مجادله جریان اصلی در مجلس به رهبری قالیباف با جریان پایداری در هفته‌های اخیر به شکل بی‌سابقه‌ای افزایش یافته است؛ نشانه‌اش هم جدل اغلب مکتوب مجتبی توانگر با نمایندگان اصلی جریان پایداری است. به نظر می‌رسد پایداری دو هدف کوتاه‌مدت و بلندمدت را در میانه این مجادلات مورد پیگیری قرار می‌دهد؛ هدف اول کاهش آرای قالیباف در انتخابات پیش روی هیات رئیسه مجلس از طریق معرفی نامزدی خاص برای پست ریاست مجلس و هدف بلندمدت نیز حذف رئیس نواصولگرایان از طریق پروژه مشارکت حداقلی در انتخابات مجلس در اواخر سال است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه اورتون مرگ یک کارگر در پروژه ساخت ورزشگاه جدیدش را تایید کرد.
یکی از فعالان سیاسی در عراق با اشاره به تلاش آمریکا برای گسترش انحرافات اخلاقی در جامعه عراق بر لزوم اتخاذ اقدامات پیشگیرانه علیه این پروژه‌های مخرب تاکید کرد.
در این برهه که با توجه به تغییرات صورت‌گرفته و ۴۸‌تیمی‌شدن جام جهانی، دیگر صعود به این تورنمنت ارزش محسوب نمی‌شود، آیا قلعه‌نویی می‌تواند به ناکامی ایران در جام ملت‌های آسیا پایان دهد؟
اداره ناظر حریم خصوصی فرانسه با اطلاع از پروژه «ورد کوین» سم آلتمن بنیانگذار چت جی پی تی اعلام کرد قانونی بودن جمع آوری داده های بیومتریک توسط آن پرسش برانگیز است.
رئیس سازمان محیط زیست د با بیان اینکه ابطال پروژه میانکاله را به هیئت وزیران داده‌ایم و این مسئله در حال پیگیری است، گفت: ابطال پروژه میانکاله را به هیئت وزیران پیشنهاد داده‌ایم.
سخنگوی جنبش نجباء عراق درباره پروژه خطرناک آمریکا و غرب با همکاری سازمان ملل در عراق هشدار داد.
یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق بر ضرورت تلاش دولت و نهادهای فرهنگی این کشور برای خنثی کردن پروژه آمریکایی صهیونیستی مبنی بر گسترش انحرافات اخلاقی در جامعه، تاکید کرد.
کو ایتاکورا، ستاره ژاپنی بروسیا مونشن گلادباخ، پیشنهاد حضور در فوتبال عربستان را رد کرد.
بایرلورکوزن تحت هدایت ژابی آلونسو خریدهای بزرگی را دنبال می‌کند تا برای کسب عنوان قهرمانی در بوندسلیگا آماده شود.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: مجوز صادره برای میانکاله به‌عنوان یک پروژه علمی ثبت شده است و از دستگاه قضا خواستیم که در این باره تصمیم بگیرد.
کیانپور گفت:پروژه باند غربی منطقه دوم آزاد راه تهران- شمال توسط متخصصان ایرانی ارتقا پیدا می کند.
جبهه پایداری نشان داده است که می‌تواند همواره در دقیقه ۹۰، اصلح خود را تغییر بدهد. علاوه بر اینکه در زمان کاندیداتوری رییسی بر اساس تصمیم جمعی اتخاذ شده در پشت پرده اصولگرایان چاره‌ای جز حمایت از ابراهیم رییسی نبود. در شرایط فعلی دولت می‌تواند با حفظ ترکیب فعلی پایداری‌ها در مجلس و احتمالا ارتقای تعداد آن‌ها یک حلقه وحدت جدید بین خود و آن‌ها در مجلس دوازدهم ایجاد کند. اما آیا این حمایت ادامه‌دار خواهد بود؟
جبهه پایداری نشان داده است که می‌تواند همواره در دقیقه ۹۰، اصلح خود را تغییر بدهد. علاوه بر اینکه در زمان کاندیداتوری رییسی بر اساس تصمیم جمعی اتخاذ شده در پشت پرده اصولگرایان چاره‌ای جز حمایت از ابراهیم رییسی نبود. در شرایط فعلی دولت می‌تواند با حفظ ترکیب فعلی پایداری‌ها در مجلس و احتمالا ارتقای تعداد آن‌ها یک حلقه وحدت جدید بین خود و آن‌ها در مجلس دوازدهم ایجاد کند. اما آیا این حمایت ادامه‌دار خواهد بود؟
با شروع پروسه حذف تیک‌های آبی رایگان توییتر، تیک‌های آبی بسیاری از کاربران از جمله وزیر پیشین ارتباطات ایران حذف شد!
معاون وقت فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: برای اینکه با فلز پل، یک سازه دیگر طراحی شود؛ مشاوران را فراخوانده و حتی قطعات را به آزمایشگاه فولاد فرستادند اما نتیجه بررسی مشاوران و آزمایشات نشان داد که این فلز یا فولاد قابلیت استفاده در پروژه های سازه‌ای و بارگذاری سنگین که خودرو یا انسان از آن عبور کند را ندارد؛ پس موضوع ساخت «پل سبز زندگی» با استفاده از فلز پل گیشا از برنامه شهرداری حذف شد.
روزنامه اعتماد چاپ تهران، در گزارشی با عنوان «پروژه حذف ایران» نوشت که اجلاس هفته گذشته کنفرانس درباره عراق موسوم به «بغداد۲» که در اردن برگزار شد، غافلگیری تازه برای جمهوری اسلامی داشت. فرانسه و کشور‌های منطقه تلویحا از عراق خواستند از نفوذ جمهوری اسلامی دوری کند.
زنگنه می‌گوید: «توان دیپلماسی کشورمان مقداری ضعیف‌تر از گذشته شده است و از فرصت‌ها نتوانسته‌ایم به خوبی استفاده کنیم تا شبکه‌ای از ارتباط‌های منطقه‌ای و بین‌المللی فراهم کنیم. زندگی امروز زندگی ارتباطات و همکاری جمعی است و از کار انفرادی یا کار محدود کمتر نتیجه گرفته می‌شود. وقتی ما نتوانیم از ظرفیت‌های دیپلماسی اقتصادی، دیپلماسی رسانه‌ای و دیپلماسی اجتماعی بهره بگیریم فرصت برای افرادی مانند آقای مکرون فراهم می‌شود تا از این خلأ بهره بگیرد و به اظهارات نسنجیده بپردازد.»
اختلافات در اردوی تیم ملی آلمان در جام جهانی روز به روز ابعاد تازه ای به خود می گیرد.
داتو ویندسور پل جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره فشارها برای حذف ایران از جام جهانی گفت: مسابقات جام جهانی مربوط به فیفا می‌شود، بنابراین تصمیم‌گیری با فیفا است.
نامه حذف تیم ملی ایران در اجلاس فیفا حتی مورد بررسی اولیه هم قرار نگرفت!
پس از رسانه‌ای شدن خبر مهاجرت پسر انیسه خزعلی به کانادا، او در یک رشته توئیتی موضوع را توضیح داد و نوشت: «درحالی که سفر موقت کاری ایشان جهت توسعه و پشتیبانی مجموعه دانش‌بنیانی است که در ایران با تعداد زیادی از دانشجویان کامپیوتر فعال است و خوشبختانه این پروژه کاری رو به اتمام بوده و وی در ماه‌های آینده به کشور باز میگردد. اگرچه ایشان متاهل و مستقل است، ولی هرگز قصد مهاجرت نداشته اند.»
مدیرعامل شرکت توسعه گاز ایران افتتاح پروژه خط لوله انتقال گاز ۸ اینچ سیمان لارستان را موجب خلق منافع عظیم اقتصادی خواند و از صرفه‌جویی ماهانه یک میلیون دلاری در این مجتمع بزرگ صنعتی خبر داد.
کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ضعف سازه ای در پروژه، بار ثقلی بسیار زیاد که با حذف یک تیر یا ستون امکان باز پخش مجدد را ندارد، فقدان محاسبات مربوط به انهدام پیشرونده، نامناسب بودن اتصالات تیرها و ستون ها، ضعیف بودن ستون ها، فقدان شکل پذیری لازم در اتصالات، ضعف جوشکاری، ضعف بتن به نحوی که میلگردها بدون هیچگونه پیوستگی و چسبندگی از بتن خارج شده و بتن در موارد متعدد خرد شده است را از مهم ترین علل فنی فروریزش ساختمان متروپل برشمرد.
روز گذشته، شاهکار وزارت صمت در خصوص اعلام نتایج تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه، بسیاری از متقاضیان را دچار سردرگمی کرد. حال امروز رئیس سازمان، حمایت توپ این وضعیت آشفته را به زمین خودروسازان انداخت و آن ها را مقصر دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ