سازمان جهاد دانشگاهی تهران اعلام کرد پروژه بهینه‌سازی کیفیت و افزایش طول عمر باتری‌های «سرب-کربن» پیشرفته کلید خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشد مداوم برند کنفدراسیون فوتبال آسیا در آخرین کمیته بازاریابی این کنفدراسیون مورد تحسین قرار گرفت.
رئیس جهاددانشگاهی از پروژه‌ای در این نهاد خبر داد که موجب افزایش بهره‌وری در بخش تولید و بهبود سبد غذایی خانوار از نظر گوشت قرمز و فرآورده‌های لبنی می‌شود.
با وجود افزایش سهمیه بازیکنان خارجی در لیگ بیست و سوم اما نیمی از تیم‌های حاضر علاقه‌ای به جذب بازیکن غیرایرانی تا الان نشان نداده‌اند.
برخورداری از امتیاز تنفس خوراک تأثیرچشمگیری بر جذابیت و اقتصاد پروژه داردکه می‌توان به کاهش دوره بازگشت سرمایه اشاره کرد،این امتیاز می‌تواندبازگشت سرمایه طرح‌هارا از 7سال به یک سال کاهش دهد.
پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه جمع‌آوری گازهای مشعل، رصد مصرف برق ادارات با نصب کنتورهای هوشمندو بنزین پالایشگاه‌های کوچک به امارات و عراق صادر می‌شوند از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
پروفسور حوزه رهبری عمومی معتقد است که رفاه یک مقصد نیست بلکه پروژه ای می باشد که بر چهار پایه استوار است: ایمان، خانواده، دوستان و کار.
با منفی شدن تست دوپینگ 21 تکواندوکار ملی پوش، پرونده افزایش تعداد دوپینگی های این رشته بسته شد.
پروژه استفاده از نرمه و گندله های ریز دانه بخش اولیه پخت و غبارهای گرفته شده از سیستم فیلتراسیون هوای داغ حاصل از مکش و دمش فنهای پروسس و باز یافت مجدد آنها به چرخه تولید با موفقیت انجام شد.
مجادله جریان اصلی در مجلس به رهبری قالیباف با جریان پایداری در هفته‌های اخیر به شکل بی‌سابقه‌ای افزایش یافته است؛ نشانه‌اش هم جدل اغلب مکتوب مجتبی توانگر با نمایندگان اصلی جریان پایداری است. به نظر می‌رسد پایداری دو هدف کوتاه‌مدت و بلندمدت را در میانه این مجادلات مورد پیگیری قرار می‌دهد؛ هدف اول کاهش آرای قالیباف در انتخابات پیش روی هیات رئیسه مجلس از طریق معرفی نامزدی خاص برای پست ریاست مجلس و هدف بلندمدت نیز حذف رئیس نواصولگرایان از طریق پروژه مشارکت حداقلی در انتخابات مجلس در اواخر سال است.
نخستین همایش ملی پروژه مشترک سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد و وزارت جهاد کشاورزی موسوم به «TCP» با هدف افزایش بهره‌وری و فعال‌سازی ظرفیت تولید کشاورزی دیم آغاز به کار کرد.
مجری پروژه طرح توسعه میدان رسالت گفت: با استقرار دکل حفاری در مجاورت سکوی DP-R1 میدان نفتی رسالت واقع در منطقه لاوان، گامی دیگر در راستای افزایش تولید این شرکت برداشته شد.
مجری طرح نیروگاه‌های گازی شرکت برق حرارتی گفت: در حال حاضر عملیات شمع‌ریزی بخش گاز و بخار این پروژه ۴۸۴ مگاواتی به صورت همزمان آغاز شده است.
با انصراف امیر قلعه‌نویی از هدایت تیم ملی فوتبال ایران می‌توان اینطور برداشت کرد که پروژه انتخاب سرمربی ایرانی کاملا منتفی شده است.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به این که تاکنون۸۷ درصد از پروژه های طرح تحول کیفیت محقق شده است، گفت: بر اساس آخرین نتایج منتشر شده، سبد محصولات تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو در شاخص رضایتمندی مشتریان از کیفیت اولیه خودروهای تحویل شده (CSI) با رشد ٣٧ امتیازی نسبت به بهمن ماه سال گذشته، به امتیاز ٧٠٠ رضایتمندی دست یافته است.
جلال ساداتیان، سفیر پیشین جمهوری اسلامی ایران در بریتانیا معتقد است که غرب به رهبری امریکا به دنبال افزایش فشار به ایران تا اندازه‌ای است که فرصت براندازی از داخل کشور را فراهم کند. قاسم محبعلی، مدیرکل پیشین آسیای غربی وزارت خارجه معتقد است که منافع و امنیت کشور‌های متعددی در جهان با ایران در تعارض قرار گرفته است و ایران تا این تعارض را برطرف نکند، نمی‌تواند از وضعیت بحران سیاست خارج شود.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه عمرانی در لایحه بودجه سال آینده ۲۶ درصد افزایش یافته و ما باید راه را برای ورود بخش غیر دولتی جهت تکمیل پروژه های عمرانی باز کنیم.
عضو کانون انبوه سازان گفت: گرانی مصالح ساختمانی می تواند پروژه های حمایتی را متوقف می کند.
پروژه ریل مخزن‌دار انبار نفت شهید صدوقی یزد با هدف افزایش میزان انتقال نفت گاز، ایجاد مرکز جدید ارسال نفت گاز به شمال‌شرق و شرق کشور و ...امروز (سه‌شنبه، ۲۲ آذرماه) به بهره‌برداری رسید.
مدیر پروژه خودرو اطلس سایپا گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، بدنه‌های VP خودرو اطلس که در اواخر شهریور تولید شده بود با رنگ‌های جذاب جهت انجام تست‌های مختلف مونتاژ و آماده شده است.
تولید گاز شرکت نفت فلات قاره با بهره‌برداری از پروژه افزایش ظرفیت تولید گاز در منطقه عملیاتی قشم و برقراری جریان از چاه‌های میدان گورزین، ۳۰ تا ۳۵ میلیون فوت‌مکعب‌ در روز افزایش یافت.
ستاد توسعه علوم و فناوری شناختی اعلام کرد فعالیت و مشارکت محققان، اساتید و پژوهشگران درحوزه های علوم و فناوری های شناختی افزایش یافته است.
فاز نخست پروژه پژوهشی تزریق دی‌اکسیدکربن در مخزن آسماری میدان رامین به‌منظور افزایش ضریب بازیافت با موفقیت پایان یافت.
پروژه ارزیابی ظرفیت تولید قطعات خودرو تارا در راستای شناخت ظرفیت نهایی و افزایش حداکثری تولید قطعات این محصول، در نیمه نخست امسال توسط شرکت ساپکو برنامه‌ریزی و محقق شد.
جذب عمر خریبین، فضا را برای حضور مهدی قایدی در ترکیب شباب الاهلی به کمترین حد خود رساند و اکنون استقلال تلاش خود را برای جذب این بازیکن را افزایش داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ