روسیه ممکن است به زودی دومین آزمایش جدیدترین موشک بالستیک قاره پیمای خود با عنوان «موشک سرمات» را انجام دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: ۲۳ حمله اوکراین در محورهای مختلف دفع شد و در جریان آن ۶۷۵ نظامی کی‌یف نیز کشته شدند.
وزارت دفاع روسیه امروز از خنثی‌سازی حمله تروریستی به «بلگورود» با منهدم کردن پهپاد متجاوز اوکراینی خبر داد.
یک رسانه روسی نوشته مسکو برای کمک به ایران در زمینه حفاظت از منابع آبی اعلام آمادگی کرده است.
معاون نماینده دائم روسیه در شورای امنیت گفت که آمریکا از ریاست خود بر شورای امنیت برای تصویب برنامه‌های خودخواهانه و سیاسی خود سوءاستفاده می کند.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: جنگنده سوخو-۲۵ اوکراین سرنگون شد.
روسیه از جمهوری آذربایجان درخواست کرد تا به انسداد گذرگاه لاچین پایان دهد.
رسانه‌های غربی با اذعان به شکست ضد حملات تابستانه (کنونی) ارتش اوکراین علیه مواضع روسیه فاش ساختند که غرب درصدد تدارک ضد حملات جدید کی‌یف علیه مسکو در بهار سال آینده میلادی است.
بعد از تلاش بی نتیجه عربستان برای حل بحران اوکراین از طریق نشست جده اینک رئیس امارات در تدارک برگزاری نشست مشترک میان رؤسای جمهور روسیه و اوکراین است.
براساس اعلام نیروی هوایی اوکراین، ارتش روسیه در شبانه‌روز گذشته در پاسخ به حمله کی‌یف یه نفتکش مسکو در دریای سیاه، چندین و چند موج از حملات هوایی را علیه مواضعی در اوکراین تدارک دیده است.
راهبرد امریکا برای کنترل و مهار ایران به پلن‌های هوشمندانه پیش رفته است، فهم چین و روسیه از نیاز دولت رئیسی به اعتبار بین المللی متاثر از ضعف سرمایه اجتماعی در داخل، رئیسی را با تبلیغات وسیع و تدارک تشریفات برنامه ریزی، در دامی قرار داد که او خواستار آن بود، رئیسی به اعتبار مشورت مشاورانش نیاز به پیروزی‌هایی در سیاست خارجی داشت و این پیروزی‌ها اگرچه در موقعیت‌های تبلیغاتی سودمند بود، اما در سفره مردم ایران تاثیری نداشت.
وزیر دفاع اوکراین اعلام کرد این کشور در تدارک یک حمله متقابل علیه روسیه است.
بنا به نوشته برخی رسانه‌های غربی، ائتلاف نظامی ناتو با استقرار نظامیان خود در بخش شرقی برای اقدام نظامی علیه روسیه تدارک می‌بیند.
وزیر امور خارجه ترکیه گفت که روسیه و اوکراین در حال ارسال نیروها و تجهیزات نظامی بیشتر به مناطق درگیری و تدارک یک حمله بزرگ هستند.
وزیر امور خارجه ترکیه گفت که روسیه و اوکراین در حال ارسال نیروها و تجهیزات نظامی بیشتر به مناطق درگیری و تدارک یک حمله بزرگ هستند.
فرمانده دفاع هسته‌ای، بیولوژیکی و شیمیایی روسیه می‌گوید که آمریکا قصد دارد تا با استفاده از گازهای سمی، در اوکراین حمله‌ای را تدارک دیده و روسیه را مقصر جلوه دهد.
رئیس کمیسیون اروپا اعلام کرد بروکسل قصد دارد روند تحریم های روسیه را با وضع بسته ای جدید ادامه دهد.
تصاویری از ارتش اوکراین منتشر شده که به گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال حمله شیمیایی این کشور علیه نیروهای روس را دامن زده است.
یک ژنرال ارتش اوکراین پیش بینی کرد نیروهای نظامی روسیه در تدارک حمله به خارکف هستند.
یک رسانه صهیونیستی در گزارشی مدعی شد که روسیه در حال تدارک ارسال جنگنده سوخو۳۵ به ایران در آینده‌ای نزدیک است.
یک رسانه صهیونیستی در گزارشی مدعی شد که روسیه در حال تدارک ارسال جنگنده سوخو۳۵ به ایران در آینده‌ای نزدیک است.
شرکت کویکتل یکی از تولیدکنندگان ماژول‌های مخابراتی و ارتباطی است که محصولات آن در ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد. بررسی‌ها نشان می‌دهد این شرکت تحریم‌های جدیدی علیه ایران و روسیه تدارک دیده تا استفاده از محصولاتش در این دو کشور غیرممکن شود.
وزارت دفاع روسیه، از نقشه رژیم کی‌یف برای انجام یک عملیات تروریستی علیه غیرنظامیان اوکراینی و بی‌اعتبار کردن نیروهای مسلح روسیه خبر داد.
رئیس جمهور اوکراین در آستانه «روز استقلال» این کشور با هشدار به مردم اوکراین مدعی شد که ممکن است روسیه در هفته‌های منتهی به این مراسم یادبود، حمله خاصی را تدارک ببیند.
نهادهای امنیتی وزارت دفاع انگلیس گزارش دادند که ارتش روسیه با تجمیع نیروهای خود در مناطق جنوبی اوکراین، در حال تداک یک حمله بزرگ یا دفع یک ضدحمله است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ