شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود گفت: ۳۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال ماینر به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان با هوشیاری ماموران مبارزه با قاچاق انتظامی شهرستان کشف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه گفت: تا کنون بیش از ۳۵ هزار جلد گذرنامه تمدید شده است و این تمدید با چسباندن لیبل فقط برای ایام اربعین و سفر به کربلا طی امسال قابل استفاده است.
سخنگوی ستاد انتخاب کشور گفت: یک روز مانده به پایان نام نویسی‌ها، ۳۵۶۱۳ نفر موفق به پیش‌ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی شده اند.
سخنگوی ستاد انتخاب کشور گفت: یک روز مانده به پایان نام نویسی‌ها، ۳۵۶۱۳ نفر موفق به پیش‌ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی شده اند.
سرپرست اورژانس استان تهران از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاده تهران - قم خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۵ و ۱۱ دقیقه صبح امروز دوم تیرماه، حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاده تهران - قم به اورژانس تهران گزارش شد. وی افزود: تعداد کل مسافران اتوبوس ۳۵ نفر بود که از این تعداد، ۱۸ نفر مصدوم شدند و ۱۶ نفر از آن‌ها به بیمارستان منتقل شدند.
مقامات محلی در ا وکراین می‌گویند شمار قربانی‌های انفجار سد کاخوفکا به ۳۵ نفر افزایش یافته و تاکنون ۷ هزار نفر نیز به اماکن امن منتقل شده‌اند.
رئیس جمهور با بیان اینکه در این سفر ۳۵ سند تفاهم و توافق با این سه کشور در حوزه های مختلف امضا شد، گفت: مردم عزیزمان بدانند هر مسافرت ما به کشورهای خارجی در جهت منافع ملی است.
سمنان- فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از اجرای طرح یک ماهه ارتقاء امنیت اجتماعی با بکار گیری نیروهای عملیاتی کلانتری های شهرستان خبر داد و گفت: ۳۵ سارق در این طرح دستگیر شدند.
روزنامه‌های ورزشی امروز دوشنبه اول خرداد ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی استان قزوین از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در آزادراه قزوین ـ زنجان و مصدومیت ۲۶ نفر و کشته شدن یک نفر خبر داد و اظهار داشت: تماسی که در ساعت ۰۱:۳۵ امروز با مرکز ارتباطات اورژانس پیش‌بیمارستانی استان قزوین گرفته شد، حاکی از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در اتوبان قزوین ـ زنجان ۵ کیلومتر بعداز عوارضی ۳ بود.
اهواز - رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: دیوان عالی کشور حکم شعبه اول دادگاه انقلاب مرکز استان در خصوص متهمان پرونده راهزنی در جاده‌های این استان را تأیید کرد.
رئیس کل دادگستری استان خوزستان با تاکید بر برخورد قاطعانه با عوامل ناامنی و بی‌نظمی در استان، تصریح کرد: برخورد قاطع و بازدارنده با کسانی که امنیت مردم و جامعه را به مخاطره می‌اندازند و آسایش و آرامش آنان را به هم می‌زنند در دستور کار ویژه دادگستری استان است.
رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: دیوان عالی کشور حکم شعبه اول دادگاه انقلاب مرکز استان در خصوص متهمان پرونده راهزنی در جاده‌های این استان را تایید کرد.
این دستگاه که اولین دستگاه گوش پاک‌کن تایید شده توسط سازمان غذا و داروی آمریکا است، مقادیر خفیف تا شدید جرم گوش را سریع و ایمن از بین می‌برد. اگرچه لازم به ذکر است که تنها متخصصان مراقبت‌های بهداشتی باید از آن استفاده کنند.
در پی وقوع سیل در مالزی، دست کم سه نفر کشته و نزدیک به ۳۵۰۰۰ نفر مجبور به ترک خانه‌های خود شدند.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه از متهمان ۸ دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد تصریح کرد: متهمان ۳۵ الی ۳۹ ساله در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و سرقت در نازی آباد به روش جیب بری به مدت بیش از ۲ ماه با همدستی یکدیگر اعتراف و اظهار داشتند تا کنون مرتکب ۵۰ فقره سرقت مشابه شدند.
مقامات دولتی فیلیپین اعلام کردند که سیلاب‌ها و بارش‌های اخیر در این کشور ۳۵ کشته در پی داشته است.
سخنگوی بانک مرکزی نوشت: معادل دلاری عرضه ارز توسط صادرکنندگان در سامانه نیما از ابتدای ۱۴۰۱ تا امروز ۱۲ دی ماه بیش از ۳۵ میلیارد دلار است.
در حادثه برخورد یک خودرد با یک دستگاه کامیون نزدیک شهر سئول در کره جنوبی، ۲۹ نفر کشته و ۶ تَن هم زخمی شدند.
ما در تهران به چیزی حدود ۷ هزار دستگاه اتوبوس جدید نیاز داریم. اگر قیمت هر دستگاه ۵ میلیارد تومان باشد، برای تامین این تعداد اتوبوس به چیزی حدود ۳۵ هزار میلیارد تومان نیاز است، ولی قرار نیست همه این بودجه را شهرداری بپردازد و براساس قانون ۷۵ تا ۸۰درصد آن باید ازسوی دولت پرداخت شود. دولت هم الان پای کار آمده است ولی باز هم روند تامین اتوبوس‌های نو کند است.
معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: در سال گذشته ۳۵ هزار شغل دانش‌بنیان در دانشگاه‌ها ایجاد شده که این آمار رشد ۵۰ درصدی را نسبت به سال قبل نشان می دهد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران از خسارت به ۳۵ دستگاه از خودروهای آتش‌نشانی در جریان اغتشاشات اخیر خبر داد و گفت: متاسفانه تاکنون ۵ نفر از آتش‌نشانان در جریان اغتشاشات آسیب دیدند.
در پی واژگونی یک دستگاه اتوبوس در کلمبیا، دست‌ کم ۲۰ نفر جان باخته و ۱۵ تَن هم زخمی شدند.
در معاملات امروز سه شنبه بورس کالا ۳۵ دستگاه کامیون کشنده FAW CA ۴۱۸۰ سیبا موتور معامله شد.
منابع خبری از آتش سوزی در کلیسایی در مصر و کشته و زخمی شدن شماری بر اثر آن خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ