه پیش که کارلوس کی‌روش اولین حضور روی نیمکت مربیگری تیم ملی فوتبال ایران را تجربه کرد، خیلی چیزها با امروز متفاوت بود.
سرمربی تیم ملی شمشیربازی سابر گفت: ثابت کردیم شکست مقابل ترکیه در قهرمانی جهان یک اتفاق بود و سابریست ها توانایی خود را به رخ دنیا کشیدند.
ملی‌پوش کاتای تیمی کاراته ایران گفت: کاتای تیمی برای اولین بار به مسابقات کشورهای اسلامی اضافه است و امیدوارم مدال این مسابقات را نیز به کلکسیون کاتا اضافه کنیم.
ملی‌پوش کاتای تیمی کاراته ایران گفت: کاتای تیمی برای اولین بار به مسابقات کشورهای اسلامی اضافه است و امیدوارم مدال این مسابقات را نیز به کلکسیون کاتا اضافه کنیم.
برانکو: جانشینی اسکوچیچ؟ خیلی چیزها باید حل شود
داوودی در پاسخ تاکید کرد: من به عنوان یک فیلمساز تفاوتی با آحاد جامعه ندارم. حاصل کار من ممکن است مخاطب بیشتری از مردم کوچه و بازار داشته باشد. این تغیر و تاثیرات بر همه چیز بوده و روی من هم بوده است. گذر از این تغییرات برای ما به سختی بوده. در نظر داشته باشید نمایش بسیاری از اصول اولیه انسانی - ارتباطی در سینما ممکن نیست. به عنوان مثال یک فیلم خانوادگی یا عاشقانه که می‌سازید و ارتباطات دو عاشق یا مناسبات خانواده‌ها را که نشان می‌دهید حق نشان دادن خیلی چیزها را نداریم و در این سال‌ها مجبور شدیم که موقعیت‌های جدیدی بسازیم در این موارد. پس من از خودم حرف نمیزنم؛ از ۴ دهه ای صحبت می‌کنم که این فشارها با سینما متناقض بود است. پس همین فشارها و تغییرات سیاسی و اجتماعی تاثیرات متفاوتی هم بر ما داشته‌اند.
من در مورد IPTV توضیح دادم که 10 میلیون یورو تا آن زمان هزینه شد و هیچ خروجی‌ای نداشت و تا امروز هم ندارد! سرورهای زیادی خریداری شده و نمی‌دانم چه سرنوشتی پیدا کردند! تعدادی وب‌سایت درست کردند. اینها چون درست پایه‌گذاری نشده بود و با حوزه تولید و برنامه‌سازی در شبکه ارتباط مستقیم و تشکیلاتی نداشت معلوم نبود چه می‌کند. برای خودش یک چیزهای ضعیفی تولید می‌کرد و خیلی راحت هم محو شد. در دوره آقای علی‌عسگری این معاونت مجازی را دوباره برگرداندند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ