رسانه‌های وابسته به غرب حتی حاضر نشدند، جنایت رخ داده در حرم شاهچراغ را پوشش دهند؛ حال آنکه همین رسانه‌ها در مواردی که منافع نظام سلطه اقتضا می‌کند، از کاه کوه می‌سازند؛ اما در قبال یک جنایت تروریستی مشابه حادثه دلخراش شیراز، دستگاه‌های دروغ پرداز وابسته به نظام سلطه، قلب واقعیت می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با ادامه پافشاری کابینه رژیم صهیونیستی بر کاهش اختیارات دیوان قضایی، منابع عبری فاش ساختند که نتانیاهو در جریان بستری شدن چند ساعته در بیمارستان با یوآف گالانت بر سر اصلاحات مشاجره کرده است.
به طور کلی توصیه می‌شود که گوشی هوشمند خود را تنها با استفاده از شارژر همراه آن در جعبه اصلی شارژ کنید. علاوه بر این گفته می‌شود که شارژ گوشی باید همواره بین ۲۰ تا ۸۰ درصد نگه داشته شده و از خالی شدن کامل باتری جلوگیری کنید. به عبارت دیگر بهترین زمان شارژ باتری گوشی پیش از خاموش شدن آن است.
این روزنامه با ادعای اینکه «ظریف متن برجام را نخوانده، امضاء کرد» نوشت: تاکنون به دفعات به عبرت‌ها و خسارت‌های برجام پرداخته شده است. اما بزرگ‌ترین و مهم‌ترین عبرت برجام، لزوم بی‌اعتمادی به آمریکاست. هر چند که در دولت قبل برخی دولتمردان تاکید کرده بودند که امضای وزیر خارجه آمریکا تضمین است، اما برجام یک‌بار دیگر ثابت کرد که دولت آمریکا - چه جمهوری خواه باشد و چه دموکرات - به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست.
منابع عبری اعلام کردند که سفیر رژیم صهیونیستی در مراکش که چند ماه پیش در پی طرح اتهاماتی در زمینه تجاوز جنسی به تل‌آویو فراخوانده شده بود، در روزهای آینده به رباط بازخواهد گشت.
منابع عبری جزئیاتی از رزمایش جدید ارتش رژیم صهیونیستی منتشر کردند که قرار است در تمام اراضی اشغالی از شمال تا جنوب آن برگزار شود.
دیوید پیرس از نشریه The Verge می‌گوید: "نتایج جستجوی عادی گوگل تقریباً بلافاصله بارگیری می‌شود. " در بالای آنها، یک مستطیل نارنجی رنگ چشمک می‌زند و می‌درخشد و عبارت "هوش مصنوعی مولد آزمایشی است" را نشان می‌دهد. چند ثانیه بعد، قسمت درخشنده با یک خلاصه تولید شده توسط هوش مصنوعی جایگزین می‌شود. چند پاراگراف با جزئیات طعم خوب خمیر ترش، ویژگی‌های پربیوتیک آن و موارد دیگر بر روی صفحه ظاهر می‌شوند.
منابع عبری زبان از آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای جنوبی اراضی اشغالی بعد از تجاوزات بامداد امروز به نوار غزه و ترور تنی چند از فرماندهان مقاومت فلسطین خبر دادند.
منابع عبری اعلام کردند که ساکنان سرزمین های اشغالی بار دیگر تظاهرات علیه نتانیاهو را که چند روز به علت تجاوزات رژیم اشغالگر علیه ملت فلسطین و مسجدالاقصی متوقف شده بود، از سر خواهند گرفت.
با بسته شدن تارگت-۲ سازوکار ECM (مکانیسم هماهنگی اجرایی) که اوفک آن را پیشنهاد کرد و اکنون تصویب و راه‌اندازی نیز شده است چند اقدام اساسی علیه ایران انجام خواهد داد که عبارت است از رصد دقیق فعالیت‌های تحریم‌گریز ایران و اینکه چه شرکت‌ها و نهاد‌هایی ممکن است تحریم‌های ایران را دور بزنند.
منابع عبری از وضعیت بحرانی رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی که تنها چند هفته از آغاز به کارش گذشته خبر می دهند.
طی چند روز گذشته رسانه‌های عبری از کشته‌شدن دو نفر از افسران صهیونیست در دو سانحه رانندگی جداگانه خبر دادند. به گفته این رسانه‌ها «میشل پرشت» یکی از این افسران بود که در حوزه پهپاد فعالیت داشته است. پرشت که هفتم فوریه (شش روز پیش) در نزدیکی شهرک صهیونیست‌نشین «بیت العازری» واقع در «شفالا» کشته شده از افسران برنامه‌ریزی، نظارت و تولید در یک اسکادران تعمیر و نگهداری در پایگاه نیروی هوایی «تل نوف» بوده و بر تولید و راه‌اندازی پهپاد‌ها نظارت داشته است.
«تهیه چند عبارت شعارگونه کار را آسان می کند اما قرار نیست که رئیس دستگاه اجرایی کشور تا ابد در گیر شعارها باشد و از عرش اعلای شعار به فرش محرومیت ها پایین نیاید و آنها را لمس نکند.»
Markdown یک زبان نشانه‌گذاری است که می‌توانید از آن برای قالب‌بندی متن و سایر بخش‌های اسنادی که قرار است توسط افراد دیگر خوانده و درک شوند، استفاده کنید. به عنوان مثال، به جای کلیک کردن روی نماد «I» مایل یا تایپ Ctrl+I برای استایل کردن یک کلمه یا عبارت به صورت مورب، یک کاربر Markup قبل و بعد از متنی که می‌خواهد کج شود، یک ستاره یا زیرخط تایپ می‌کند.
چند روز بعد از این اظهارات، نماینده رفسنجان اما با ادبیاتی ملایم‌تر در قبال واکنش‌هایی که به عبارت «باید هزینه بی‌حجابی را بالا برد» گفت که مساله اصلی اجرای قانون حجاب و عفاف است و البته قرار نیست حساب بانکی کسی مسدود شود.
جعفر قادری درباره علت افزایش قیمت ارز در کشور گفت: افزایش نرخ دلار تحت تاثیر چند عامل است؛ کشور در طول یکی دو سال گذشته با تورم مواجه بوده که این تورم خودش را در قیمت دلار تخلیه می‌کند. به عبارت دقیق‌تر وقتی تورم داخلی بیشتر از تورم خارجی باشد و اثر تورم مازاد روی دلار تخلیه نشود، قیمت دلار حالت فنر فشرده پیدا می‌کند که با کوچکترین فشاری، آزاد شده و قیمت ارز بالا می‌رود.
«محاربه به عبارت از کشیدن سلاح به قصد جان، مال یا ناموس مردم یا ارعاب آن‌ها است به نحوی که موجب ناامنی در محیط گردد. هرگاه کسی با انگیزه شخصی به سوی یک یا چند شخص خاص سلاح بکشد و عمل او جنبه عمومی نداشته باشد و نیز کسی که به روی مردم سلاح بکشد، ولی در اثر ناتوانی موجب سلب امنیت نشود، محارب محسوب نمی‌شود».
شاید باورش سخت باشد که محله زعفرانیه امروزی که با برج‌ها و ساختمان‌های اعیانی شناخته می‌شود، روزگاری آبادی کوچکی بود که با زمین‌های گندم و مزراع کشاورزی‌اش شناخته می‌شد. به عبارت دیگر، زعفرانیه همین چند دهه پیش یکی از آبادی‌های کوچک شمال تهران یا همان شمیران بود که ساکنانش از راه کشاورزی روزگار می‌گذراندند.
رسانه‌های وابسته به غرب حتی حاضر نشدند، جنایت رخ داده در حرم شاهچراغ را پوشش دهند؛ حال آنکه همین رسانه‌ها در مواردی که منافع نظام سلطه اقتضا می‌کند، از کاه کوه می‌سازند؛ اما در قبال یک جنایت تروریستی مشابه حادثه دلخراش شیراز، دستگاه‌های دروغ پرداز وابسته به نظام سلطه، قلب واقعیت می‌کنند.
رسانه‌های وابسته به غرب حتی حاضر نشدند جنایت رخ داده در حرم شاهچراغ را پوشش دهند؛ حال آنکه همین رسانه‌ها در مواردی که منافع نظام سلطه اقتضا می‌کند از کاه کوه می‌سازند اما در قبال یک جنایت تروریستی مشابه حادثه دلخراش شیراز، دستگاه‌های دروغ پرداز وابسته به نظام سلطه، قلب واقعیت می‌کنند
روزنامه دولتی ایران از قوه قضائیه انتقاد کرد که چرا برخی از معترضان بازداشت‌شده را بعد از چند روز آزاد می‌کند و از مسئولان این قوه خواست برخورد با بازداشت‌شدگان اعتراضات روز شنبه به‌گونه‌ای قهرآمیز باشد که سایرین عبرت گیرند.
نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۰ مهرماه) مجلس شورای اسلامی پیش از ورود به دستور کار و بعد از نشست غیرعلنی با حضور وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی پیرامون حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور با شعار‌هایی همچون «خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده/ آماده‌ایم، آماده»، «مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» از امینت آفرینان کشور حمایت و علیه استکبار جهانی و فتنه گران شعار سر دادند.
نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه 10 مهرماه) مجلس شورای اسلامی پیش از ورود به دستور کار و بعد از نشست غیرعلنی با حضور وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی پیرامون حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور با شعارهایی همچون «خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده/ آماده‌ایم، آماده»، «مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» از امینت آفرینان کشور حمایت و علیه استکبار جهانی و فتنه گران شعار سردادند
رسانه های عبری در چند ساعت اخیر اخباری درباره عقب نشینی رژیم صهیونیستی برابر لبنان در مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی منتشر و اعلام کردند که این توافق هفته آینده به امضا می رسد.
رسانه های عبری در چند ساعت اخیر اخباری درباره عقب نشینی رژیم صهیونیستی برابر لبنان در مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی منتشر و اعلام کردند که این توافق هفته آینده به امضا می رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ