بزرگترین خبر مربوط به چیزی بود که مطالعات به آن دست پیدا نکردند: علیرغم تاثیر فیس بوک بر انتشار اطلاعات هیچ گونه شواهدی مبنی بر این که این پلتفرم تاثیر قابل توجهی بر باور‌های اساسی مردم یا سطوح قطبی شدن سیاسی داشته باشد وجود نداشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیا به این موضوع فکر می‌کنید که واتس‌اپ وقتی از چت یا استاتوس دیگران اسکرین‌شات می‌گیرید، به آنها اطلاع می‌دهد؟ کنجکاو هستید که وقتی شخصی از چت یا استاتوس شما اسکرین‌شات می‌گیرد، اعلانی دریافت خواهید کرد یا خیر؟
روزنامه اطلاعات از وابستگی مالی و اتکای حوزه‌های علمیه به دولت انتقاد کرده و نوشته کاش این اتفاق نمی‌افتاد تا مردم هر کم‌وکاستی را به پای روحانیت نمی‌نوشتند.
دولت باید پاسخ دهد آیا این مردمند که همیشه باید سختی بکشند وفشار را تحمل کنند تا دولت خرجش را دربیاورد و کسری بودجه اش یا اثر تحریم‌ها براقتصاد راجبران کند یا این دولت است که وظیفه بدیهی تامین رفاه مردم بردوشش قرارگرفته است؟ احتمالا جای مردم و دولت عوض نشده است؟
دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: اقدامات حقوقی برای استرداد منافقین به ایران در جریان است که متولی این امر قوه قضائیه و وزارت اطلاعات هستند.
دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: اقدامات حقوقی برای استرداد منافقین به ایران در جریان است که متولی این امر قوه قضائیه و وزارت اطلاعات هستند.
دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: اقدامات حقوقی برای استرداد منافقین به ایران در جریان است که متولی این امر قوه قضائیه و وزارت اطلاعات هستند.
«استیون ای. شوارتز»، وکیل طرف شاکی در این پرونده اذعان کرده که از چت‌بات شرکت OpenAI برای تحقیقات خود استفاده کرده است. او می‌گوید ChatGPT در پاسخ به این سؤال که آیا این پرونده‌ها واقعی هستند یا خیر، پاسخ مثبت داده، اما از ارائه منبع طفره رفته و صرفاً مدعی شده است که این پرونده‌ها در پایگاه Westlaw و LexisNexis در دسترس هستند.
دوره سوم طائب، دوران پس از کنار رفتنش از ریاست سازمان اطلاعات سپاه است؛ دوره‌ای که هنوز هم در آن به سر می‌برد. در این دوره طائب را سیاستی دیگر آمده و دیگر از آن طائبی که به مجلس هم پاسخگو نبود، خبری نیست و خود را در معرض سوال دانشجویان قرار می‌دهد. طائب که نوع برخورد‌های سازمانش با فعالان سیاسی و رسانه‌ای، باعث ایجاد ذهنیت سیاسی‌کاری شده بود، حالا بیش از قبل اظهارنظر می‌کند و حتی میان سخنانش اطلاعات جدیدی از وقایع رخ داده، بیان می‌کند.
چت جی پی تی جایگزین پزشکان نمی‌شود، اما در تنظیم پرونده‌های الکترونیکی پزشکی کار پزشکان را راحت‌تر می‌سازد. چت جی پی تی نمی‌تواند مقالات قابل انتشار را از ابتدا بنویسد، اما ممکن است خلاصه‌ای از اطلاعات مرتبط را در قالبی جمع آوری شده و مفید در اختیار خبرنگاران قرار دهد.
دادستانی کره جنوبی روز پنجشنبه از گوگل خواست افشا کند که آیا اطلاعات شخصی کاربران محلی را با اشخاص و شرکت‌های ثالث به اشتراک گذاشته است یا خیر.
به گفته فدراسیون دانشمندان آمریکایی در فقدان کنترل تسلیحات موجودی زاردخانه‌های هسته‌ای ایالات متحده و روسیه می‌توانند به میزان دو برابر افزایش یابند. "هانس کریستنسن" مدیر پروژه اطلاعات هسته‌ای آن فدراسیون می‌گوید در آن صورت هر کشوری می‌تواند به طور چشمگیر و سریعی تعداد تسلیحات هسته‌ای آماده پرتاب خود را ظرف مدت زمان کوتاهی افزایش دهد.
در آینده خاک‌های کمیاب حتی ممکن است محاسبات کوانتومی را پیش ببرند. در حالی که رایانه‌های معمولی از بیت‌های باینری صفر و یک استفاده می‌کنند، رایانه‌های کوانتومی از کیوبیت‌ها استفاده می‌کنند که می‌توانند دو حالت را به طور همزمان اشغال کنند. به گفته "ژونگ"، همانطور که مشخص است، کریستال‌های حاوی خاک‌های کمیاب، کیوبیت‌های خوبی می‌سازند، زیرا الکترون‌های f محافظت شده می‌توانند اطلاعات کوانتومی را برای مدت زمان طولانی ذخیره کنند.
استاد دانشگاه جورج تاون آمریکا و عضو پیشین شورای اطلاعات ملی آمریکا با تشریح تغییرات ظاهری در غرب آسیا بر این باور است که روابط روسیه و ایران در حال تبدیل شدن به یک اتحاد راهبردی عمیق است.
استاد دانشگاه جورج تاون آمریکا و عضو پیشین شورای اطلاعات ملی آمریکا با تشریح تغییرات ظاهری در غرب آسیا بر این باور است که روابط روسیه و ایران در حال تبدیل شدن به یک اتحاد راهبردی عمیق است.
شرکت مادر تیک تاک طی تحقیقی فاش کرد که چهار نفر از کارمندان آن در چین از این برنامه برای جمع‌آوری اطلاعات در مورد دو حساب در ایالات متحده که متعلق به روزنامه‌نگاران بودند استفاده می‌کردند. در همین حال، فوربس مدعی شده است که دو نفر از آن‌ها قربانی این جاسوسی شده‌اند.
اطلاعات اولیه حاکی از وقوع این انفجار در انبار مهماتی است که نیرو‌های آمریکایی و نیرو‌های پیشمرگ کرد در اقلیم کردستان از آن استفاده می‌کنند.
جنجال‌های اخیر در مورد توییتر در پی رخداد‌های سالیان اخیر در حوزه شبکه‌های اجتماعی، از جمله رسوایی‌های فیس‌بوک در سوءاستفاده از اطلاعات کاربران یا اتهام‌های مرتبط به استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای انتشار اخبار جعلی و گمراه‌کننده در درگیری‌های میانمار و اتیوپی و ادعا‌های مرتبط به استفاده از این پلتفرم‌ها برای انتشار اخبار جعلی با هدف دخالت در انتخابات کشور‌های دیگر، باعث شده است تا تحلیلگران نسبت به قدرت و نفوذ کمپانی‌های خصوصی و میلیاردر‌های جاه‌طلب در این رسانه‌های جمعی اظهار نگرانی کنند.
روزنامه اطلاعات خطاب به وزیر آموزش و پرورش نوشت: دانش‌آموز، ولو خاطی، هنگامی که برچسب «ضد اجتماعی» می‌خورَد (حتی در مقام احتمال، اما با بیان علنی)، آیا مصداق سخن‌کردن با او به نازکی گل است؟!
در میان کارشناسان زبده‌ی انتظامی و امنیتی، تردید ندارم که متخصصان روان‌شناسی هم حضور دارند؛ و، اما آیا این روان‌شناسانِ اجتماعی از یک اصل بدیهی به نام «همدلی» در درس‌های خوانده‌شان چیزی به خاطر ندارند؟!
با توجه به امکانات محدود نیروی انتظامی، این پرسش برای عموم مطرح است که آیا بهتر نیست نیرو و امکانات نیرو‌های انتظامی ابتدا صرف پیشگیری و پیگیری ضرب و جرح و سرقت و قتل مردم توسط جنایتکاران شود؟ در مورد عنوان جرم بدحجابی هم آیا شایسته‌تر نیست که از بانوان فرهنگی تقاضا شود که در صورت لزوم با روی خوش و زبان نرم به افراد تذکر دهند؟
آیا گوش شنوایی هم وجود دارد که احساس خطر کند و دل به جوان‌ها بسپارد و پای درد دل آن‌ها بنشیند و بشنود که «ما از درد ناچاری و بر خلاف میل باطنی خود خانه و خانواده و کشورمان را ترک می‌کنیم تا آینده بهتر و امن تری را بسازیم»؟ قرار بوده است که چتر نهضت جوان گرایی همه جوان‌ها را زیر سایه خود بگیرد.
به تازگی دست‌کم دو میلیارد دلار پول سعودی به بنیاد مالی «جارد کوشنر» مشاور ارشد و داماد ترامپ، انتقال یافته‌است. آیا این پوششی برای خرید اسرار هسته‌ای از ترامپ است؟
مدتی قبل جدولی از میزان خرید سهام توسط صندوق های با درآمد ثابت در فضای مجازی منتشر شد که جنجال بسیاری را به پا کرد. جدولی که بسیاری اطلاعات آن را زیر سئوال بردند و منتقدان به عملکرد صندوق های با درآمد ثابت اعلام کردند که اطلاعات این جدول را از روی سایت FIPIRAN برداشته اند. نبض بورس در گفتگو با روح الله دهقان به این پرسش پاسخ داده است که آیا داده های سایت FIPIRAN مشکل دارد؟
در صورت ویرایش شماره شبای ۲میلیون نفر دارنده سهام عدالت، سود سهام داران در مرحله بعدی با هم واریز می‌شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ