«ریشی سوناک» و «محمد بن زاید» در حاشیه بیست و هفتمین نشست آب و هوایی در شرم الشیخ مصر با هم دیدار و درباره روابط دوجانبه و تحولات منطقه ای از جمله مذاکرات احیای توافق هسته ای گفتگو کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس بیانیه دفتر نخست‌وزیر انگلیس، رئیس‌‎جمهور ترکیه و «ریشی سوناک» در دیدار امروز «بر عزم مشترک دوکشور برای اطمینان از دستیابی به ظرفیت کامل روابط لندن و آنکارا» تأکید کردند.
نخست وزیر عراق در دیدار سفیر انگلیس در بغداد بر لزوم مقابله با اقدامات توهین آمیز و مکرر در قبال اسلام و قرآن تاکید کرد.
نخست وزیر عراق که به مصر رفته است با شیخ الازهر دیدار کرد.
​ رئیس جمهور اوکراین در سفری غیرمنتظره برای مذاکرات مهمی با ریشی سوناک دیدار کرد، که حرکات و تیک‌های عجیب زلنسکی در این سفر سوژه شبکه‌های اجتماعی شد.
سفارت چین در لندن، سفر نخست‌وزیر انگلیس به تایوان و دیدار با مقامات ارشد این جزیره را به‌شدت محکوم کرد.
سفارت چین در لندن، سفر نخست‌وزیر انگلیس به تایوان و دیدار با مقامات ارشد این جزیره را به‌شدت محکوم کرد.
نخست وزیر انگلیس امروز در لندن با رییس جمهور اوکراین دیدار و رایزنی کرد.
نخست‌وزیر انگلیس بسته جدید حمایت نظامی برای اوکراین را در دیدار امروز (دوشنبه، ۱۵ مه) با «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین اعلام خواهد کرد.
مصطفی الکاظمی نخست وزیر سابق عراق بعد از ظهر امروز سه‌شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران دیدار و گفتگو کرد.
نخست وزیر ارمنستان با رئیس شورای اروپا دیدار و گفتگو کرد.
نخست وزیر و رئیس پارلمان عراق با محور میزبانی این کشور از سی و چهارمین اجلاس بین المجالس کشورهای عربی، امروز دیدار و رایزنی کردند.
نخست‌وزیر عراق و هیئت همراه، با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در نشست صمیمانه با آمنه سادات ذبیح پور و علی رضوانی، خبرنگاران تحریم شده صدا و سیما از جانب آمریکا، انگلیس و کانادا بر حمایت قاطع دستگاه سیاست خارجی از جامعه رسانه‌ای کشور تاکید کرد. امیرعبداللهیان گفت: تحریم شما نشان می‌دهد که کارتان تاثیرگذار بوده است و حال آن که امریکایی‌ها و برخی کشور‌های غربی، مدعی حمایت از رسانه آزاد هستند و برای چند صدمین بار در عمل نشان دادند که این اظهارات شان، کاملا متناقض و دوگانه است و کاملا خلاف ادعای شان عمل می‌کنند.
نخست وزیر عراق در اولین سفر خارجی خود امروز به امان رفت و با شاه اردن دیدار و گفتگو کرد.
نخست وزیر عراق در دیدار با نوری المالکی رئیس ائتلاف دولت قانون بر اهمیت حمایت از دولت برای پیشبرد برنامه های خود تاکید کرد.
نخست وزیر انگلیس و ولیعهد عربستان امروز در حاشیه نشست سران گروه- ۲۰ در اندونزی دیدار و درباره ایران گفتگو کردند.
نخست وزیر استرالیا از دیدار فردای خود با رئیس جمهور چین در حاشیه اجلاس سران گروه- ۲۰ در جزیره بالی واقع در کشور اندونزی خبر داد.
رسانه‌ها می‌گویند دیشب نخست وزیر و وزیر خزانه‌داری سابق انگلیس در تلاش برای توافق در خصوص جایگزینی مقام نخست‌وزیری، جلسه‌ای رو در رو برگزار کردند که در نهایت به نتیجه نرسید.
کاخ سفید از دیدار و رایزنی رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر انگلیس در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد خبر داد.
چارلز سوم،  اولین دیدار خود را به عنوان پادشاه با نخست وزیر لیز تراس برگزار کرد.
اعلامیه فوت الیزابت دوم، ملکه انگلیس ساعاتی پس از درگذشت وی روی دیوار کاخ باکینگهام نصب شد. الیزابت دوم، ملکه انگلیس روز پنجشنبه در سن ۹۶ سالگی درگذشت. ملکه انگلیس روز سه‌شنبه در قلعه بالمورال در اسکاتلند نخست‌وزیر جدید این کشور را منصوب کرده بود.
دیدار لیز تراس نخست وزیر جدید انگلیس با ملکه الیزابت حاشیه ساز شده است.
لیز تراس بعد از دیدار با ملکه الیزابت، رسما کار خود به عنوان نخست وزیر جدید انگلیس آغاز کرد.
نخست وزیر موقت انگلیس امروز پس از ورود به کی یف به بهانه روز استقلال اوکراین و دیدار با «زلنسکی» در سخنانی مدعی شد: باید در برابر تلاش برای عادی سازی روابط با روسیه مقاومت کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ