ادواردو کاماونیگا شب گذشته نیز به عنوان دفاع چپ رئال بازی کرد در حالی که او ترجیح می دهد در پست همیشگی اش یعنی هافبک به میدان برود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژوزه مورایس مانند فصل گذشته دو بازی ابتدایی فصل را با پیروزی آغاز کرده است.
باشگاه استقلال با انتشار پوستری، آخرین حضور منصور پورحیدری روی نیمکت این تیم را گرامی داشت.
مصدومیت دیشب رونالد آرائوخو بار دیگر ثابت کرد که پست اصلی او دفاع راست نیست و بهتر است ژاوی از او در قلب دفاع استفاده کند.
خرید جدید ذوب‌آهن به نظر می‌رسد در نقشی متفاوت با فصول گذشته در لیگ بیست و سوم به میدان خواهد رفت.
صفحه فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا، به تمجید از روزبه چشمی پرداخت.
هافبک ملوان در پستی احساسی از هواداران این تیم خداحافظی کرد.
نوری می‌گوید: مسئولان مدام می‌گویند تورم ۴۰ درصد است، این در حالی است که می‌بینیم تورم ۱۲۰ درصد است، پس چطور می‌گویند تورم ۴۰ درصد است. واقعیت امر همان است که در عمل اتفاق می‌افتد و بازی کردن با این اعداد و رقم‌ها چیزی نیست که بر مردم پوشیده باشد، چراکه مردم هر روز خرید می‌کنند و روزانه این مسائل را می‌بینند و کاش تصمیم‌گیران و کسانی که پست دارند، کمی در بیان آمار‌ها دقت کنند که بی‌اعتمادی در جامعه بیشتر نشود.
باشگاه سپاهان با انتشار یک پست از مسعود ریگی بابت زحماتش قدرداتی کرد.
وقتی محمد انصاری برای باقری پست احساسی می گذارد یعنی آقا کریم در دل طیف کاملا گوناگونی از علاقمندان به فوتبال جا دارد.
فرد، هافبک منچستریونایتد با پست عجیبی که روی اینستاگرام گذاشت، به طور ضمنی تایید کرد که از اولدترافورد به لندن خواهد رفت.
رد شدن حکیم زیاش در تست های پزشکی النصر عربستان به مذاق ستاره مراکشی خوش نیامده است.
کوین یامگا در لیگ بیست و سوم هم به عنوان مدافع در استقلال شروع به کار خواهد کرد.
باشگاه قرمزپوش تهرانی با انتشار پستی در اینستاگرام خبر از «بازگشت سرباز پرسپولیس» داد.
حسین ماهینی، مدافع سابق پرسپولیس و تیم‌های ملی، رسما از مستطیل سبز حداحافظی کرد و وارد عرصه مربیگری شد.
طبق گفته آقای گروش به دبریف، اطلاعات درباره این وسایل نقلیه به صورت غیرقانونی از کنگره آمریکا پنهان می‌شود. او در عین حال یادآوری کرده که وقتی که او اطلاعاتی محرمانه مربوط به این وسایل نقلیه را در اختیار کنگره قرار داد، با اقدامات تندی از سوی مقامات دولتی روبرو شد و در ماه آوریل، پس از ۱۴ سال فعالیت در سازمان اطلاعاتی آمریکا، پست دولتی‌اش را ترک کرد.
در گزارشی منتشر شده در "نیویورک پست" به نقل از یک دانشمند بریتانیایی اشاره شد که "هوش مصنوعی سرکش" می‌تواند "همگان را بُکُشد و از بین ببرد". این گفته‌ای ترسناک، اما احمقانه است. مسلما می‌توان درباره هوش مصنوعی هیجان زده بود، اما واقعیت آن است که این آخرالزمان نیست.
امید نورافکن به معنای واقعی یک فوتبالیست حرفه‌ای به شمار می‌رود که تمام تلاشش را برای تطابق سبک بازی‌اش با تفکرات مربی به کار می‌گیرد.
مایکروسافت تصمیم دارد پروژه های بلندپروازانه خود را محدودتر کند. این شرکت در یک پست وبلاگی اعلام کرد پلتفرم واقعیت مجازی اجتماعی خود به نام AltspaceVR را تعطیل می کند.
رسانه‌های فلسطینی امروز دوشنبه گزارش دادند که نظامیان رژیم اسرائیل منزل دو شهید فلسطنی را در شهرک کفر دان در غرب شهر جنین با دینامیک تخریب کردند. خبرگزاری شهاب فلسطین، نظامیان صهیونیست برای تخریب منزل خانواده شهیدان احمد ایمن ابراهیم عابد و عبدالرحمن هانی صبحی عابد که حدود سه ماه و نیم پیش عملیاتی علیه نظامیان صهیونیست در پست ایست و بازرسی در الجلمه انجام داده بودند، به شهرک کفر دان واقع در غرب جنین حمله کردند.
یک سخنگوی وزارت امور خارجه آلمان در پی ادعای موریتز کریِمر، اقتصاددان ارشد بانک نیمه‌دولتی LBBW این کشور مبنی بر مذاکرات پنهانی دولت آلمان با ایران برای واردات انرژی، به اورشلیم پست گفت که «واقعیت این است هیچ مذاکرات یا برنامه‌ای برای خریداری نفت یا گاز از ایران در کار نیست.»
عجیب آنکه با چنین رزومه و کارنامه‌ای حالا ظاهرا قرار است فدراسیون فوتبال ایران پست جدیدی هم برای احسان اصولی در نظر بگیرد؛ اتفاقی که اگر رقم بخورد باید به مدیریت مهدی تاج که به اندازه کافی در گذشته بحث‌برانگیز بوده، شک کرد. در واقع انتظار می‌رفت بعد از هزینه سنگینی که داستان مشهد روی دست فوتبال گذاشت و ناکامی تیم ملی فوتسال در آسیا و البته سخنان ناصحیح در قامت سخنگو، پست‌های احسان اصولی یکی پس از دیگری از او سلب شود، نه اینکه در اقدامی بحث‌برانگیز، کاندیدای پست جدیدتری در این فدراسیون شود. به‌راستی آیا در فدراسیون فوتبال قحط‌الرجال است؟
منابع فلسطینی شامگاه یکشنبه از تیراندازی رزمندگان فلسطینی به سمت پست نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در نابلس واقع در شمال کرانه باختری خبر دادند.
پست اینستاگرامی یورگن لوکادیا: بسیاری از افراد در تصمیم من برای رفتن به ایران شک داشتند. مردم ایران واقعا مهربان هستند و از هر لحظه ای که اینجا هستم لذت می‌برم. ایران کشور واقعا زیبایی است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ