بدون شک یکی از مدیرانی که همیشه از آن به عنوان حامی کی‌روش نام برده می‌شد، محمود اسلامیان بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه‌بان با تجربه مس رفسنجان با کلین‌شیت فصل جدید را آغاز کرد.
رئیس پژوهشکده شورای نگهبان گفت: زیر سؤال بردن سازوکارهای اجرا و نظارت بر انتخابات را از روش‌های همیشگی بدخواهان نظام برای دلسرد کردن مردم است؛ در حالی که در کشور ما اجرا و نظارت بر انتخابات کاملاً مردمی است و هم اعضای هیأت‌های اجرایی و هم اعضای هیأت‌های نظارت از میان مردم هستند.
جذب مهاجم محبوب رسول خطیبی در حالی این بار برای باشگاه پیکان رخ داد که مدیران فوتبالی در امور اجرایی آن حضور دارند.
مدیرعامل استقلال اعلام کرد که با جواد نکونام برای آینده، برنامه های بلند مدتی دارد.
سخنگوی دولت گفت: ما حامی و موافق هرگونه روش، سازوکار و فرایندی هستیم که به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات کمک کند.
سردار آزمون دیروز رقم زننده اتفاقات جالبی شد؛ سرمایه‌گذاری در جایی که شاید هیچکس حدس هم نمی‌زد.
بیسنته لیزارازو از اقدام اخیر کیلیان امباپه و ارسال نامه‌اش به باشگاه پی اس جی مبنی بر اینکه قصد تمدید قرارداد ندارد دفاع کرد.
سفیر پرتغال برای تماشای دیدار النصر و تشویق رونالدو، در استادیوم الاول پارک حاضر شد.
شهریار مغانلو به دلیل محرومیت نتوانست در دیدار تیمش برابر نفت مسجد سلیمان حضور داشته باشد.
وزیر ورزش گفت: دو باشگاه پرسیولیس و استقلال از تیم‌های پرطرفدار هستند و وظیفه ما در وزارت ورزش و جوانان این است که حامی این دو باشگاه بزرگ پرطرفدار و مردمی باشیم تا مشکلات شان مرتفع شود.
بررسی‌های وب‌سایت معتبر «سرف‌شارک» تایید می‌کند که در سال گذشته میلادی، ایران با ۱۱ مورد محدودیت اینترنتی جدید، رتبه دوم جهان از نظر بیشترین تعداد این محدودیت‌ها را به‌خود اختصاص داد. ایران در سال ۲۰۲۲، محدودیت واتس‌آپ و اینستاگرام به‌مدت ۲۴۲۴ ساعت، محدودیت اسکایپ به‌مدت ۲۳۵۳ ساعت، قطع اینترنت در کردستان به‌مدت ۳۳۶ ساعت و قطع اینترنت سراسری به‌مدت ۳۳۰ ساعت را تجربه کرده است. با این حال آیا می‌توان امیدوار بود که اختلال اینترنتی و فیلترینگ گسترده، در آینده نزدیک از بین برود؟
فرمانده کل سپاه گفت گفت: هیچ چیزی غیر از امنیت و آسایش برای کشورهای منطقه آرزو نمی‌کنیم و پیام ما در واقع برای همسایگان این است که ما حامی ملت‌های مسلمان هستیم و آنها را تنها نمی‌گذاریم.
پیش از دربی امشب مادرید و طبق سنت همیشگی، مدیران دو باشگاه، ناهار را باهم در یکی از رستوران‌های مادرید صرف خواهند کرد در حالی که روابط دو طرف سردتر از همیشه است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ترافیک در اتوبانهای همت، حکیم، بابایی و زین الدین گفت: این در حالی است که در خیابان آزادی هم شاهد ترافیک در حال تردد هستیم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: موضوع شبکه نمایش خانگی یک فرصت برای حوزه فرهنگ و هنر است و من به شدت حامی تقویت آنها هستم.
ادواردو کاماونیگا شب گذشته نیز به عنوان دفاع چپ رئال بازی کرد در حالی که او ترجیح می دهد در پست همیشگی اش یعنی هافبک به میدان برود.
وزیر خارجه سوریه با بیان اینکه حامی موضع ایران در مذاکرات هسته‌ای هستیم، گفت: ایران در طول این مذاکرات صادقانه بوده و امیدواریم دور بعدی گفت‌وگوها موفقیت آمیز باشد.
وزیر خارجه سوریه با بیان اینکه حامی موضع ایران در مذاکرات هسته‌ای هستیم، گفت: ایران در طول این مذاکرات صادقانه بوده و امیدواریم دور بعدی گفت‌وگوها موفقیت آمیز باشد.
سرمربی آبی پوشان امروز در حالی تیمش را مقابل نساجی آرایش می کند که از زوج همیشگی اش در مرکز میدان استفاده خواهد کرد.
سرمربی مس رفسنجان می‌گوید تا جایی که بتواند حامی بازیکنان تیمش است اما تا جایی که جواب دهد.
حامد شیری بعد از سه بازی نیمکت نشینی بار دیگر در ترکیب اصلی نساجی قرار گرفت و موفق شد از روی نقطه پنالتی برای این تیم گلزنی کند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: حملات جدید رژیم صهیونیستی به غزه نتیجه سفر رییس جمهور آمریکا به منطقه است و ایران حامی همیشگی فلسطین است.
کاروان ایران در حالی آماده چهارمین حضور در بازی‌های اسلامی می‌شود که با وجود حضور همیشگی در این رویداد و کسب مدال‌های متعدد، به نوعی ناکام‌ترین کشور در میان شرکت‌کنندگان به حساب می‌آید.
هادی العامری رئیس ائتلاف فتح عراق بر حمایت خود از فراخوان مقتدی صدر درباره برگزاری انتخابات پیش از موعد تأکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ