رسانه‌های غربی با اذعان به شکست ضد حملات تابستانه (کنونی) ارتش اوکراین علیه مواضع روسیه فاش ساختند که غرب درصدد تدارک ضد حملات جدید کی‌یف علیه مسکو در بهار سال آینده میلادی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون شورای امنیت روسیه می‌گوید که تنها چیزی که اوکراین واقعاً به آن نیاز دارد، «تسلیم شدن» است.
روسای جمهور روسیه و بلاروس امروز یکشنبه در شهر سن‌پترزبورگ دیدار و گفت‌وگو کردند.
حامیان غربی اوکراین درباره سرعت کُند پیشرفت ضدحملات اوکراین علیه روسیه که به شدت در بوق و کرنا شده بود، «رفته‌رفته دلواپس» می‌شوند!
وزیر خارجه آمریکا در ادامه مواضع جنگ افروزانه مقامات آمریکایی در قبال جنگ اوکراین گفت: ضد حملات اوکراین در ابتدا راه است!
بیش از یک ماه از آغاز ضدحملات اوکراین برای بازپس‌گیری اراضی‌ازدست‌رفته می‌گذرد، اما تاکنون دستاورد چندانی نداشته و به گفته مقامات آمریکایی این حملات طولانی و خونین خواهند بود.
رئیس ستاد کل ارتش آمریکا می‌گوید ضدحملات ارتش اوکراین طولانی، سخت و خونین خواهد بود و هزینه بالایی دارد.
تحلیل‌گر مسائل ژئوپلیتیک و تفنگدار سابق ارتش می‌گوید به علت محاسبات و رفتارهای اشتباه ناتو در آماده‌سازی ارتش اوکراین، نتیجه ضدحملات ارتش اوکراین فاجعه خواهد بود.
یک ژنرال بازنشسته ارتش فرانسه می‌گوید: برتری روسیه در جبهه نبرد مانع موفقیت ضد حملات اوکراین است.
رئیس شورای دفاع و امنیت ملی اوکراین گفت که این کشور رویه ضد حملات خود را به سمت تخریب منابع روسیه تغییر داده است.
دیپلمات ارشد روسیه در سازمان ملل متحد می‌گوید که ضدحملات اوکراین علیه مسکو «خودکشی» است.
مقامات ارشد آمریکا و اروپا اذعان کردند که ضدحملات ارتش اوکراین تاکنون هیچ دستاورد چشمگیری نداشته و خطوط دفاعی ارتش روسیه قابلیت زیادی از خود نشان داده است.
آغاز ضدحملات بهاره ناتو، جنگ اوکراین را وارد فاز جدیدی کرده و گویا نبردها به فاز نهایی خود نزدیک شده و سرنوشت این حملات تعیین‌کننده بسیاری از مسائل کلان درعرصه‌های منطقه ای و جهانی است.
ارتش اوکراین با انتشار ویدئویی مدعی شد که در جریان پیشروی‌ در منطقه دونتسک، سه روستا را آزاد کرده است.
فرمانده ارتش خصوص «واگنر» وابسته به روسیه گفت که تحولات کنونی در جبهه شرق اوکراین، از آغاز ضدحملات «کی یف» علیه نیروهای روسیه حکایت دارد.
معاون شورای امنیت روسیه در پستی تلگرامی، با اشاره به شکست ضد حملات اوکراین از سرنوشت شومی که در انتظار زلنسکی است، پرده برداشت.
رئیس جمهور اوکراین با اشاره به انفجار سد «کاخوفکا» در جنوب این کشور، گفت که این اتفاق در برنامه‌های کی‌یف برای پس گرفتن اراضی که به گفته وی روسیه آن را اشغال کرده، تغییری ایجاد نخواهد کرد.
وزیر دفاع روسیه اعلام کرد در حملات چند روز اخیر اوکراین، این کشور متحمل خسارات سنگین شد.
معاون دفتر ریاست جمهوری اوکراین در ادامه درخواست‌های کی‌یف از حامیان غربی‌اش، گفت که اوکراین برای موفقیت ضدحملات علیه روسیه، به مهمات و تسلیحات بیشتری نیاز دارد.
نخست وزیر مجارستان با هشدار درباره ضدحملات قریب‌الوقوع اوکراین علیه نیروهای روسیه، گفت که باید از این حمله و عواقب ویرانگر آن جلوگیری به‌عمل آورد.
هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا از تداوم کمک‌های نظامی به اوکراین خبر داد.
یک نشریه آمریکایی با اشاره به گمانه‌زنی‌ها درباره ضدحملات بهاری اوکراین که مدت‌ها به پروپاگاندای کشورهای غربی بدل شده، نوشت که رژیم کی‌یف درباره موفقیت این حملات تردید دارد.
«ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین اذعان کرد که کشورش برای انجام ضدحملات علیه روسیه به زمان و تجهیزات بیشتر از جانب شرکا نیاز دارد.
یک نشریه آمریکایی به نقل از مقامات اروپایی مدعی شد که ضدحملات به ظاهر محتمل کی‌یف علیه مسکو، می‌تواند مسیر را برای مذاکرات صلح هموار کند.
رئیس‌جمهور اوکراین در گفت‌وگویی اعلام کرد که ضدحملات ارتش این کشور به‌زودی آغاز می‌شود و مدعی شد در این عملیات‌های شبه‌جزیره کریمه به اوکراین بازگردانده خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ