اصفهان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری یک نفر قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در عملیات ماموران این پلیس خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنابر اعلام سازمان اورژانس، در ۳ ماهه اول امسال، ۱۹۸ نفر بر اثر غرق شدگی در کشور جان باختند.
بنابر اعلام سازمان اورژانس، در ۳ ماهه اول امسال، ۱۹۸ نفر بر اثر غرق شدگی در کشور جان باختند.
وزیر جدید جهاد کشاورزی با ۱۹۸ رأی موافق جایگزین ساداتی نژاد شد. حال باید دید برنامه‌های محمدعلی نیکبخت برای بخش کشاورزی چیست و آیا می‌تواند انتظارات را محقق کند.
نمایندگان مجلس با ۱۹۸ رأی موافق، ۴۰ رأی مخالف، ۱۰ رأی ممتنع از مجموع ۲۴۸ نماینده حاضر در جلسه به نیکبخت گزینه پیشنهادی تصدی وزارت جهاد کشاورزی اعتماد کردند.
خودروی برقی شرکت اسپارک دو رکورد جهانی سرعت را شکست. این خودرو با نام «اول» یا همان «جغد» موفق شد در قسمت یک هشتم مایل رکورد ۱۹۲/۰۲ مایل، معادل ۳۰۹/۰۲ کیلومتر و در قسمت یک چهارم مایل سرعت ۱۹۸/۱۲ مایل، معادل ۳۱۸/۸۵ کیلومتر را ثبت کند. تست سرعت این خودروی برقی در فرودگاه «آلینگتون» بریتانیا انجام شد. جغد در مدت ۱/۷۲ ثانیه می‌تواند به سرعت ۶۰ مایل (نزدیک به ۱۰۰ کیلومتر) برسد و حداکثر سرعت آن ۲۶۰ مایل است.
رشت- رئیس سازمان چای کشور با اشاره به اینکه تاکنون ۱۹۸ میلیارد تومان برگ سبز چای از چایکاران خریداری شده است، گفت: بیش از ۹۹ درصد برگ سبز چای خریداری شده درجه یک است.
طبق آخرین نقشه رنگ‌بندی کرونایی کشور نیز در حال حاضر ۱۰ شهر در وضعیت قرمز، ۳۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۹۸ شهر در وضعیت زرد و ۲۰۷ شهر در وضعیت آبی قرار دارند که این موضوع نشان دهنده افزایش آمار بیماران بستری است؛ بنابراین باید همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی ضد کرونایی را رعایت کرد تا نوروز با درد کرونا و بیماری همراه نشود.
اهواز - در جریان بارگیری ریلی ۱۹۸ دستگاه واگن حامل کالاهای اساسی در مجتمع بندری امام خمینی (ره)، ضمن حمل و ارسال ۱۰ هزار و ۷۰۹ تن در یک شبانه روز، رکورد جدیدی در این زمینه به ثبت رسید.
تیم‌های امدادی در قهرمان‌ماراش ۱۹۸ ساعت پس از زلزله دو برادر جوان ۱۷ و ۲۱ ساله را از زیر آوار زنده نجات دادند.
رسانه‌های روسیه اعلام کردند که رئیس‌جمهور اوکراین با صدور فرمانی اجرایی ده‌ها شخصیت فرهنگی و سرشناس این کشور را به فهرست تحریم‌ها علیه مسکو اضافه کرده است.
هری سوتار مدافع ۱۹۸ سانتی‌متری، پدیده استرالیا در جام جهانی ۲۰۲۲ محسوب می‌شود.
معاون بنیاد مسکن با اعلام اینکه در حال حاضر ۱۹۸ هزار واحد مسکونی روستایی نهضت ملی در مرحله بهسازی و بازسازی قرار دارد میانگین پیشرفت فیزیکی واحدهای آغاز شده را ۶۰ درصد عنوان کرد.
صاحبخانه وینفرد شفر، سرمربی پیشین استقلال، هم توانست در یک سال گذشته با دریافت حکم قضایى طلب خودش را زنده کند و ۱۹۸ میلیون تومان از حساب استقلال برداشت کند. هر چند این مبلغ در مقایسه با سایر مبالغ مطرح شده، قابل توجه نبود
شاخص کل امروز با ریزش خفیف ۱۹۸ واحدی به جایگاه یک میلیون و ۳۱۱ هزار واحد رسید.
منابع عراقی دقایقی پیش از آغاز نشست پارلمان عراق با حضور ۱۹۸ نماینده خبر دادند.
شاخص کل بورس سه شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۰۵۸۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۱۴ هزار و ۶۴۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
قرار گرفتن در آستانه فرا رسیدن هفتم تیر ماه، سالروز شهادت مظلومانه شهید بهشتی و آغاز هفته قوه‌قضائیه سبب شد جلسه علنی امروز (یکشنبه ۵ تیرماه) راس ساعت ۸ و ۹ دقیقه و حضور ۱۹۸ تن از نمایندگان و با اشاره محمد باقر قالیباف رئیس مجلس به این موارد آغاز شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ