معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش در مورد تاثیر سابقه تحصیلی در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ گفت: سوابق تحصیلی؛ یعنی دروسی که آزمون آن‌ها به صورت کتبی و نهایی توسط آموزش و پرورش برگزار می‌شود، در آزمون سال ۱۴۰۲ تاثیر ۴٠ درصدی قطعی خواهد داشت. امکان ترمیم نمره هم برای داوطلبانی که قبلا دوره متوسطه خود را به پایان رسانده‌اند، وجود دارد که این موضوع باید از آموزش و پرورش پیگیری شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۲۴ برگزار خواهد شد.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۳۰ دی ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۳۰ دی ماه را بخوانید.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۸ دی ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۲۸ دی را بخوانید.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۷ دی ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۲۷ دی را بخوانید.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۲۶ دی ماه را بخوانید.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۵ دی ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۲۵ دی ماه را بخوانید.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۲۴ دی ماه را بخوانید.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۳ دی ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۲۳ دی ماه را بخوانید.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۱ دی ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۲۱ دی ماه را بخوانید.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۰ دی ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۲۰ دی ماه را بخوانید.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۹ دی ماه را بخوانید.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۸ دی ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۸ دی ماه را بخوانید.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۷ دی ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۷ دی ماه را بخوانید.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۴ دی ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۴ دی ماه را بخوانید.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۵ دی ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۵ دی ماه را بخوانید.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۴ دی ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۴ دی ماه را بخوانید.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: مردم ما در نهم دی ماه فراتر از سلایق و فکری و قومی نشان دادند که دلبستگی آن‌ها به کلام الله و زیر سایه ولایت و خط سرخ عاشورا؛ خدشه پذیر نیست.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۳ دی ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۳ دی ماه را بخوانید.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۲ دی ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۲ دی ماه را بخوانید.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۱ دی ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۱ دی ماه را بخوانید.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۰ دی ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۰ دی‌ماه را بخوانید.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۹ دی ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۹ دی‌ماه را بخوانید.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۷ دی ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۷ دی‌ماه را بخوانید.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۵ دی ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۵ دی‌ماه را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ