نخست وزیر انگلیس و ولیعهد عربستان امروز در حاشیه نشست سران گروه- ۲۰ در اندونزی دیدار و درباره ایران گفتگو کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ریشی سوناک و محمد بن سلمان در گفتگوی تلفنی درباره تقویت روابط و همکاری های دوجانبه رایزنی کردند.
​ رئیس جمهور اوکراین در سفری غیرمنتظره برای مذاکرات مهمی با ریشی سوناک دیدار کرد، که حرکات و تیک‌های عجیب زلنسکی در این سفر سوژه شبکه‌های اجتماعی شد.
ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا توسط افسران واقعی که در کنار ماشین او در خیابان‌های لندن می‌دوند و همچنین دوچرخه سواران اسکورت می‌شود.
نخست وزیر انگلیس در اظهاراتی مداخله جویانه و بی پایه در خصوص بازداشت اتباع این کشور از سوی جمهوری اسلامی ایران اظهارنظر کرد.
رسانه ها از سفر نخست‌وزیر ژاپن به کشورهای انگلیس، فرانسه و ایتالیا در ماه ژانویه سال آتی میلادی خبر می‌دهند.
«من به طور مشخص به ایران و سلاح‌هایی که این کشور در اختیار روسیه قرار می‌دهد فکر می‌کنم. در این مورد باید بسیار قدرتمندانه عمل و آن را محکوم کنیم چنانکه در سازمان ملل چنین کرده‌ایم.»
رئیس جمهور ترکیه و نخست وزیر انگلیس در تماسی تلفنی پیرامون روابط دوجانبه و موضوعات منطقه ای و بین المللی گفتگو کردند.
نخست وزیر انگلیس در سخنانی گفت که رویکردی عملگرایانه را در سیاست خارجی لندن در برابر روسیه و چین بکار خواهد گرفت.
«ریشی سوناک» و «محمد بن زاید» در حاشیه بیست و هفتمین نشست آب و هوایی در شرم الشیخ مصر با هم دیدار و درباره روابط دوجانبه و تحولات منطقه ای از جمله مذاکرات احیای توافق هسته ای گفتگو کردند.
رئیس جمهور اوکراین از گفتگوی تلفنی خود با ریشی سوناک نخست وزیر جدید انگلیس خبر داد.
ریشی سوناک ، اولین نخست وزیر سیاه پوست در انگلیس و همچنین اولین نخست وزیر در این کشور است که ریشه غیر بریتانیایی دارد.
ریشی سوناک 42 ساله که در رقابت انتخاباتی قبلی رقیب «لیز تراس بود» نخست وزیر مستعفی انگلیس بوده و از او شکست خورد، این بار اصلی‌ترین شانس برای نخست‌وزیری به شمار می‌رود.
رسانه‌ها می‌گویند دیشب نخست وزیر و وزیر خزانه‌داری سابق انگلیس در تلاش برای توافق در خصوص جایگزینی مقام نخست‌وزیری، جلسه‌ای رو در رو برگزار کردند که در نهایت به نتیجه نرسید.
رئیس جمهور آمریکا ضمن تشکر از نخست وزیر مستعفی انگلیس به علت مواضع ضد جنگ روسیه علیه اوکراین، گفت: آمریکا و انگلیس دو متحد قوی و دوستانی همیشگی هستند.
پس از اعلام استعفای لیز تراس، در حالی که امانوئل مکرون گفت از رفتن یک همکار ناراحت است، سخنگوی وزارت خارجه روسیه تأکید کرد که انگلیس تا کنون چنین نخست وزیری به خود ندیده بود.
پس از اعلام استعفای لیز تراس، در حالی که امانوئل مکرون گفت از رفتن یک همکار ناراحت است، سخنگوی وزارت خارجه روسیه تأکید کرد که انگلیس تا کنون چنین نخست وزیر فاجعه ای به خود ندیده بود.
نخست وزیر انگلیس در سخنانی از استعفای خود خبر داد و گفت تا تعیین نخست وزیر جدید در سمتش باقی می ماند.
لیز تراس، نخست‌وزیر انگلیس به بی‌بی‌سی گفت: «من می‌خواهم مسئولیت کارهایم را بپذیرم و اعلام کنم که به خاطر اشتباهاتی که رخ داده متاسفم.»
نخست وزیر انگلیس و رئیس جمهور اوکراین امروز در خصوص تحولات در کی یف و برگزاری همه پرسی در شرق این کشور تلفنی رایزنی کردند.
نخست وزیر انگلیس گفت: پیروزی پوتین به منزله پیام های رعب آور برای اروپا و دیگر نظام های استبدادی در جهان است.
لیز تراس پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه در سال ۱۹۹۶، به حزب محافظه کار پیوست و در عرض دو سال ، از حزب ضد سلطنتی به سلطنت طلب ترین حزب در بریتانیا ملحق شد.
در بیانیه دولت انگلیس آمده است: لیز تراس نخست وزیر جدید انگلیس سوئلا براورمان را به عنوان وزیر کشور جدید این کشور منصوب کرد.
لیز تراس اوایل روز دوشنبه به عنوان نخست‌وزیر جدید انگلیس معرفی شد. گفته می‌شود تراس موضعی تند در قبال روسیه دارد و بارها خواستار کمک نظامی بیشتر به اوکراین شده است.
وزیر دارایی سابق و نامزد کسب عنوان نخست وزیری انگلیس از حزب محافظه کار، مدعی شد: «حمله وحشیانه چاقویی به سلمان رشدی باید زنگ بیدارباشی برای غرب باشد و واکنش ایران به این حمله، دلایل طرح اتهام‌ها علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تقویت می‌کند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ