اداره کل صدور گذرنامه‌ها در عربستان سعودی اعلام کرد که تعداد حجاجی که از طریق گذرگاه‌های بین المللی وارد عربستان شده اند، به یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مصرف حبوبات در داخل کشور چیزی بین ۹۰۰ هزار تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن در سال است که از این میزان ۲۵۰ هزار تن حبوبات سالانه وارد می‌شود؛ عدس و نخود دو قلمی هستند که در صدر واردات قرار دارند.
در صورت تکرار بی حجابی بعد از این سه بار (یک بار ارسال پیامک و دو بار جریمه ۵۰۰ هزار و یک میلیون تومانی) در بار چهارم، شخص مرتکب علاوه بر جریمه یک میلیون و پانصد هزار تومانی، به مراجع قضائی معرفی می‌شود تا جزای نقدی درجه ۷ (از سه میلیون تومان تا حد اکثر شش میلیون تومان) اِعمال شود. این مجازات نیاز به حکم دادگاه دارد و برخلاف مجازات‌های قبلی از طریق سامانه قابل اِعمال نیست. مجازاتی غیر از جزای نقدی در این خصوص قابل تعیین نیست.
اهواز- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از تداوم خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان خبر داد و گفت: تاکنون بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است.
اهواز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، سطح اراضی کشاورزی استان را یک میلیون و ۵۰۰ هزار هکتار اعلام کرد و گفت: از حدود ۱۳ اقلیم کشور، ۱۱ اقلیم در استان ما وجود دارد.
سخنگوی وزارت صمت اظهار داشت: از روز شنبه به مدت یک هفته در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از متقاضیان خرید خودرو‌های وارداتی خارجی ثبت نام خواهیم کرد؛ برخی از شرایط ثبت نام اینگونه است که متقاضی باید دارای گواهینامه رانندگی باشد و در ۴۸ ماه گذشته خرید خودرو از شرکت‌های خودروسازی یا بورس کالا نداشته باشد.
برای اجاره یک واحد آپارتمان ۱۰۰ متری در منطقه شرق در محله نیرو هوایی حدود ۳ میلیون تومان الی ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در ماه باید پرداخت شود.
اجاره یک واحد آپارتمان ۸۰الی ۹۰متری در منطقه پیروزی در محله شهدا حدود ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان الی ۱۷ میلیون تومان در ماه است.
اجاره یک واحد آپارتمان ۸۵ الی ۹۴ متری در محله مسعودیه حدود ۱ میلیون الی ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در ماه است.
رئیس اتحادیه گل و گیاه با بیان اینکه دلالان رزها را دپو کردند تا با ایجاد کمبود، قیمت را بالا ببرند، گفت: قیمت یک شاخه گل رز ۵۰ هزار تومان و قیمت یک تاج گل یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از اجرای طرح همتا (هر مربی تربیت ۱۱۲ دانش آموز) در سطح مدارس و کانون‌های دانش آموزی هلال احمر خبر داد.
برای اجاره ماهانه در محله ابوذر( منطقه پیروزی) حداقل باید یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پرداخت شود.
شاخص کل با رشد بیش از ۳۰ هزار واحدی توانست دوباره به جایگاه یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی برسد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به تردد روزانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در خطوط مترو تهران، از آغاز عملیات اجرایی خط ۱۰ به طول ۴۴ کیلومتر خبر داد.
یکی از علاقه‌مندی و لاکچری بازی‌های امروزی خانواده‌ها، تزیین اتاق نوزاد تازه متولد شده در بیمارستان است. بادکنک‌هایی که به همراه خرس و خرگوش‌های عروسکی یا ماشین‌های کوچک فانتزی به زیباترشدن اتاق کمک می‌کند. براساس قیمت‌ یکی از سایت‌ها فقط بادکنک آرایی بین ۵۰۰ تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. همچنین بادکنک آرایی و تزیین با چند عروسک ۲ تا ۵ میلیون تومان و به همراه جام گل حدود ۱۵ میلیون تومان برای مشتری آب می‌خورد.
وزیر کشور در ادامه با اشاره به تجمعات برخی دانشگاه ها تاکید کرد: در دانشگاه های در اوج شلوغی، ۱۸ هزار نفر از جریانات مختلف در تجمعات حضور داشتند، این در حالی است که کل دانشجویان ما ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر است اما به گونه ای جلوه می دادند که انگار همه دانشجویان ما در تجمعات حضور داشتند. این مسائل نیاز دارد که به درستی تبیین شود.
پاک‌کن عروسکی ۱۰۰ هزار تومان، قمقمه آب یک میلیون تومان، دفتر ۱۰۰ برگ فانتزی ۳۰۰ هزار تومان، کیف تغذیه ۵۰۰ هزار تومان، مداد رنگی برند از ۶۰۰ هزار تومان تا بیش از ۲ میلیون تومان و بسیاری دیگر که البته مشتری‌های خاص خود دارد.
پاک‌کن عروسکی ۱۰۰ هزار تومان، قمقمه آب یک میلیون تومان، دفتر ۱۰۰ برگ فانتزی ۳۰۰ هزار تومان، کیف تغذیه ۵۰۰ هزار تومان، مداد رنگی برند از ۶۰۰ هزار تومان تا بیش از ۲ میلیون تومان و بسیاری دیگر که البته مشتری‌های خاص خود دارد.
رویا روز‌ها در یک شرکت تجاری فعالیت دارد و بخشی از ساعت استراحتش را به سگ‌گردانی می‌گذراند. او بابت انجام این کار ماهی ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از صاحب سگ می‌گیرد.
می‌گویند بازار نیاز به‌۵۰۰ هزار اتومبیل دارد تا قیمت‌ها متعادل شود. اولا معلوم نیست این برآورد بر چه پایه‌ای است؟ ثانیا مگر امکان واردات ۵۰۰ هزار خودرو وجود دارد. ثالثا می‌گویند می‌خواهیم ۵۰ هزار دستگاه خودرو وارد کنیم. آیا اگر بر فرض این خودروها با قیمت متوسط ۱۰، ۲۰ هزار دلار وارد شود و به قیمت ارز نیمایی بدون گمرک و سود بازرگانی به قیمت ۵۰۰ میلیون تومان وارد بازار شود، قیمت‌ها می‌شکند؟ یقین بدانید مشغول فراهم‌کردن یک رانت ۵۰ هزار میلیارد تومانی در بازار خودرو خواهیم بود.
محمودزاده با بیان اینکه تا امروز حدود ۵.۶ میلیون برای واحدهای نهضت ملی مسکن در سامانه طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند،‌ اعلام نمود: از این تعداد، بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار متقاضی حائز شرایط و فعال هستند که مدارک خود را بارگذاری کرده‌اند.
محمودزاده با بیان اینکه تا امروز حدود ۵.۶ میلیون نفر برای واحدهای نهضت ملی مسکن در سامانه طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند،‌ اعلام کرد: از این تعداد بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار متقاضی حائز شرایط و فعال هستند که مدارک خود را بارگذاری کرده‌اند.
معاون برنامه‌ریزی اداره کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: در حال حاضر ۲۰۰ هزار واکسن آنفلوآنزا وارد شده، ۵۰۰ هزار واکسن نیز در گمرک است و در حال ورود است و ۸۰۰ هزار واکسن آنفلوآنزا نیز ثبت سفارش شده است که تا شهریور ماه وارد می‌شود و مجموعا یک میلیون و ۵۰۰ هزار واکسن می‌شود.
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: باید یک میلیون واحد مسکونی برای محرومان ساخته شود، که در مرحله نخست ۵۰۰ هزار واحد در شرف انجام کار است.
هر آنچه که باید درمورد سرخک بدانیم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ