نخست وزیر استرالیا از دیدار فردای خود با رئیس جمهور چین در حاشیه اجلاس سران گروه- ۲۰ در جزیره بالی واقع در کشور اندونزی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست وزیر عراق که به مصر رفته است با شیخ الازهر دیدار کرد.
دیدار معاون نخست وزیر روسیه با معاون اول رئیس جمهور
«زلنسکی» برای دیدار با مقامات عالی‌رتبه ایتالیا وارد رم پایتخت این کشور شد و با رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر این کشور دیدار کرد.
«پائولو برلوسکونی» برادر سیلویو برلوسکونی بعد از دیدار با او در بیمارستان گفت که «او در وضعیت پایدار قرار دارد و مثل یک صخره (سرسخت و استوار) است».
نخست وزیر عراق میزبان سفیر فرانسه در بغداد بود و درباره روابط کلی عراق و فرانسه، راه های توسعه آن، مسیرهای همکاری دوجانبه میان دو کشور با او رایزنی کرد.
در حالی که برنامه دیدار نتانیاهو با نخست وزیر ایتالیا هم مشخص شده است اما تا پایان امروز یک شنبه هنوز مشخص نیست که او قرار است با چه هواپیمایی به آنجا سفر کند.
نخست وزیر ایتالیا و رئیس امارات پس از دیدار در دبی و رایزنی درباره همکاری های دوجانبه به ویژه در بخش انرژی، از ارتقای سطح روابط دوجانبه به شرکت راهبردی خبر دادند.
مصطفی الکاظمی نخست وزیر سابق عراق بعد از ظهر امروز سه‌شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران دیدار و گفتگو کرد.
نخست وزیر ایتالیا قرار است فردا در کی یف با «ولودیمیر زلنسکی» رییس جمهور اوکراین دیدار و رایزنی کند.
نخست وزیر ارمنستان با رئیس شورای اروپا دیدار و گفتگو کرد.
نخست وزیر و رئیس پارلمان عراق با محور میزبانی این کشور از سی و چهارمین اجلاس بین المجالس کشورهای عربی، امروز دیدار و رایزنی کردند.
وزیر امور خارجه مغرب پس از بازگشایی سفارت کشورش در بغداد پس از سال ها، با نخست وزیر عراق دیدار و گفتگو کرد.
دیدار معاون نخست وزیر چین با معاون اول رئیس جمهور
نخست وزیر عراق امروز با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
نخست‌وزیر عراق و هیئت همراه، با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
نخست وزیر عراق و وزیر دفاع هلند امروز با یکدیگر دیدار و درباره همکاری های امنیتی میان دو کشور گفتگو کردند.
نخست وزیر عراق در دیدار با پادشاه اردن روابط دو کشور و راه‌های گسترش آن و نیز تحولات منطقه را بررسی کرد.
نخست وزیر عراق در اولین سفر خارجی خود امروز به امان رفت و با شاه اردن دیدار و گفتگو کرد.
نخست وزیر عراق در دیدار با نوری المالکی رئیس ائتلاف دولت قانون بر اهمیت حمایت از دولت برای پیشبرد برنامه های خود تاکید کرد.
«آنتونی آلبانیز» نخست وزیر استرالیا امروز در دیدار با «شی جین پینگ» در حاشیه اجلاس سران گروه- ۲۰ از وی خواست تا تحریم‌ها علیه کشورش را لغو کند.
«ریشی سوناک» و «محمد بن زاید» در حاشیه بیست و هفتمین نشست آب و هوایی در شرم الشیخ مصر با هم دیدار و درباره روابط دوجانبه و تحولات منطقه ای از جمله مذاکرات احیای توافق هسته ای گفتگو کردند.
رئیس جمهور فرانسه که برای شرکت در یک کنفرانس به ایتالیا سفر کرده است با «جورجیا ملونی» نخست وزیر جدید این کشور دیدار کرد.
رئیس جمهوری ترکیه در حاشیه نشست سران اروپایی در پراگ با نخست وزیر ارمنستان دیدار و گفتگو کرد.
رئیس جمهور و نخست وزیر پاکستان در حاشیه نشست سران سازمان همکاری شانگهای در سمرقند ازبکستان با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ