لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور با برگزاری ۱۰ دیدار پیگیری شد که در غیاب صدرنشین، این شهرداری ورامین بود که با دو پیروزی و ۱۲ امتیاز به صدر جدول صعود کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سه امتیاز از امتیازهای کسر شده از شمس آذر قزوین به این باشگاه بازگردانده خواهد شد.
مهدی گلشنی مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به جزئیات رایگان شدن مترو و اتوبوس برای دانش آموزان و دانشجویان، از مکاتبه با آموزش عالی برای مجازی شدن دانشگاه‌ها در۱۰ روز اول مهر ماه در راستای کاهش ترافیک پایتخت خبر داد.
بندر امام- دادستان بندر امام از محکوم شدن شهرداری این شهرستان به پرداخت دیه در خصوص پرونده حمله منجر به صدمه چند سگ بلاصاحب به یک کودک خبر داد.
شهرداری گرگان در سید یک بسکتبال غرب آسیا
اصفهان- مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: این نهاد تاکنون هیچ مجوزی برای تخریب مسجد کازرونی صادر نکرده است.
مدیرکل سلامت شهرداری تهران از ممنوعیت تبلیغ و ترویج زندگی مجردی در تبلیغات شهری خبر داد و گفت: همه ظرفیت‌ها و امکانات شهرداری تهران در راستای فرزندآوری و تبلیغات مرتبط با آن به کار گرفته خواهد شد.
با مجوز کمیسیون ماده ۵، مجوز ساخت ساختمان ۱۰ طبقه در بخشی از ساخت‌وساز‌های تعاونی مسکن مجلس واقع در سوهانک در ۲۳ آبان‌ماه ۱۴۰۱ صادر شده است. براساس مستنداتی که به‌تازگی به دست خبرنگار هم‌میهن رسیده است، طبق مصوبه این کمیسیون، سازمان نوسازی شهرداری تهران به زودی در این تعاونی ساخت و ساز خواهد کرد تا شاهد تخلف دیگری در دوران مدیریت علیرضا زاکانی در شهرداری تهران باشیم.
مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با بیان اینکه برای ساخت نیروگاه‌های بزرگ‌مقیاس در دو حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر و خورشیدی در حال پیگیری از شهرداری تهران هستیم، گفت: پس از پروژه‌های کوچک مقیاس تولید برق به کمک انرژی خورشیدی به دنبال احداث نیروگاه‌های بزرگ مقیاس هستیم.
طبق اسناد دریافتی، یکی از پرونده‌هایی که در چند روز اخیر توسط بهرام‌پور، معاون شهردار به‌عنوان درخواست جدید به کارگروه کمیسیون ماده ۵ برگشت داده شد، پروژه ۲۷ طبقه‌ای است که می‌تواند امنیت فرود فرودگاه مهرآباد را به خطر بیندازد. شواهد موید این است که طرح مجدد این پرونده در راستای قانونی کردن ساخت ۲۸ طبقه است.
توکلی‌زاده در پایان به فضاسازی رسانه‌ای یک جریان خاص درباره خانه اندیشمندان علوم انسانی اشاره کرد و گفت: این جریان، معمولا سردمدار ایجاد تنش و التهاب فکری در کشور بوده و بررسی نظارتی آن خالی از لطف نیست.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از حادثه آتش‌سوزی یک انبار ظروف بلور در جاده ورامین خبر داد.
سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین گفت: روز قبل از برگزاری هفته پایانی مسابقات لیگ در جلسه به بچه‌ها گفتم که اگر بخواهند می‌توانند با تلاش، غیرممکن را ممکن کنند.
سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین با بیان اینکه شانس اندکی برای کسب عنوان قهرمانی داشتیم، رسیدن به این عنوان را به معجزه تشبیه کرد.
سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین با بیان اینکه شانس اندکی برای کسب عنوان قهرمانی داشتیم، رسیدن به این عنوان را به معجزه تشبیه کرد.
پرونده رقابت های لیگ برتر تکواندو با هشتمین قهرمانی تیم شهرداری ورامین در خانه تکواندو بسته شد.
شهرداری ورامین در یک رقابت نزدیک و دیدنی، رقبای خود را غافلگیر از کرد و برای هشتمین بار عنوان قهرمانی را از آن کرد.
بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو مردان روز پنجشنبه در حالی پیگیری می شود که تیم های مدعی شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی دارند.
لیگ برتر تکواندو با توقف مس کرمان، پیروزی مس سونگون برابر شهرداری ورامین و صدرنشینی نفت آبادان پیگیری شد.
لیگ برتر تکواندو در حالی فردا با برگزاری ۱۲ دیدار در خانه تکواندو پیگیری می‌شود که تقابل دو تیم مدعی قهرمانی می‌تواند معادلات را در صدر جدول تغییر دهد.
لیگ برتر تکواندو در حالی فردا با برگزاری ۱۲ دیدار در خانه تکواندو پیگیری می‌شود که تقابل دو تیم مدعی قهرمانی می‌تواند معادلات را در صدر جدول تغییر دهد.
لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور درحالی با برگزاری 8 دیدار پیگیری شد که پالایش نفت آبادان با پیروزی برابر مس سونگون دست به کار بزرگی زد، با این وجود شهرداری ورامین همچنان در صدر باقی ماند.
رقابت‌های لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور با صعود شهرداری ورامین به صدر جدول پیگیری شد.
معابر پیرامون میدان امام حسین (ع) و خیابان انقلاب حد فاصل پل چوبی تا میدان و خیابان مازندران، خیابان ۱۷ شهریور حد فاصل میدان امام حسین (ع) تا خیابان شوش، خیابان شوش حد فاصل خیابان ۱۷ شهریور تا میدان شوش در هر دو مسیر بطور کامل، خیابان فدائیان اسلام از میدان شوش تا میدان حرم در هر دو مسیر، خیابان قم تا محدوده میدان فرمانداری بطور کامل، محدوده درب‌های ضلع شرقی، غربی و جنوبی حرم بطور کامل، خیابان ۲۴ متری حدفاصل میدان حرم تا خیابان سازمان آب، جاده ورامین حدفاصل سه راه ورامین تا میدان معلم در هر دو مسیر، خیابان شهرداری حد فاصل خیابان رجائی تا میدان مدرس محدودیت دارد.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که امتیاز دو تیم شهرداری ورامین و شهرداری ارومیه در لیگ برتر به دلیل انجام ندادن اقدامات لازم در مهلت مقرر حذف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ