در بین تیم های همگروه ایران در جام جهانی، آمریکا زودترین سفر را به دوحه محل برگزاری مسابقات جام جهانی 2022 خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و زنیت سن پترزبورگ در دیداری دوستانه به مصاف یکدیگر می‌روند.
رئیس جمهور مصر در پایان ماه میلادی جاری به کشور ترکیه سفر خواهد کرد.
این عکس‌ها مثل دریچه‌ای برای نگاه کردن به دورانی کاملا متفاوت هستند؛ زمانی که نخستین مظاهر تکنولوژی و فرهنگ غربی در حال ورود به ایران بود، اما زندگی مردم هنوز همان سبک و سیاق قدیمی را داشت.
سفر در زمان، رویای همیشگی که رهایمان نمی‌کند، فکر کنید حتی هیتلر هم چنین رویایی داشت و در فکر ساخت سفینه‌ای بود که با آن بشود در زمان سفر کرد. این همه فیلم و سریال‌هایی که در این زمینه ساخته شده نشان می‌دهد سفر در زمان فکر بشر را همیشه مشغول کرده، آیا می‌شود؟ آیا ممکن است؟ آیا با این حجم پیشرفت بشر به اجرایی شدن سفر در زمان نزدیک شده‌ایم؟ این ویدیوی دو دقیقه‌ای پاسخ سوال‌هایتان را خواهد داد.
دولت روسیه با صدور بیانیه ای زمان و جزئیات سفر قریب الوقوع رئیس جمهور چین به مسکو را اعلام کرد.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی گفت: در نوروز ۱۴۰۲ با توجه به اینکه از چهارم فروردین، ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود؛ الگوی توزیع زمان سفر زائران کاملاً با سال‌های گذشته متفاوت خواهد بود.
تضمینی برای دست یافتن طرفین به توافق وجود ندارد. مقامات آمریکا مجددا بر کلیدواژه عدم‌تمرکز بر برجام تاکید کرده‌اند. سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نیز روز پنج‌شنبه ارتباط سفر اخیر رابرت مالی به عمان با اظهارات یک‌نماینده مجلس در خصوص سفر قریب‌الوقوع سلطان عمان به تهران برای انتقال پیامی از واشنگتن به مقام‌های ایرانی را رد کرد.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا امروز گفت: فعلا زمان مناسبی برای سفر «بلینکن» به چین نیست.
گودل کنجکاو بود تا ببیند که آیا نسبیت، به ما اجازه سفر در زمان به گذشته را خواهد داد یا خیر. تئوری اینشتین ظاهرا چارچوبی نهایی برای ماهیت فضا و زمان است و تا جایی که ما می‌دانیم، سفر به زمان گذشته را ممنوع می‌داند! در نتیجه گودل به این نتیجه رسید که نظریه نسبیت عام، به‌صورت اتوماتیک، این گزینه را رد خواهد کرد.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به برودت هوا و ماندگاری آن تا آخر هفته، از زائران خواسته می‌شود سفر خود به این استان و شهر مشهد مقدس را به زمان دیگری تغییر دهند.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به برودت هوا و ماندگاری آن تا آخر هفته، از زائران خواسته می‌شود سفر خود به این استان و شهر مشهد را به زمان دیگری تغییر دهند.
یک ساعت در نزدیکی یک سیاهچاله، خیلی آرام‌تر از ساعتی که در نزدیکی کره زمین است کار می‌کند. یک سال در یک سیاهچاله، معادل حدود ۸۰ سال در کره زمین است و این دقیقا همان چیزی است که در فیلم Interstellar نیز شاهدش بودیم.
سفر "شی جین پینگ" رئیس جمهور چین به عربستان سعودی بحث‌هایی را در ایران در مورد کارآمدی سیاست خارجی "نگاه به شرق" تهران برانگیخته است.
فابیو کاستا، فیزیکدانی از دانشگاه کوئینزلند که بر این تحقیق نظارت داشت، گفت: «تحقیقات در دل ریاضیات شکل می‌گیرد، اما نتایج حاصل از داستان‌های علمی تخیلی سر در می‌آورد.»
همان‌طور که در فیلم‌های علمی-تخیلی مثل «بازگشت به آینده»، «دانی دارکو» و «ترمیناتور» دیده‌اید، سفر در زمان مشکلات زیادی برای قوانین بنیادین جهان به وجود می‌آورد: به گذشته برگردید و کاری کنید که والدین‌تان با هم ملاقات نکنند، در این صورت چگونه ممکن است وجود داشته باشید که اصلا بتوانید به گذشته سفر کنید؟ این مسئله به «پارادوکس پدربزرگ» معروف است.
سفر از ایران به مقصد هلند در بدترین موقعیت ممکن؛ اتفاقی که قطعا شرایط پرسپولیس در دربی را تحت تاثیر قرار می دهد.
یک سخنگوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: تیم فنی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۲ (یکشنبه ۲۷ آذر) به دعوت ایران و با هدف رسیدگی به مشکلات پادمانی باقی‌مانده که پیش‌تر توسط گروسی، مدیرکل آژانس اتمی گزارش شده بودند، به تهران سفر خواهد کرد.
برگزاری چند مسابقه دوستانه با جایزه دلاری بین ستارگان کشتی ایران و چندین قهرمان سرشناس کشتی جهان در قرقیزستان به بعد از مسابقات جام جهانی آمریکا موکول شد.
با اعلام فیفا تیم ملی فوتبال ایران 23 آبان وارد دوحه، محل برگزاری دیدارهای جام جهانی 2022 خواهد شد.
با اعلام فیفا تیم ملی فوتبال ایران 23 آبان وارد دوحه، محل برگزاری دیدارهای جام جهانی 2022 خواهد شد.
مسئولان قطر به مسافران این کشور توصیه کرده اند که قوانین جدید میزبانی را مطالعه کنند.
تمرینات تیم ملی جوانان برای حضور دردور نهایی جام ملت ها و انتخابی جام جهانی در کمپ تیم های ملی تا 30 مهر ادامه خواهد داشت.
کاروان تیم فوتبال استقلال تهران روز پنجشنبه به اصفهان سفر خواهد کرد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه از احتمال سفر رئیس جمهور این کشور به منطقه دونباس خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ