مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به برودت هوا و ماندگاری آن تا آخر هفته، از زائران خواسته می‌شود سفر خود به این استان و شهر مشهد را به زمان دیگری تغییر دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرزاد بادپا، فردی که توانست تروریستی که به حرم شاهچراغ (ع) حمله کرده بود را متوقف کند لحظه ورود فرد تروریست را به حرم این گونه تشریح می‌کند: آن شب حرم زائران زیادی داشت، در زمان تیراندازی ابتدا فکر کردم صدای ترقه است، بیرون آمدم، دیدم زائری زمین افتاده است و خواهر زائری دیگری هم که تیر خورده بود و از پایش خون می‌آمد بر روی زمین افتاده بود.
مشهدـ معاون زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مقدس از طراحی و اجرای سامانه اسکان اضطراری برای زائران حرم مطهر رضوی خبر داد.
مشهد ـ معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: در خراسان رضوی برای استقبال از زائران نوروزی حضرت رضا (ع) تدارک مناسب و آمادگی خوبی دیده شده است.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی گفت: در نوروز ۱۴۰۲ با توجه به اینکه از چهارم فروردین، ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود؛ الگوی توزیع زمان سفر زائران کاملاً با سال‌های گذشته متفاوت خواهد بود.
رضوی رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: با هماهنگی معاون زیارت استانداری و فرماندار مشهد اقدامات انجام شده تا هتل‌هایی را که درصد اشغال پایینی دارند به صورت موقت و برای چند روز تعطیل کنیم.
مشهد ـ مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: با توجه به حضور زائران و ضرورت میزبانی، خدمات‌رسانی به زائران با حداقل مصرف انرژی انجام می‌شود.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به برودت هوا و ماندگاری آن تا آخر هفته، از زائران خواسته می‌شود سفر خود به این استان و شهر مشهد مقدس را به زمان دیگری تغییر دهند.
مشهد ـ رئیس ستاد خدمات سفر خراسان رضوی از زائران و مسافران نوروزی خواست تا قبل از سفر به مشهد، محل اقامت خود را در این شهر مشخص کنند.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: امیدواریم فرهنگ مهمان‌پذیری و پذیرایی از زائران امام رضا (ع) در مشهد ادامه دار باشد و به یک سنت و میراث خانوادگی مبدل شود.
مشهد ـ دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: آمادگی داریم از زئران رضوی در نوروز ۱۴۰۲ میزبانی متفاوتی داشته باشیم.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: طرح ویژه جابجایی زائران رضوی تا شنبه نهم مهر ادامه خواهد داشت.
زائران حرم مطهر رضوی(ع) که قصد عزیمت به مشهد مقدس را دارند با پرداخت ۲ هزار تومان بیمه می شوند.
دبیرکل جمعیت هلال احمر از اجرای طرح «همسفران خورشید» با هدف پوشش امدادی مراسم راهپیمایی زائران امام رضا (ع) در دهه آخر ماه صفر در خراسان رضوی خبر داد.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی در دیدار وزیر کشور بر لزوم ورود دولت برای رفع مشکل تأمین پارکینگ زائران در مشهد تأکید کرد.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: اماکنی برای اسکان موقت و اضطراری زائران در مشهد پیش‌بینی شده که با توجه به شرایط و اولویت‌ها این اماکن در اختیار زائران قرار می‌گیرد.
مشهد ـ مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: فرودگاه مشهد هم اکنون آماده خدمت‌رسانی به زائران دهه پایانی صفر است.
مشهد ـ معاون اول رئیس جمهور گفت: خدمت‌رسانی به زائران حرم مطهر امام رضا (ع) در دهه پایانی ماه صفر با محوریت مردم و گروه‌های مردمی می‌تواند به نمونه و الگویی برای خدمت به زائران تبدیل شود.
مشهد ـ فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در آستانه دهه آخر ماه صفر پلیس برنامه ویژه ای برای امنیت زائران در نظر گرفته است.
مشهد ـ رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: ۱۱۰ ایستگاه فرهنگی و خدماتی در مسیر زائران پیاده که به حرم مطهر امام رضا (ع) مشرف می‌شوند در نظر گرفته شده است.
مشهد ـ معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: ۱۵۰ هزار نفر شب ظرفیت اسکان در مدارس مشهد پیش‌بینی شده است.
مشهد ـ معاون هماهنگی مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی از توقف اعزام زمینی تمام زائران اربعین این استان خبر داد.
مشهد ـ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در مسیرهای منتهی به مشهد از اربعین تا زمانی که زائران پیاده به سمت مشهد در حرکت باشند، خدمات بهداشتی و درمانی جاده‌ای ارائه می‌شود.
فرماندار مشهد گفت: در راستای خدمت به زائران، تأمین ارزاق عمومی طی روزهای پایانی صفر در ۵۰۰ نقطه از اطراف حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی گفت: امسال همزمان با دهه پایانی صفر، تعداد ۱۰۷ پایگاه هلال احمر در نقاط مختلف محورهای منتهی به مشهد در استان خراسان رضوی خدمات ارائه می‌دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ