یک سخنگوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: تیم فنی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۲ (یکشنبه ۲۷ آذر) به دعوت ایران و با هدف رسیدگی به مشکلات پادمانی باقی‌مانده که پیش‌تر توسط گروسی، مدیرکل آژانس اتمی گزارش شده بودند، به تهران سفر خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و زنیت سن پترزبورگ در دیداری دوستانه به مصاف یکدیگر می‌روند.
مشاور وزیر و مجری طرح توسعه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها گفت: برنامه زمان بندی و نوع اپراتور جهت پوشش فیبر نوری برای هر شهر به زودی بارگذاری می‌شود.
مشاور وزیر و مجری طرح توسعه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها گفت: برنامه زمان بندی و نوع اپراتور جهت پوشش فیبر نوری برای هر شهر به زودی بارگزاری می‌شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سفر رئیس جمهور به عربستان، متناسب با روند پیشرفت روابط و در بازه زمانی مناسب صورت خواهد گرفت، اما زمان دقیقی برای این سفر هنوز تعیین نشده است.
زمان برگزاری دیدار حساس تراکتور در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.
به نظر می‌رسد موضع اروپا و آمریکا هم همین است. این که چرا این کشور‌ها چنین موضعی می‌گیرند یک دلیل فنی دارد؛ آن‌ها می‌خواهند بدانند که آیا با احیای برجام ایران می‌تواند به لحاظ فنی از منطقه گریز هسته‌ای دور شود یا خیر
مدیر سامانه یکپارچه خودرو گفت: زمان ثبت نام در دور دوم عرضه خودرو، بعد از پالایش افرادی که اولویت خود را ویرایش کردند، مشخص می‌شود زیرا ابتدا باید زمان‌بندی تحویل این خودروها تعیین شود.
زمان دقیق برگزاری هجدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا مشخص شد.
سفر در زمان، رویای همیشگی که رهایمان نمی‌کند، فکر کنید حتی هیتلر هم چنین رویایی داشت و در فکر ساخت سفینه‌ای بود که با آن بشود در زمان سفر کرد. این همه فیلم و سریال‌هایی که در این زمینه ساخته شده نشان می‌دهد سفر در زمان فکر بشر را همیشه مشغول کرده، آیا می‌شود؟ آیا ممکن است؟ آیا با این حجم پیشرفت بشر به اجرایی شدن سفر در زمان نزدیک شده‌ایم؟ این ویدیوی دو دقیقه‌ای پاسخ سوال‌هایتان را خواهد داد.
چندی پیش مجید عشقی اعلام نمود که سه شرکت پالایش نفت بندرعباس، مجتمع فولاد مبارکه و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس سود خود را واریز نکرده اند و به محض واریز سود این ۳ شرکت، مرحله دوم سود سهام عدالت برای دارندگان واریز خواهد شد. امروز مجید عشقی در نشست خبری با خبرنگاران زمان دقیق واریز سود سهام عدالت را اعلام نمود.
احسان اصولی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال سرانجام تاریخ دقیقی درباره زمان انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال اعلام کرد.
جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۲۴ برگزار خواهد شد.
زمان دقیق الکلاسیکو رئال و بارسا اعلام شد
پزشک باشگاه گل‌گهر درباره آخرین شرایط مصدومیت علیرضا علیزاده توضیح داده است.
ترکیه بامداد امروز (دوشنبه) بر اثر زمین لرزه‌ای به بزرگی ۷.۸ ریشتر لرزید. این زلزله در سوریه، عراق، لبنان و حتی مصر احساس شده است و تاکنون در دو کشور سوریه و ترکیه صد‌ها کشته و هزاران مصدوم برجای گذاشته است. این زمین‌لرزه در ساعت ۴ و ۱۷ دقیقه بامداد در مرز ترکیه و سوریه رخ داده و کانون آن استان "قهرمان‌مرعش" در ترکیه بوده است و شهر‌های عثمانیه، آدانا و دیاربکر بر اثر زلزله آسیب دیده‌اند.
یک ساعت در نزدیکی یک سیاهچاله، خیلی آرام‌تر از ساعتی که در نزدیکی کره زمین است کار می‌کند. یک سال در یک سیاهچاله، معادل حدود ۸۰ سال در کره زمین است و این دقیقا همان چیزی است که در فیلم Interstellar نیز شاهدش بودیم.
کارگردان مستند «روایت فرهت» گفت: دکتر فرهت در شهر مشهد معروف هستند به تخمین دقیق زمان درمان نوزاد؛ یعنی اگر ایشان بگویند نوزاد در ساعت ۷ شب کاملا درمان می‌شود، این اتفاق رخ می‌دهد.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرد: مکاتبات لازم با ۳۶ شرکت بورسی سهام عدالت برای دریافت سود مشمولان انجام شده، اما تاکنون مبلغ ناچیزی به حساب های شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز شده است.
با اعلام فیفا تیم ملی فوتبال ایران 23 آبان وارد دوحه، محل برگزاری دیدارهای جام جهانی 2022 خواهد شد.
با اعلام فیفا تیم ملی فوتبال ایران 23 آبان وارد دوحه، محل برگزاری دیدارهای جام جهانی 2022 خواهد شد.
زمان دقیق کشتی گرایی در فینال قهرمانی جهان
طبق یافته‌های این مطالعه، افزایش سطح هورمون محرکه فولیکولی (FSH) و استرادیول، دوره‌های قائدگی غیرطبیعی و علائم یائسگی، نشانه‌های مهمی هستند که نشان می‌دهد یک زن به دوران یائسگی نزدیک می‌شود.
«"شی جین پینگ" در موضع گیری هایی گفته است که کاری که آمریکا با تایوان می کند شبیه به بازی با آتش است و در این معادله، بازیگری که با آتش بازی می کند، خواهد سوخت. از این رو قرار نیست چین بسوزد و اگر قرار باشد که به واسطه تحرکات آمریکا، چین بسوزد، این بدان معناست که چینی ها در زمین آمریکایی ها بازی کرده اند. از این رو، سفر "نانسی پلوسی" هم دقیقا با این نیت انجام شده که چین بسوزد. اما راهبردهای کلان چین، رویه هایی را تجویز می‌کنند که عملا از گرفتار شدن چین در این وضعیت جلوگیری می کنند.»
یکی از نامزدهای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال به خاطر استعفا نکردن از مسئولیت سازمانی خود از گردونه این انتخابات کنار گذاشته خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ