شهریار مغانلو به دلیل محرومیت نتوانست در دیدار تیمش برابر نفت مسجد سلیمان حضور داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشید مظاهری و حامد لک امروز یک دوئل ویژه را در هفته دوم لیگ برتر با یکدیگر خواهند داشت.
رئیس‌جمهور طی حکمی «سیدمجید رضوی» را به‌ عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهور در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب کرد.
ماکرون با صدور حکمی وزیر خارجه سابق فرانسه، لودریان را به عنوان فرستاده و ماموز ویژه خود در امور لبنان منصوب کرد.
یک اتحاد ویژه در نهایت منجر به بازگشت باشکوه استقلال خوزستان به لیگ برتر شد.
سفیر پرتغال برای تماشای دیدار النصر و تشویق رونالدو، در استادیوم الاول پارک حاضر شد.
ستارگان سپاهان در آستانه یکی از حساس‌ترین برهه‌های زندگی حرفه‌ای چه حس و حالی دارند؟
رئیس جمهور با صدور حکمی هیئتی را مسئول بررسی ابعاد حوادث، ناآرامی‌ها و ... کرد. رئیسی کمیته ویژه را موظف کرده است تا گزارشات خود را به طور منظم برای شخص وی ارسال کند.
قالیباف رئیس مجلس‌ شورای اسلامی گفت: ابتکار تاریخی رهبر کبیر انقلاب، هر ساله مایه دلگرمی تمامی مجاهدان راه آزادسازی قدس شریف است؛ ملت ایران امسال به‌طور ویژه و تاریخ‌ساز خوش درخشیدند.
در حالی که قرار بود خیبر خرم‌آباد تنها 2دیدارش را در مشهد برگزار کند، گویا حالا تصمیم به یک سفر بلندمدت گرفته است.
آنچه بیش از هر چیزی در ورزشگاه سیروس قایقران توجهات را به خود جلب می‌کند، حضور پرشور هواداران حامی ملوان است.
نخست وزیر عراق در مرحله حساسی به سر می‌برد. حساسیت این موضوع را بیش از همه، خود عراقی‌ها درک می‌کنند و دقیقا به همین دلیل است که «چارچوب هماهنگی شیعیان» (تشکل حامی اصلی السودانی) از سیاست‌های وی از جمله سیاست‌های اقتصادی و به ویژه سیاست‌های بانک مرکزی حمایت می‌کند و قبل از همه با برخورد جدی بانک مرکزی علیه قاچاق ارز موافقت خود را اعلام کرد.
محمد مخبر در بدو ورود به فرودگاه زابل و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پس از دستور رییس جمهور برای رسیدگی به مسائل استان سیستان و بلوچستان مأموریت و توفیق پیدا کردیم با تیمی از دولت و تمام نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی به این استان سفر کنیم
سردار حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه گفت: حاج قاسم عاشق حضرت آقا بود؛رهبری نظرات حاج قاسم برایش مهم بود.
معاون حمایت‌های اجتماعی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از آماده‌باش حدود ۴۰ گشت ویژه حامی شهر به صورت شبانه روزی برای اسکان دادن به بی سرپناهان خبر داد.
معاون حمایت‌های اجتماعی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از آماده‌باش حدود ۴۰ گشت ویژه حامی شهر به صورت شبانه روزی برای اسکان دادن به بی سرپناهان خبر داد.
در شب درخشان فوتبال ایران در جام جهانی 2022 یک چهره ویژه و محبوب در ورزشگاه احمد بن علی حضور داشت که حامی جدی تیم ملی بود.
اردوی تیم کشتی آزاد نونهالان در حالی از روز ۱۳ آبان ماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی در حال برگزاری است که تعداد کشتی‌گیران و مربیان حاضر در این اردو نسبت به سایر اردوها قابل قیاس نیست.
نخست وزیر مامور تشکیل کابینه عراق در دیدار با سفیر کره جنوبی در عراق بر اهتمام ویژه بغداد به فراهم آوردن بستر لازم برای سرمایه گذاری در این کشور تاکید کرد.
خزعلی با بیان اینکه فراجا همیشه حامی مال و ناموس مردم بوده است، اضافه کرد: پیگیر حقوق بانوان و حفظ کرامت آنها هستیم، از مسولین فراجا خواسته ام گزارشی از علل حادثه و کلیپ های منتشر شده در فضای مجازی به معاونت ارسال کنند.
رئیس کمیته ملی المپیک طی حکمی کیکاوس سعیدی دبیرکل پیشین این کمیته را به عنوان دستیار ویژه خود منصوب کرد.
علیرضا احمدی منش دادستان هرمزگان گفت: دستور داده شد یک کشتی حامل ۷۰ هزار تن گندم از کشور روسیه نیز به سرعت در بندر شهید رجایی بندرعباس پهلو بگیرد و محموله آن تخلیه شود.
سازمان تاکسیرانی شهر تهران با همکاری شرکت ایساکو امکان ارائه خدمات ویژه، برای تاکسیران‌های فعال در پایتخت تحت عنوان طرح تسهیلات حامی را فراهم آورده است.
سنجاب ایرانی از مهم‌ترین گونه‌های جانوری ایلام طی سال‌های اخیر به دلایل مختلف در معرض انقراض قرار گرفته و در این بین برخی از انجمن‌های حامی این گونه ها نامه‌هایی به سازمان های ذی‌ربط برای حفاظت ویژه از این گونه ارسال کرده اند.
سعید معروف با حضور در اردوی تیم ملی زنان ایران از شاگردان الساندرا کمپدلی حمایت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ