سرمربی آبی پوشان امروز در حالی تیمش را مقابل نساجی آرایش می کند که از زوج همیشگی اش در مرکز میدان استفاده خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مصدومیت عجیب مدافع تراکتور باعث کنار گذاشتن او از لیست بازی امروز با پرسپولیس شد.
مصدومیت عجیب مدافع تراکتور باعث کنار گذاشتن او از لیست بازی امروز با پرسپولیس شد.
تیم فرنگی جوانان بعد از کسب قهرمانی آسیا، برای شرکت در مسابقات جهانی لهستان دو مرحله اردوی 10 روزه خواهد داشت که از اول مرداد در خانه کشتی آغاز خواهد شد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال ترکیب این تیم برای برگزاری دیدار هفته بیست و دوم برابر گل گهر را اعلام کرد. در ترکیب آبی‌پوشان تغییری نسبت به دیدارهای گذشته دیده نمی‌شود.
با توجه به در پیش بودن دو رویداد آسیایی، قرار است بعد از یک سال رقابت‌های انتخابی به منظور تعیین ترکیب جدید تیم ملی تنیس روی میز بانوان برگزار شود.
با توجه به در پیش بودن دو رویداد آسیایی، قرار است بعد از یک سال رقابت های انتخابی به منظور تعیین ترکیب جدید تیم ملی تنیس روی میز بانوان برگزار شود.
با توجه به در پیش بودن دو رویداد آسیایی، قرار است بعد از یک سال رقابت های انتخابی به منظور تعیین ترکیب جدید تیم ملی تنیس روی میز بانوان برگزار شود.
مصدومیت بازیکن ثابت پرسپولیس بار دیگر موجب تغییر در ترکیب امروز این تیم برای دیدار برابر گل‌گهر شد.
تیم ملی تنیس روی میز با حداکثر ظرفیت ممکن و ترکیبی متشکل از پنج بازیکن در مسابقات انتخابی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان شرکت می@کند.
سعید مهری به جای مهدی مهدی پور در ترکیب استقلال قرار گرفته است.
ترکیب تیم فوتبال استقلال دقایقی پیش از شروع بازی مقابل پرسپولیس تغییر کرد و ریکاردو ساپینتو مهدی مهدی‌پور را از جمع ۱۱ بازیکن اصلی خود بیرون کشید.
از وقتی شیخ دیاباته آماده شده، بسیاری از پیشکسوتان و هواداران یحیی را تحت فشار قرار داده‌اند که از دو مهاجم نوک استفاده کند، اما آیا یحیی به این ریسک تن خواهد داد؟
ترکیب تیم ملی فوتبال ولز به احتمال زیاد در دیدار با ایران دستخوش تغییر می‌شود.
شورای عالی بورس و اوراق بهادار عالی‌ترین رکن بازار اوراق بهادار ایران است که تصویب سیاست‌های کلان این بازار را بر عهده دارد. حالا شنیده های نبض بورس حکایت از آن دارد که ترکیب شورای عالی بورس قرار است به زودی تغییراتی داشته باشد. اعضای جدید شورای عالی بورس چه کسانی هستند؟
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به احتمال فراوان دوباره تصمیم به تغییر در ترکیب این تیم در بازی با ملوان بگیرد.
هافبک بازیساز تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر شانس حضور در ترکیب این تیم را پیدا کرده است.
حمید مطهری یازده بازیکن منتخب خودش برای بازی مقابل ذوب‌آهن را مشخص کرد.
کادر فنی پرسپولیس تصمیم قطعی به ایجاد تغییر در ترکیب این تیم مقابل سپاهان اصفهان گرفت.
آبی‌پوشان پایتخت احتمالاً با چند تغییر مهم ترکیب خود را برای مصاف با تیم گل‌گهر سیرجان چینش خواهند کرد.
سرمربی تیم ملی که فرصت زیادی تا حضور در جام‌جهانی ندارد، در دومین دیدار تدارکاتی اردوی اتریش نفرات جدیدی را در ترکیب این تیم قرار خواهد داد تا بتواند همه بازیکنان را محک بزند.
احتمال اینکه ترکیب ۳ نفره دفاع استقلال با حضور عارف غلامی، رافائل سیلوا و محمدحسین مرادمند شکل بگیرد زیاد است که در این صورت این ترکیب برای اولین بار به کار گرفته شده است.
با قرار گرفتن دو بازیکن باتجربه استقلال در ترکیب اصلی این تیم، امروز برای اولین بار یک ترکیب جدید را در ساختار دفاعی این تیم شاهد هستیم.
ترکیب هوادار تهران برای بازی مقابل آلومینیوم اعلام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ