سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین با بیان اینکه شانس اندکی برای کسب عنوان قهرمانی داشتیم، رسیدن به این عنوان را به معجزه تشبیه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پدر گلزن فینال جام جهانی زنان قبل‌بازی درگذشت
اولگا کارمونا، بازیکن اسپانیا، پس از قهرمانی در جام جهانی زنان با خبر درگذشت پدرش رو به رو شده است.
پدری، ستاره جوان بارسا، می‌گوید بلوگرانا دوست داشت فصل گذشته در اروپا موفق‌تر باشد ولی قهرمانی لالیگا به این معنی است که بارسا فصل خوبی را پشت سر گذاشت.
در یکی از دیدارهای حساس مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امروز در جم و در استادیوم تختی این شهر شاگردان امید رضا روانخواه پذیرای استقلالی ها خواهند بود.
نبرد استقلال و ملوان در جام حذفی ،تکرار بازی این دو تیم در اواسط دهه 70بود. نبردی که استقلال را به سختی به فینال جام حذفی رساند.
سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین با بیان اینکه شانس اندکی برای کسب عنوان قهرمانی داشتیم، رسیدن به این عنوان را به معجزه تشبیه کرد.
مهاجم برزیلی مس رفسنجان گل صعود تیمش در جام حذفی را به ثمر رساند.
پدری از اینکه تیم ملی آرژانتین با لیونل مسی توانست قهرمان جام جهانی شود خوشحال است و البته گفت که ناراحتی عثمان دمبله را کاملا درک می کند.
بدون تردید کیلیان ام‌باپه در حال حاضر برترین فوتبالیست‌ دنیاست حتی اگر در فینال جام جهانی، دومین قهرمانی را در ضربات پنالتی واگذار کرده باشد یا توپ طلا را به کریم بنزما داده باشند. او در ۲۳سالگی همه رکوردهای گلزنی مسی و رونالدو را پشت سر گذاشته. او اصالت کامرونی دارد و پدرش در آفریقا به دنیا آمده است
لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، از این که پدرش نتوانست او را در قهرمانی این تیم در دوحه همراهی کند ابراز ناراحتی کرد.
لیست بازیکنانی که پایین تر از پله، دو بار فاتح جام جهانی شده اند، به شرح زیر است:
لیونل اسکالونی بعد از آنکه جام جهانی را به پدر و مادر درگذشته‌اش تقدیم کرد نتوانست جلوی احساساتش را بگیرد و در مقابل دوربین به گریه افتاد.
در حالی توماش لیتسکیه‌ویچ به عنوان کمک داور دیدار فینال جام جهانی ۲۰۲۲ انتخاب شده که ۳۲ سال پیش پدر او فینال آرژانتین و آلمان را سوت زده بود.
صحنه شادی سرمربی آرژانتین با یکی از فرزندانش بعد از غلبه بر هلند، یکی از صحنه‌های زیبای این دیدار پرتنش بود که توسط عکاسان شکار شد.
صحنه شادی سرمربی آرژانتین با یکی از فرزندانش بعد از غلبه بر هلند، یکی از صحنه های زیبای این دیدار پرتنش بود.
استعداد فوتبالی کریستیانو علیرغم فقر فوق العاده بود و پدرش با وجود شرایط سخت به او کمک کرد به همین دلیل در سن ۷ سالگی به تیم آندورینیا پرتغال پیوست و با وجود سختی‌ها فوتبالش را آغاز کرد و خودش آن دوران را به یاد می‌آورد و می‌گوید: «۱۲ ساله بودم و زندگیم خیلی سخت بود، چون پول نداشتم، هر وقت احساس گرسنگی می‌کردم به یک همبرگر فروش معروف که نزدیک ما بود، می‌رفتم و پسماند همبرگر‌ها را می‌خوردم».
جیمی کاراگر تنها 15 دقیقه پس از شروع بازی اسپانیا و کاستاریکا از پدری به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی نام برد.
آرزوی مادر مهدی طارمی برای فرزندش قبل از شروع جام جهانی، گلزنی او به انگلیس و آمریکاست.
پدرو گونزالس هافبک جوانِ اسپانیایی مدعی شده که اگر بتواند با اسپانیا فاتح جام جهانی شود، موهای خود را از ته می تراشد.
مراسم تجلیل از تیم ملی کشتی فرنگی که به تازگی قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ آذربایجان شده اند، برگزار شد.
پدرو نتو، مهاجم تیم ملی پرتغال و باشگاه ولورهمپتون، به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا جام جهانی را از دست خواهد داد.
پدرو نتو، مهاجم تیم ملی پرتغال و باشگاه ولورهمپتون، به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا جام جهانی را از دست خواهد داد.
جوردن هندرسون، کاپیتان لیورپول، می‌گوید پدرش پس از اتفاقات فینال لیگ قهرمانان در پاریس حاضر نیست به قطر برود
احمد عابدزاده پدر امیدوار است پسرش در جام‌جهانی در ترکیب تیم ملی باشد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ