بندر امام- دادستان بندر امام از محکوم شدن شهرداری این شهرستان به پرداخت دیه در خصوص پرونده حمله منجر به صدمه چند سگ بلاصاحب به یک کودک خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان اسبق پرسپوليس به همکاری خود با شهرداری آستارا پایان داد.
در شرایطی که قرار بود تمرینات شهرداری آستارا از امروز استارت بخورد، این اتفاق صورت نگرفت.
سرمربی فصل گذشته شهرداری آستارا از تمدید قراردادش با این باشگاه خبر داد.
انتشار تصویر بنری درباره ممنوعیت ورود چوب پرده و ابزار مشابه به داخل مترو در ایستگاه عبدل آبادِ تهران مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفت.
شهرداری بوشهر بنری خبرساز برای مهدی طارمی در میدان قدس این شهر نصب کرده است.
سرمربی پارس جنوبی جم نسبت به اقدام همتای خود در شهرداری آستارا مبنی بر بیرون کشیدن تیم از زمین گلایه کرد.
اعضای تیمش شهرداری آستارا حدود 18 ساعت عجیب را سپری می‌کنند؛ آنها برای انجام یک مسابقه مدام در تاکسی و هواپیما هستند.
شهرداری تهران با نصب عکس‌هایی از خانواده‌های پر جمعیت در معابر شهری، به استقبال هفته جمعیت رفت.
بازیکنان تیم شهرداری آستارا به خاطر مشکلات مالی اعتصاب کرده‌اند.
ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران درباره روند جلسه تخصصی درباره انتقال شرکت کنترل ترافیک، تاکید کرد: «بنده با تشکیل چنین کمیته‌ای مخالف بودم و اعتقاد داشتم که شهرداری توضیحات خود را ارائه کند، اما شورای شهر باید حرف آخر را بزند. با این حال به احترام آقای چمران، پذیرفتیم که در این کمیته حضور پیدا کنیم. روز دوشنبه جلسه‌ای برگزار شد و شهرداری توضیحاتی داد. البته تنها دو نفر از معاونان شهرداری همراه مدیرعامل سازمان فاوا و مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک نیز در جلسه حضور یافتند.»
سرمربی شهرداری آستارا با کنایه در مورد وضعیت ورزشگاه بابل صحبت کرد.
معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت:برنامه های گردشگری از ۲۸ اسفند ماه آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد .
مدافع اسبق پرسپولیس روی نیمکت شهرداری آستارا در سومین بازی خود به چهارمین امتیاز رسید تا ماموریت فرار از سقوط با نتیجه همراه باشد.
شهرداری آستارا موفق شد در یک بازی خانگی ترمز صدرنشین لیگ دسته اول را بکشد.
آستارا- «محسن بنگر» بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس تهران با عقد قراردادی رسماً سکان هدایت تیم فوتبال شهرداری آستارا را در دست گرفت.
کاپیتان اسبق پرسپولیس به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری شهرداری آستارا مذاکرات خود را با این تیم استارت زده است.
ماهشهر- رئیس دادگستری بندر امام از محکومیت مسئولان اسبق شهرداری و آبفای این شهرستان خبر داد.
طبق زمان بندی که شورای شهر به شهرداری ابلاغ کرده است، شهرداری باید در ابتدای دی ماه بودجه را به شورا ارائه دهد و به وجود سررسید این مهلت هنوز لایحه به شورای شهر ارسال نشده است.
طبق زمان بندی که شورای شهر به شهرداری ابلاغ کرده است، شهرداری باید در ابتدای دی ماه بودجه را به شورا ارائه دهد و به وجود سررسید این مهلت هنوز لایحه به شورای شهر ارسال نشده است.
طراحان بنر شهرداری برای پرهیز از یادآوری نام علی دایی و علی کریمی قید استفاده از شماره ۸ و ۱۰ را زده‌اند. این دو چهره فوتبال ایران در اتفاقات اخیر تبدیل به چهره‌های معترض شده‌اند. از طرفی، تعدادی از مسئولان حتی از علی کریمی به‌عنوان لیدر اتفاقات اخیر یاد می‌کنند. علی دایی هم که بعد از ماجرای مرگ دانش‌آموز اردبیلی بیش از قبل از سوی مسئولان مورد نقد قرار گرفته است.
در طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای، اطلاع‌رسانی درست و کافی از سوی شهرداری تهران صورت نگرفته است، اگر چه مسئولان شهری می‌گویند در این زمینه اطلاع‌رسانی در قالب (نصب بنر و تابلو) در معابر کرده‌اند، اما بسیاری از شهروندان از کم و کیف این طرح و اینکه به واسطه پارک خودرو خود در حاشیه برخی معابر باید پول پرداخت کنند، بی‌خبرند!
رئیس فراکسیون اقتصاد دانش بنیان گفت:: با کمک وزارت اقتصاد و با پیگیری‌های مجلس و دولت، ظرف یک ماه آینده پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به شرکت‌های دانش‌بنیان آغاز می‌شود.
بنر عجیب شهرداری برای آشتی دادن آزمون و طارمی!
سازمان زیباسازی شهرداری تهران به مناسبت سالروز شهادت مصطفی چمران بنرهایی در سطح تهران نصب کرده است با این سخن که: آنکه تخصص ندارد و کاری را می پذیرد، بی تقواست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ