رئیس شورای عالی استان‌ها با اشاره به اینکه درحال تدوین برنامه توسعه کشور هستیم، گفت: همکاری‌هایی که میان شورای عالی استان‌ها با قوای ۳ گانه وجود دارد می‌تواند مشکلات بسیاری حل کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گرچه سبک زندگی حجاب‌استایل‌ها با مصرف‌گرایی و لاکچری‌بازی‌هایشان دارد زندگی ایرانی_ اسلامیِ دنبال‌کنندگان شان را به سمت و سوی دیگری می‌برد و حجابی که هر روز کوتاه‌تر و کمترش می‌کنند دارد درحال غارت پوشش زن مسلمان است. اما فتوا‌هایی که صادر می‌کنند و نسخه‌های مخالف دستورات دینی که برای دنبال‌کنندگان‌شان می‌پیچند معظل بزرگی است که این روز‌ها شاهدش هستیم. حالا با نزدیک شدن به ایام اربعین، حجاب‌استایل‌ها فتوای جدیدی برای زائران اربعین اباعبدالله صادر کرده‌اند.
پرسپولیس به دنبال راه‌اندازی تیم زنان خود و حضور در لیگ برتر فوتبال زنان است.
رئیس گروه نظامی واگنر، در تحلیلی براندازی رئیس‌جمهوری حامی فرانسه در نیجریه از قدرت را تلاش مردم برای «کسب استقلال» و رهایی از شر استعمارگران دانست.
ملکی با بیان اینکه محل حادثه یک ساختمان در حال ساخت بود، گفت: دود زیادی ناشی از این حریق به آسمان بلند شده بود که تا شعاع چند کیلومتری قابل رویت بود. در همین راستا نیز آتش‌نشانان از چند جهت عملیات خود برای اطفای حریق را آغاز کردند و در حال حاضر نیز عملیات ادامه دارد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز نشانه‌های جدیدی از تغییر موازنه قدرت از غرب به شرق دیده می‌شود و باید تاکید کرد که آینده متعلق به منطقه ما و آسیاست.
نخست وزیر هلند امروز کنفرانس مطبوعاتی با رییس جمهور اوکراین گفت: هلند درحال بررسی گزینه‌های تامین جنگنده‌های F-۱۶ برای کی‌یف است.
سازمان ملل در حال مذاکره با هر دو طرف تنش است تا آتش بس دائمی در سودان برقرار شود.
معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: تسهیلات گردشگری دریایی به دلیل میان حوزه ای بودن داده نمی شود که نابودی این صنعت را به مرور همراه خواهد داشت.
جلیل اسلامی‌ گفت: درسال ۱۴۰۱، ضوابط جدید طرح‌های جامع بنادر بازرگانی وهمچنین ضوابط جدید سرمایه‌گذاری و نمونه قرارداد بین‌المللی سرمایه‌گذاری در بنادر تدوین و ابلاغ شد.
عضو هیأت علمی مرکزتحقیقات راه،مسکن وشهرسازی با اعلام اینکه حرایم گسلی ۹ شهر درحال تدوین است برهمراهی سازمان مدیریت بحران کشوربرای انجام مطالعات کاهش مخاطرات فرونشست وزلزله طبق قانون تاکیدکرد
سقف ورزشگاه درحال ساخت قم زیر برف فرو ریخت
بر اثر بارش‌های شب گذشته سقف مجموعه ورزشی در حال ساخت پردیسان قم فرو ریخت.
السواحه در یک مجمع بین المللی فناوری که در ریاض برگزار می‌شود، گفت: سرمایه گذاری‌ها موقعیت پادشاهی عربستان سعودی را به عنوان بزرگترین بازار دیجیتال در خاورمیانه و شمال آفریقا افزایش می‌دهد.
قالیباف گفت: نوسازی نظام حکمرانی در همه حوزه‌ها مبتنی بر مکتب امام و اندیشه سیاسی رهبر معظم انقلاب، ضرورتی است که با بازگشتن امنیت باید در دستور کار کشور قرار گیرد و اکنون منتظر ایجاد اجماع در تصمیم گیری‌های این حوزه هستیم. این نوسازی اولویت با مسائل اقتصادی است.
مجلس همچنان معتقد است بهترین راه برای ایجاد آرامش معیشتی برای مردم، تخصیص یارانه ها به انتهای زنجیره و ارایه کالاهای اساسی بصورت کالابرگ الکترونیک که هم جلوی فساد ناشی از تفاوت قیمت ارز را می گیرد و هم تورم ناشی از افزایش نقدینگی و تورم انتظاری دیگر کالاها ناشی از افزایش کالاهای اساسی را کنترل می کند.
قالیباف گفت: نوسازی نظام حکمرانی در همه حوزه‌ها مبتنی بر مکتب امام و اندیشه سیاسی رهبر معظم انقلاب، ضرورتی است که با بازگشتن امنیت باید در دستور کار کشور قرار گیرد و اکنون منتظر ایجاد اجماع در تصمیم گیری‌های این حوزه هستیم. این نوسازی اولویت با مسائل اقتصادی است.
احمد بخارایی گفت: سیر صعودی و غیرقابل انتظار انواع آسیب‌های اجتماعی؛ چیزی شبیه به وضعیت بحران در بحران، وقتی بحران‌ها دست به دست هم بدهند ما با ابر بحران مواجه هستیم که از این مرحله وارد سرازیری فروپاشی اجتماعی می‌شویم؛ یعنی فروپاشی اتفاق افتاده و دائم دارد بیشتر می‌شود. وقتی شما شاهد دفع اجتماعی هستید، یعنی به‌تعبیری جدا از مهاجرت کردن با افرادی روبه‌رو می‌شوید که فقط قصد رفتن دارند، انگار که بخواهند بگویند بالاتر از سیاهی رنگی نیست. از طرفی شما نباید از افزایش آمار خودکشی بگذرید، جامعه دو قطبی شده را توجه کنید، این بدترین وضعیت برای یک جامعه است که در جامعه ما اتفاق افتاده، انگار در یک جامعه مردم علیه یکدیگر لشگرکشی می‌کنند.
اقتصاد ترکیه درحال تجربه روزهای سخت
سخنگوی ریاست جمهوری لهستان گفت: ما در تماس با متحدان خود هستیم و پیش بینی ما این است که به زودی با طرف آمریکایی گفت وگویی داشته باشیم.
لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفت: آمریکایی‌ها با دروغ‌سازی مدعی شدند؛ روسیه درحال اتلاف وقت برای احیای برجام است.
لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفت: آمریکایی‌ها با دروغ‌سازی مدعی شدند؛ روسیه درحال اتلاف وقت برای احیای برجام است.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: ما به طور منظم با اتحادیه اروپا در تماس هستیم و گفتگو‌های ما با آن‌ها خصوصی است.
دبیر شورای امنیت روسیه گفت گروه‌های تروریستی حاضر در برخی از مناطق سوریه و عراق که فعالیت آنها ضعیف شده است، در کشورهای دیگر شروع به فعالیت کرده اند.
اتحادیه اروپا اعلام کرد که که در حال بررسی پاسخ ایران به پیشنهادات مطرح شده درباره مذاکرات رفع تحریم‌ها است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ