تمرینات تیم ملی جوانان برای حضور دردور نهایی جام ملت ها و انتخابی جام جهانی در کمپ تیم های ملی تا 30 مهر ادامه خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال با بیان اینکه باید متن مصوبه فدراسیون جهانی والیبال برای ایران در هفته سوم لیگ ملتها به زبان انگلیسی منتشر شود، از سفر مسئولان فدراسیون به آمریکا انتقاد کرد.
کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال با بیان اینکه باید متن مصوبه فدراسیون جهانی والیبال برای ایران در هفته سوم لیگ ملتها به زبان انگلیسی منتشر شود، از سفر مسئولان فدراسیون به آمریکا انتقاد کرد.
تیم ملی فوتبال بانوان ایران برای انجام دو دیدار دوستانه به روسیه سفر می‌کند.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان در حاشیه سفر به سنگاپور مهارت‌های خود در انجام بازی پدل را به نمایش گذاشت. بیش از ۱۰۰۰ نفر از به استقبال رونالدو آمدند و مهارت‌های او را در این بازی تماشا کردند. پدل ورزشی راکتی است که بین دو نفر یا بین دو تیم دونفره در زمینی کاملاً احاطه‌شده با دیوار‌های معمولاً شیشه‌ای بازی می‌شود. زمین این رشته ورزشی تلفیقی از اسکواش و تنیس است.
‌دومین ماموریت اسپیس‌ایکس و اکسیوم‌اسپیس به فضا از مرکز فضایی کندی در فلوریدا به پایان رسید. دو فضانورد اهل عربستان از اعضای تیم چهارنفره‌ای هستند که بامداد امروز چهارشنبه ۱۰ خرداد، به زمین بازگشتند. یکی از این فضانوردان ریانه برناوی، ۳۴ ساله که در زمینه سرطان پستان پژوهش می‌کند، به عنوان نخستین زن عرب که به فضا سفر کرده، نام خود را در تاریخ ثبت کرد. این پروژه ده روزه با حمایت و هماهنگی آژانس فضایی عربستان سعودی و مشارکت اسپیس‌ایکس، ناسا، آژانس فضایی اروپا و آژانس فضایی ژاپن، با موفقیت به پایان رسید.
حمید مطهری امروز برای بررسی شرایط زمین تمرین، ورزشگاه محل مسابقات کافا و محل اسکان تیم ملی، راهی قرقیزستان شد.
آخرین تمرین تیم ملی فوتبال زنان قبل از سفر به میانمار امروز با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.
مگر اینکه مسئولان ورزش ایران آن‌قدر بدسلیقه باشند که بخواهند مدل اصفهانی را در ورزشگاه آزادی پیاده کرده و فقط به زنان روسی اجازه حضور در ورزشگاه را بدهند. بهمن همین امسال بود که تیم باشگاهی زنیت برای انجام دیداری تدارکاتی به اصفهان سفر کرد تا رودرروی سپاهان قرار بگیرد. در آن دیدار و با وجود تقاضای زیاد دختران هوادار باشگاه سپاهان، به آن‌ها اجازه ورود به ورزشگاه داده نشد و فقط تماشاگران زن روسیه‌ای توانستند وارد ورزشگاه شوند. امری که تکرارش در ورزشگاه آزادی هرگز خوشایند نخواهد بود
تیم ملی فوتسال زنان تایلند ضمن سفر به ایران برای برپایی اردوی آماده سازی خود، دیداری تدارکاتی با ملی پوشان کشورمان برگزار می کند.
تیم ملی فوتسال زنان تایلند ضمن سفر به ایران برای برپایی اردوی آماده سازی خود، دیداری تدارکاتی با ملی پوشان کشورمان برگزار می کند.
با اعلام مدیرعامل سپاهان قرارداد همکاری این باشگاه با زنیت محدود به بازی تیم‌های رده‌های سنی مردان نخواهد بود.
یک سخنگوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: تیم فنی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۲ (یکشنبه ۲۷ آذر) به دعوت ایران و با هدف رسیدگی به مشکلات پادمانی باقی‌مانده که پیش‌تر توسط گروسی، مدیرکل آژانس اتمی گزارش شده بودند، به تهران سفر خواهد کرد.
محسن قادری؛ کارشناس گردشگری و مدیرعامل گروه گردشگری گفت: بلیت پرواز به مقصد قطر هم با استقبال روبه‌رو نشد و بدین‌ترتیب ایران در سفر خروجی و سفر ورودی به جام جهانی قطر جا ماند و بسیاری از دفاتر خدمات مسافرتی باتوجه به هزینه‌کرد برای تبلیغات و... با زیان مواجه شدند علاوه بر اینکه سومین بازی ایران به عنوان یکی از ۳۲ تیم شرکت‌کننده در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هم پایان یافت و حتی یک تخت از گردشگری کیش و قشم رزرو نشد.
باشگاه پرسپولیس قصد داشت طبق خواسته کادر فنی این تیم برنامه سفر به دب امارات را فراهم کند، اما اردوی خارجی این تیم در زمان برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر لغو شد تا اعضای تیم همچنان در تهران تمرینات خود را دنبال کنند.
با وجود اعلام رسمی فدراسیون جهانی بسکتبال مبنی بر عدم سفر استرالیا به ایران و لغو بازی، تیم ملی کشورمان همراه با تیم داوری در زمان مقرر در زمین مسابقه حضور خواهد داشت.
در بین تیم های همگروه ایران در جام جهانی، آمریکا زودترین سفر را به دوحه محل برگزاری مسابقات جام جهانی 2022 خواهد داشت.
با اعلام فیفا تیم ملی فوتبال ایران 23 آبان وارد دوحه، محل برگزاری دیدارهای جام جهانی 2022 خواهد شد.
با اعلام فیفا تیم ملی فوتبال ایران 23 آبان وارد دوحه، محل برگزاری دیدارهای جام جهانی 2022 خواهد شد.
کاروان تیم ملی ایران با درخواست کی روش قرار است ۲۲ آبان ماه به قطر سفر کند.
سرمربی تیم ملی برای بررسی کمپ تمرینی ایران در جام جهانی به قطر سفر کرد.
کاروان تیم فوتبال استقلال تهران روز پنجشنبه به اصفهان سفر خواهد کرد.
سفر کارلوس کی‌روش با تاخیر به ایران انجام می‌شود وهمین موضوع زمان شروع اردوی تیم ملی فوتبال را نیز تغییر خواهد داد.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در انتظار صدور روادید و تهیه بلیت برای سفر به تهران و آغاز کار در تیم ملی است.
علی باقری مسئول تیم مذاکره کننده هسته ای ایران پیش از سفر به وین در توئیتی تاکید کرد که «آمریکا باید قدردان فرصتی باشد که با سخاوتمندی اعضای برجام فراهم شده است؛ توپ در زمین آنهاست تا از خود پختگی نشان داده و مسئولانه عمل نماید.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ