برگزاری چند مسابقه دوستانه با جایزه دلاری بین ستارگان کشتی ایران و چندین قهرمان سرشناس کشتی جهان در قرقیزستان به بعد از مسابقات جام جهانی آمریکا موکول شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زمان ۴ مسابقه از هفته‌های سوم و چهارم لیگ برتر فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تغییر کرد.
زمان ۴ مسابقه از هفته های سوم و چهارم لیگ برتر فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تغییر کرد.
در کنکور سال ۱۴۰۲ سهم سوابق تحصیلی دانش‌آموزان ۴۰ درصد به صورت قطعی و سهم نتایج کنکور ۶۰ درصد بود.
تغییر زمان بازی تراکتور و پرسپولیس در تبریز
فدراسیون شمشیربازی مسابقات بین‌المللی ستلایت اسلحه سابر بزرگسالان را یک هفته زودتر از زمان مصوب اولیه میزبانی خواهد کرد.
به دنبال تهدید هواداران منچسترسیتی، اتحادیه فوتبال انگلیس ناچار شد زمان برگزاری سوپرجام انگلیس را 90 دقیقه زودتر تعیین کند.
سرپرست هیات دوچرخه‌سواری آذربایحان‌شرقی از تغییر زمان و مکان برگزاری سی‌وششمین دوره‌ی تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان خبر داد.
متاسفانه پس از سفر آقای علی اکبری به استان، دیگر ابتکار عملی صورت نگرفته است. هر چند استاندار تغییر یافته، اما هنوز ابتکار عملی که بتواند زخم‌ها را مرهم نهد، امید ایجاد کند و فضا را به تدریج آرام کند، رخ نداده است. این روند باعث نوعی از التهاب و عصبانیت در منطقه شده که نتیجه این التهابات به نفع بدخواهان کشور خواهد بود. از سوی دیگر برخی احکام اعدام صادره علیه قاچاقچیان موادمخدر و ... که سال‌ها در نوبت قرار داشتند در این بازه زمانی اجرا شدند که شاید بهتر بود به وقت مناسب‌تری موکول می‌شدند.
برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا و تغییر زمان لیگ قهرمانان قاره کهن، چالش بزرگی را برای سازمان لیگ ایجاد کرده تا شروع فصل جدیدی رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران به یک دغدغه تبدیل شود.
کمیته مسابقات سازمان لیگ تاریخ برگزاری دیدار بین تیم های گل گهر سیرجان و فولاد خوزستان در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال راتغییر داد.
زمان برگزاری دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و نساجی تغییر کرد.
زمان جدید برگزاری رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور اعلام شد.
مطهرنیا با بیان اینکه تعارفات دیپلماتیک در جای خود زیباست، گفت: «آنچه می‌تواند برای ایران و مردم ایران پیام‌آور موفقیت و امید به آینده باشد، نتایج و پیامد‌های این تعارفات دیپلماتیک است. به نظر می‌رسد چیزی در این زمینه تغییر نخواهد کرد. بازار ایران هوشمند است و همین امروز بازار به این سفر چگونه جواب داده است؟ به نظر می‌رسد دیگر زمان تعارفات دیپلماتیک و نشست‌های تبلیغاتی با سیاسیون جهان تمام شده است و مردم دنبال نتیجه هستند.»
طبق اعلام جدید سازمان لیگ برتر، زمان دیدار دو تیم پرسپولیس و هوادار تغییر کرد.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به برودت هوا و ماندگاری آن تا آخر هفته، از زائران خواسته می‌شود سفر خود به این استان و شهر مشهد مقدس را به زمان دیگری تغییر دهند.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به برودت هوا و ماندگاری آن تا آخر هفته، از زائران خواسته می‌شود سفر خود به این استان و شهر مشهد را به زمان دیگری تغییر دهند.
زمان و ورزشگاه یک مسابقه از مرحله یک شانزدهم جام حذفی به دلیل بارش شدید باران تغییر کرد.
کمیته برگزاری بازی های آسیایی هانگژو زمان برگزاری رقابت های وزنه برداری را در این بازی ها تغییر داد.
کمیته برگزاری بازی های آسیایی هانگژو زمان برگزاری رقابت های وزنه برداری را در این بازی ها تغییر داد.
زمان و محل برگزاری مسابقه دو تیم سایپا تهران و پاس همدان در جام حذفی تغییر کرد.
در مجموع ۶۸ نفر از اهالی رسانه برای پوشش خبری یک رزمایش عازم بندرعباس می‌شوند، تا از آنجا به چابهار بروند. مقدمات برای سفر آماده شده و هواپیمای ترابری ارتش جمهوری اسلامی ایران با مدل C-۱۳۰ ماموریت انتقال خبرنگاران را برعهده گرفته است. درست زمانی که همه آماده‌ی سفر هستند، هواپیما پنج ساعت تأخیر می‌کند و مسافران بالاخره عازم می‌شوند. چیزی از بلند شدن هواپیما نمی‌گذرد که نقص فنی در یکی از چهار موتور هواپیما مسافران را وحشت‌زده می‌کند. هواپیما تغییر جهت می‌دهد و دوباره به سمت فرودگاه مهرآباد بازمی‌گردد، اما با یک موتور خاموش سه کیلومتر نزدیکتر از باند فرودگاه و در شهرک توحید تهران سقوط می‌کند.
یک عضو هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از تغییر زمان برگزاری جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی خبر داد.
سفر کارلوس کی‌روش با تاخیر به ایران انجام می‌شود وهمین موضوع زمان شروع اردوی تیم ملی فوتبال را نیز تغییر خواهد داد.
سفر ناصرالدین شاه به فرنگ و مواجهه با شکل پوشش زنان فرنگی و حضورشان در مجالس، نقطه عطفی در تغییر لباس زنان دربار و گسترش آن به زنان طبقه متوسط شد. تأسیس مدرسه‌های آمریکایی که فرایند آشنایی با تفاوت پوشش و شکل حضور زنان در اجتماع را برای زنان ایرانی آشکار کرد و اقداماتی که جمع کوچکی از زنان تحت عنوان جمعیت‌های خواهان آزادی انجام دادند، همگی در راستای بحث تغییر حجاب و نه کشف حجاب بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ