فرمانده کل سپاه گفت گفت: هیچ چیزی غیر از امنیت و آسایش برای کشورهای منطقه آرزو نمی‌کنیم و پیام ما در واقع برای همسایگان این است که ما حامی ملت‌های مسلمان هستیم و آنها را تنها نمی‌گذاریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسابقات لیگ ملت‌های والیبال زنگ خطر جدی را برای والیبال ایران در رده بزرگسالان به صدا درآورد. این در حالی است که تیم های رده پایه عملکرد فوق العاده ای داشتند.
ملوان به‌عنوان تنها تیم نظامی لیگ برتر خیلی دوست دارد شماره ۱۰ پرسپولیس را در اختیار بگیرد و به همین خاطر است که گفته شده تربیت بدنی نیروی دریایی وضعیت سربازی این بازیکن را رصد می‌کند، اما سرلک در حالی که جام جهانی را از دست داده اصلاً دوست ندارد در آستانه جام ملت‌ها در ملوان بازی کند و احتمال حضور در این تورنمنت را برای خود کاهش دهد.
سردار آزمون دیروز رقم زننده اتفاقات جالبی شد؛ سرمایه‌گذاری در جایی که شاید هیچکس حدس هم نمی‌زد.
هتک حرمت و اهانت به ساحت مقدس قرآن در استکهلم سوئد و در سایه حمایت پلیس این کشور با واکنش گسترده دولتها و ملتهای مسلمان روبرو شد.
هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ در حالی تا چهار روز دیگر آغاز خواهد شد که به دلیل کارشکنی آمریکایی‌ها تیم ایران در حال حاضر بدون سرمربی و تنها با ۱۲ بازیکن می‌تواند از فرانکفورت راهی آناها
ایران در جام ملتهای آسیا یک مدعی بزرگ و حتمی است و باید از فرصت برگزاری رقابتها در قطر استفاده کند.
تیم ملی والیبال ایران در حالی در هفته دوم لیگ ملت‌ها به مصاف آمریکا می‌رود که در دو بازی اخیر این تیم را شکست داده است.
هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال در حالی از روز سه شنبه شروع می‌شود که تیم‌های ملی والیبال ایران و ژاپن به ترتیب در دیدارهای افتتاحیه به مصاف آلمان و کانادا می‌روند.
رشد فکری بشری حکم می‌کند که اختلافات از راه‌های مسالمت‌آمیز حل شود. مطمئن باشید ملت ایران از صمیم قلب آرزوی تحقق این آرزو‌ها را دارد. برای ما ایرانی‌ها مهم است که هر نوع اقدامی که مداخله در امور ملی ما تلقی می‌شود متوقف شود و متاسفانه این در مورد کشور ما نسبت به سایر ملل شدیدتر است. به این دلیل که ما ملت‌های شرق، برای سال‌های متمادی، طعم تلخ استعمار و سازمان‌هایی که برای تحقق آن به وجود آمده‌اند را تجربه کرده‌اند.
سفیر پرتغال برای تماشای دیدار النصر و تشویق رونالدو، در استادیوم الاول پارک حاضر شد.
لیست تیم ملی بلغارستان در حالی منتشر شد که سوپرایزهای فراوان دارد.
تیم ملی فوتبال ایران در حالی در سید یک جام ملت‌های آسیاست که هنوز سرمربی ندارد.
تیم ملی فوتبال ایران در حالی در سید یک جام ملت‌های آسیاست که هنوز سرمربی ندارد.
تیم ملی فوتسال ژاپن در حالی امروز در فینال تورنمنت تایلند به مصاف ایران می‌رود که مثل تیم کشورمان بیش از نیمی از بازیکنانش تجربه حضور در جام ملت‌های آسیا را دارند.
تیم ملی فوتسال ژاپن در حالی امروز در فینال تورنمنت تایلند به مصاف ایران می‌رود که مثل تیم کشورمان بیش از نیمی از بازیکنانش تجربه حضور در جام ملت‌های آسیا را دارند.
با نزدیک شدن به سال جدید میلادی و در حالی که سه ماه به نوروز مانده، با وجود تمدید مهلت‌های قانونی، دولت سیزدهم برنامه هفتم توسعه و لایحه بودجه را به مجلس تحویل نداده و حالا مشخص شده قالیباف به جای رئیسی، برنامه هفتم توسعه را می‌نویسد.
در حالی که هنوز وضعیت ادامه کار کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران و حضور در جام ملت‌های آسیا مبهم است، یکی از دستیاران او درباره تمدید قرارداد سرمربی پرتغالی جزئیات مهمی ارائه کرد.
در حالی که هنوز وضعیت ادامه کار کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران و حضور در جام ملت‌های آسیا مبهم است، یکی از دستیاران او درباره تمدید قرارداد سرمربی پرتغالی جزئیات مهمی ارائه کرد.
تیم ملی فوتسال ایران در حالی سه بر دو مغلوب ژاپن در فینال جام ملت‌های آسیا شد که پیش از فینال تنها دو گل خورده بود.
اگر راه‌های بینابینی برای همگرائی و تلطیف مواضع و همراهی پیدا نشود، چشم‌انداز روشن نیست و نمی‌توانیم به آینده خوش بین باشیم. طیف وسیع گروه‌های میانه که گاهی از آن‌ها به طبقه متوسط یاد می‌کنند، هنوز خاموشند. تداوم ستیزه و تقابل، جامعه را در مسیر راه‌های نامعلوم قرار می‌دهد. برخی به علت غلبه شور و هیجان و البته نارضایتی و ناکامی‌های انباشته، همین وضع را می‌پسندند. در حالی که تجربه‌های ملت‌ها نشان می‌دهد که تداوم چالش و تقابل به زیان همه است.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: روش حکمرانی نظام سلطه، استفاده از زور و نظامی‌گری و اقتدارگرایانه با امپریالیسم رسانه‌ای و تسلط بر فضای مجازی و افکار عمومی است، در حالی که جبهه مقاومت، اقتدار مردم پایه، بسیج عمومی ملت‌ها، مردم سالاری و و عدالت اجتماعی و اقتصادی را دنبال می‌کند.
تیم ملی فوتسال ایران در حالی از دو روز دیگر کارش را در مسابقات قهرمانی آسیا آغاز می‌کند که در رده ششم جهان حضور دارد.
تیم ملی فوتسال ایران در حالی راهی کویت محل برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا شد که در تیم ایران دو تغییر بزرگ ایجاد شد.
لیست تیم ملی فوتسال ایران در حالی برای مسابقات ۲۰۲۲ قهرمانی آسیا مشخص شد که پنج ملی پوش فعلی در دوره گذشته جام ملت‌ها و جام جهانی تیم ملی را همراهی می‌کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ