داوود جعفری اظهارکرد: شب گذشته ماموران انتظامی چهارباغ در راستای مبارزه با پدیده قاچاق موادمخدر با قاچاقچیان مسلح درگیر شدند که در این درگیری گروهبان یکم محمدمهدی وکیلی از پرسنل این یگان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس کل دادگستری استان گفت: در این درگیری ۲ مامور پلیس مجروح شدند که متاسفانه یکی از ماموران با نام امیر حسین زاد احمدی در درگیری با قاتل فراری به شهادت رسید و حال یکی از آن‌ها نیز وخیم گزارش شده است.
سارقان به محض مشاهده ماموران اقدام به تیراندازی کردند که در آتش متقابل یکی از متهمان به هلاکت رسید.
چند فرد مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان در جنوب مصلی اهل سنت حمله کردند که این درگیری پس از چند ساعت تبادل آتش، با شهادت یک مأمور پلیس و هلاکت تروریست‌ها دقایقی پیش به پایان رسید.
چند فرد مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان در جنوب مصلی اهل سنت حمله کرده‌اند. همچنان از اطراف کلانتری صدای تیراندازی به گوش می‌رسد.
زاهدان- دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان تایید کرد که در حمله مسلحانه به یک کلانتری در زاهدان تا کنون یک نفر از ماموران به شهادت رسیده است.
زاهدان- دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان تایید کرد که در حمله مسلحانه به یک کلانتری در زاهدان تا کنون یک نفر از ماموران به شهادت رسیده است.
منابع خبری فلسطین از شهادت یکی از فرماندهان میدانی گردان‌های عزالدین قسام (شاخه نظامی حماس) خبر دادند.
فراجا از شهادت سرگرد مهدی هادی، یکی از مأموران مبارزه با جرایم اقتصادی در درگیری با قاچاقچیان خبر داد.
شهید مهقانی در حمله سحرگاه جمعه گذشته صهیونیست‌ها به اطراف شهر دمشق زخمی شده بود.
مقداد مهقانی مستشار نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه براثر حمله رژیم صهیونیستی، به درجه رفیع شهادت نائل شد.
حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه قرچک با حضور در منزل این شهید سرافراز، خبر شهادت ایشان را به خانواده اطلاع داد.
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از شهادت یکی از مستشاران نظامی سپاه در حمله جنایتکارانه سحرگاه امروز (جمعه) رژیم صهیونیستی به حومه دمشق سوریه خبر داد.
پاسدار رشید اسلام " میلاد حیدری" از مستشاران نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه، در حمله اسرائیل در حوالی دمشق به شهادت رسید.
ارومیه - رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از دستگیری عوامل شهادت شهید امیر سحابی از شهدای امنیت در بوکان خبر داد.
جوان ۲۴ ساله فلسطینی و از مؤسسان گردان جنین که پنج شنبه گذشته به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در یورش به اردوگاه جنین زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحت به شهادت رسید.
شهادت یکی از پاسداران سپاه تهران در اقدام تروریستی
یکی از پاسداران سپاه تهران توسط تروریست‎ها به شهادت رسید.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان بیان کرد: امیر نصرآزادانی براساس کیفرخواست صادر شده متهم ردیف پنجم پرونده است و از ۲۷ آبان ماه در بازداشت به سر می‌برد. براساس کیفرخواست صادر شده این فرد متهم به بغی است. وی با عضویت در گروه مسلحانه به صورت شبکه‌ای و سازمان یافته به قصد مقابله با اساس نظام جمهوری اسلامی با ۳ نفر دیگر اقدام به اغشاش مسلحانه در تاریخ ۲۵ آبان ماه کرده که در نتیجه این اقدام به وسیله یکی از اعضای گروه، ۳ تن از ماموران تامین امنیت در اصفهان به شهادت رسیدند.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از شهادت سرهنگ پاسدار داوود جعفری توسط ایادی رژیم صهیونیستی در حوالی دمشق خبر داد.
حوالی ساعت ۲۱ شب گذشته در منطقه خانه اصفهان دو نفر موتورسوار نیرو‌های مدافع امنیت مستقر در خیابان را به رگبار بسته و تعدادی را زخمی و شهید نمودند که در این حادثه سرهنگ اسماعیل چراغی یکی از فرماندهان یگان ویژه اصفهان بر اثر اصابت گلوله مجروح و به بیمارستان منتقل گردید که متاسفانه ساعاتی قبل بر اثر شدت جراحات وارده به درجه شهادت رفیع شهادت نائل گردید.
مشابه فاجعه رقم خورده در ایذه، ساعت ۲۱ امشب و در پی حمله تروریستی، راکبان موتور سوار به سمت مدافعان امنیت در یکی از محله‌های شهر اصفهان آتش گشودند و موجب به شهادت رسیدن دو نفر از نیرو‌های بسیجی شدند. در این رویداد شماری از ماموران انتظامی و یک بسیجی دیگر مجروح شدند.
یکی از مأموران پلیس راهور در حین انجام وظیفه توسط تروریست های مسلح در شهرستان سراوان به شهادت رسید.
ستوان «مهدی لطفی» جمعی یگان امداد فاتب که در قالب واحد‌های موتورسوار عازم ماموریت بود دچار سانحه شده و به شهادت رسید.
ساعت ۲۱:۴۸ شامگاه روز جمعه مورخه ششم خردادماه، اشرار کوردل به صورت ناجوانمردانه‌ای با سلاح کلاش به سمت خودروی شخصی سرهنگ دوم «عباس راه انجام »، یکی از مأموران جان برکف پلیس پیشگیری دلگان که به همراه خانواده، در حال طی مسیر در محور ایرانشهر به دلگان بود شلیک و از صحنه متواری می‌شوند که متأسفانه بر اثر این تیراندازی سرهنگ دوم راه انجام به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ