ماموران آژانس بین‌المللی ضد دوپینگ مجددا به ایران سفر کرده‌اند و در اولین گام به سراغ وزنه‌برداران رفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماموران ستاد جهانی مبارزه با دوپینگ در اردوی وزنه برداری حاضر و تست گرفتند.
ماموران خارجی مبارزه با دوپینگ با حضور در اردوی تیم ملی از وزنه‌برداران تست گرفتند.
ماموران خارجی مبارزه با دوپینگ در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری حاضر شدند و از ملی‌پوشان تست دوپینگ گرفتند.
ماموران خارجی مبارزه با دوپینگ در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری حاضر شدند و از ملی‌پوشان تست دوپینگ گرفتند.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف انبار احتکار لاستیک قاچاق به ارزش بیش از شش میلیارد ریال در شاهرود با هوشیاری ماموران پلیس مبارزه با مفاسد اقتصادی خبر داد.
این بازداشت در مسیر مبارزه قاطعانه دستگاه قضا با مفاسد اقتصادی، با صدور دستور قضایی و با اقدام غافلگیرانه ماموران به اتهام ارتشا و اختلاس انجام شده است.
در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان ۳ نفر سوداگر مرگ دستگیر و ۵۶۰ کیلوگرم مواد افیونی، تعداد سه قبضه سلاح و مقادیری مهمات جنگی و ۲ دستگاه خودرو کشف و ضبط شد.
جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر ۱۸۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک دستگاه کامیون بار گندم کشف کردند.
ماموران مبارزه با دوپینگ در اردوی تیم ملی کوراش حضور یافتند.
ماموران بین‌المللی مبارزه با دوپینگ بار دیگر به ایران آمده‌اند و در فهرست آنها نام ۹ وزنه‌بردار وجود دارد.
ماموران بین‌المللی مبارزه با دوپینگ بار دیگر به ایران آمده‌اند و در فهرست آنها نام ۹ وزنه‌بردار وجود دارد.
اصفهان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری یک نفر قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در عملیات ماموران این پلیس خبر داد.
مرکز اطلاع رسانی پلیس ری اعلام کرد در راستای اجرای طرح مبارزه با بی‌حجابی (قانون عفاف و حجاب) سفره خانه «الماس ری» در شهرری امروز توسط ماموران پلیس امنیت پلمب شد.
۹ وزنه‌بردار ایران در فهرست کنترل دوپینگ فدراسیون جهانی برای سال ۲۰۲۳ قرار دارند و هر زمان باید آماده دادن تست دوپینگ باشند.
ماموران بین‌المللی مبارزه با دوپینگ از چهار وزنه‌بردار تست دوپینگ گرفتند.
سمنان - فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۳۲۹ کیلو تریاک در عملیات مشترک ماموران مبارزه با مواد مخدر سمنان با پلیس سیستان و بلوچستان خبر داد.
داوود جعفری اظهارکرد: شب گذشته ماموران انتظامی چهارباغ در راستای مبارزه با پدیده قاچاق موادمخدر با قاچاقچیان مسلح درگیر شدند که در این درگیری گروهبان یکم محمدمهدی وکیلی از پرسنل این یگان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
مجتبی قهرمانی اظهار داشت: به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم و در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، ماموران دریابانی موفق شدند هفت فروند شناور حامل محموله‌های دام قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود گفت: ۳۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال ماینر به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان با هوشیاری ماموران مبارزه با قاچاق انتظامی شهرستان کشف شد.
ماموران ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران (ایران نادو) با حضور در اردوی تیم‌ملی وزنه‌برداری ایران که قرار است در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنند از ۱۱ ورزشکار نمونه دوپینگ گرفتند.
ماموران آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ با حضور در اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی از حسن یزدانی و کامران قاسمپور تست دوپینگ گرفتند.
ماموران آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ با حضور در اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی از حسن یزدانی و کامران قاسمپور تست دوپینگ گرفتند.
سردار حسین رحیمی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در اجرای هجدهمین طرح ظفر با ۴۰۸ حکم قضایی، ۳۴۲۴ توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و بیش از ۲ تن موادمخدر کشف شد.
سرهنگ ضرغام آذین گفت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با انجام اقدامات اطلاعاتی از دپو مقادیری مواد مخدر در منزلی در محدوده تهرانپارس باخبر شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ