سخنگوی ریاست جمهوری روسیه از احتمال سفر رئیس جمهور این کشور به منطقه دونباس خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد: عملیات در اوکراین برای آینده‌ای قابل پیش‌بینی ادامه خواهد داشت.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه امروز اعلام کرد: لهستان مستعد تشدید تنش است؛ کرملین هیچ اطلاعاتی در ارتباط با بازداشت یک شهروند بلاروس در لهستان به‌اتهام جاسوسی به‌نفع روسیه ندارد.
سخنگوی کرملین می‌گوید که روسیه از دخالت کی‌یف در حملات به پل کریمه مطلع بوده است.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که گروه «بریکس» قصد دارد برای گسترش اعضای خود اقدام کند.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز با نگران‌کننده توصیف‌کردن اوضاع در کشور نیجر گفت: مسکو از احیای سریع حاکمیت قانون در این کشور حمایت می‌کند.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد: اوکراین هیچ موفقیتی کسب نکرده و در شرایط دشواری قرار دارد.
سخنگوی کرملین می‌گوید که روسیه هیچ نشانه‌ای از تغییر و بهبود رویکرد واشنگتن و لندن در قبال مسکو نمی‌بیند.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه بر آمادگی کشورش برای حل و فصل بحران با اوکراین تاکید کرد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که در حال حاضر امکان بازگشت این کشور به توافق صادرات غلات وجود ندارد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز با تأکید بر اینکه «خطر حملات به پل کریمه همچنان باقی است» تصریح کرد: تمامی حملات پهپادی امروز به مسکو خنثی شد.
سخنگوی کرملین درباره تصمیم مسکو مبنی بر عدم تمدید توافق غلات، توضیحاتی ارائه داد.
سخنگوی کرملین تاکید کرد که مسکو اجلاس سران ناتو در لیتوانی را «به‌دقت» زیر نظر دارد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه هشدار داد که این کشور به الحاق اوکراین به ناتو پاسخ قاطع خواهد داد.
نخست‌وزیر هند اعلام کرد اقدامات روسیه در راستای تضمین ثبات در این کشور در زمان شورش اخیر گروه واگنر قابل درک است.
معلوم نیست ولادیمیر پوتین و همفکران او در کرملین اکنون که یکسال و دو ماه از شروع جنگ اوکراین گذشته و آشکارا می‌بینند که نتوانسته‌اند به اهدافشان از این جنگ برسند، آیا به این نتیجه رسیده‌اند که در چه باتلاقی گرفتار شده‌اند یا نه؟ اگر آن‌ها متوجه این واقعیت شده باشند، اکنون زمان مناسبی است که خود و روسیه را از این باتلاق نجات بدهند.
کانال تلگرامی جنرال اس وی آر که که ادعا می‌کند چند منبع خودی در کرملین دارد - از زمان شروع جنگ، اطلاعات تایید نشده‌ای را منتشر می‌کند. این کانال مدعی شد که وضعیت سلامتی پوتین بدتر شده است.
دولت روسیه با صدور بیانیه ای زمان و جزئیات سفر قریب الوقوع رئیس جمهور چین به مسکو را اعلام کرد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز دوشنبه به اخبار مربوط به برنامه ریزی درباره سفر بشار اسد رئیس جمهور سوریه به مسکو واکنش نشان داد و اعلام کرد که کرملین در زمان مناسب آنرا اعلام خواهد کرد.
یکی از مقامات وزارت خارجه آمریکا می‌گوید: «داریم تلاش می‌کنیم که نیاز‌های اوکراین در میدان جنگ را برطرف کنیم.»، اما به گفته این مقام، واشنگتن در حال جنگ با روسیه نیست. دولت بایدن به دنبال کمک به اوکراین بدون تشدید درگیری با کرملین است. اساسا این همان استراتژی است که آلمان و فرانسه نیز آن را دنبال می‌کنند. هر دو کشور حتی نسبت به آمریکا تردید بیشتری نشان داده‌اند و تسلیحات بسیار کمتری عرضه کرده‌اند.
همزمان با حمله روسیه به اوکراین در سال گذشته، کرملین مقابله با رسانه‌های ضد جنگ داخلی و روسی زبان را تشدید کرده. آخرین قربانی وبسایت خبری مستقل روسیه، مدوزا است. روز پنجشنبه، دولت روسیه سایت مدوزا را به لیست " سازمان‌های نامطلوب" خود اضافه کرد، که منجر به غیرقانونی شدن هرگونه فعالیت یا تبلیغ مربوط به این رسانه خبری می‌شود. دادستان کل کشور در بیانیه خود مدوز را" تهدیدی برای پایه‌های نظام قانون اساسی و امنیت فدراسیون روسیه " خواند.
از زمان شروع جنگ، کرملین به‌طور پیوسته رسانه‌های مستقل روسیه را منحل کرده است، سازمان‌هایی را که دهه‌ها در زمان پوتین حضور فعالی داشتند، مجبور به خروج از کشور کرده و دسترسی به فیس‌بوک، بی‌بی‌سی و دیگر منابع خبری را قطع کرده است.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه می گوید زمان دیدار بعدی رئیس جمهور این کشور با سران فراکسیون های پارلمانی این کشور اعلام خواهد شد.
با وجود اظهارات شویگو، بسیج عمومی به‌طور رسمی پایان نخواهد یافت تا زمانی که پوتین فرمانی مبنی بر اعلام آن را امضا کند. موردی که تاکنون اتفاق نیفتاده است.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه تاکید کرد صادرات نفت تنها به کشورهایی صورت می گیرد که به شرایط بازار احترام بگذارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ