با منفی شدن تست دوپینگ 21 تکواندوکار ملی پوش، پرونده افزایش تعداد دوپینگی های این رشته بسته شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن سابق آکادمی فولاد خوزستان با مخالفت کادرفنی استقلال، اجازه خروج از تیم آبی‌پوش پایتخت را پیدا نکرد.
مدیر تیم ملی فوتبال ایران خبر از عقد قرارداد رسمی بازی تیم ملی ایران و بلغارستان داد.
امیرحسین حسین زاده با انتشار استوری در صفحه اینستاگرام خود، از منتفی شدن بازگشتش به استقلال خبر داد.
سیدحسین حسینی با استقلال برای تمدید قرارداد به توافق رسید و امیر عابدزاده با آبی‌ها قرارداد نبست.
نشست تدوین و شفاف سازی دستورالعمل ناظر بر سقف بودجه و قوانین نقل و انتقالاتی فوتبال برگزار شد.
کادنا سر معتقد است اگر خرید کیلیان امباپه در تابستان منتفی شود، دوشان ولاهوویچ جدی‌ترین و قابل دسترس‌ترین شماره 9 برای رئال خواهد بود.
در شرایطی که باشگاه الهلال عربستان با پیشنهاد ۳۵ میلیون یورویی خواهان جذب مهدی طارمی شده بود اما مدیر برنامه مهاجم ایران از منتفی شدن این انتقال خبر داد.
سخنگوی کمیسیون شوراها در مجلس با اشاره به بررسی ایرادات هیئت عالی نظارت مجمع در جلسه امروز کمیسیون متبوعش گفت: بر همین اساس، ماده تناسبی شدن انتخابات از طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس حذف شد.
تبریز- مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از منتفی شدن کاشت چمن در استادیوم یادگار امام تبریز خبر داد و گفت: برای این منظور از چمن‌های رولی استفاده می کنیم.
منتفی شدن ارگ راین، اجرای برنامه های متعدد در هفته میراث فرهنگی، پیگیری برای حریم تئاترشهر از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
قائم مقام وزیر میراث فرهنگی از سه برابر شدن بودجه وزارت میراث فرهنگی در دولت سیزدهم خبر داد و گفت:واگذاری ارگ راین و باغ موزه هرندی تا اعلام نظر کمیته نفایس منتفی شد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با تایید گزینه بودن افشین قطبی برای هدایت تیم امید، گفت: پیش قرارداد دستیار خارجی ارسال شده است.
علیرضابیگی مدعی شد: بنا ندارم از امتیازاتی که داده شده است صحبت کنم، اما خوب است هیات رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی بیاید تکلیف آن خودرو‌هایی که به نمایندگان داده شد را مشخص کند. مشخص کند چرا قریب به ۷۰ تا ۷۵ دستگاه خودرو در اختیار نمایندگان قرار گرفت و تکلیف و ارتباط آن را با موضوع استیضاح نمایندگان روشن کنند.
علیرضابیگی مدعی شد: بنا ندارم از امتیازاتی که داده شده است صحبت کنم، اما خوب است هیات رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی بیاید تکلیف آن خودرو‌هایی که به نمایندگان داده شد را مشخص کند. مشخص کند چرا قریب به ۷۰ تا ۷۵ دستگاه خودرو در اختیار نمایندگان قرار گرفت و تکلیف و ارتباط آن را با موضوع استیضاح نمایندگان روشن کنند.
یک نماینده مجلس گفت استیضاح وزیر صمت منتفی نشده و این صرفا استنباط شخصی یک نماینده است.
مدیرکل راه و شهرسازی البرز در ادامه به بحث دو طبقه شدن اتوبان کرج- تهران اشاره کرد و گفت: مطالعات آن در حال انجام است و اگر به تصویب برسد، اجرای پروژه کنارگذر شمالی که طبق برآورد‌های اولیه حدود ۱۰ هزار تومان اعتبار نیاز دارد، منتفی می‌شود.
مجمع فدراسیون فوتبال چند ماده از اساسنامه این فدراسیون را اصلاح کرد که یکی از این اصلاحات منتفی شدن عزل رئیس توسط اعضای هیات رئیسه است. این اختیار با شرایط خاص به اعضای مجمع واگذار شد.
موندودپورتیوو امروز نوشت که سرخیو بوسکتس در مذاکراتش با اینتر میامی به نتیجه نرسیده و برخلاف قرار قبلی با مسی به این باشگاه نخواهد رفت.
مدیر بخش فوتبال بارسلونا تایید کرد که به دلیل تاخیر 18 ثانیه‌ای و مشکل پیش‌بینی نشده اداری، انتقال خولین آرائوخو از لوس آنجلس گلکسی منتفی شد.
پی‌یر امریک اوبامیانگ طبق قانون فیفا و به خاطر تنها هشت دقیقه بازی برای بارسا در فصل جاری نمی تواند به اتلتیکو مادرید یا هر تیم دیگری ملحق شود.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: نمی دانیم با چه زبانی اعلام کنیم که قضیه حضور جواد نکونام در تیم ملی تمام شده است.
فدراسیون فوتبال آذربایجان درخواست حضور تیم ملی فوتسال این کشور در تورنمنت کاسپین را نپذیرفت و روسیه هم شرایط شرکت در این رقابت‌ها را ندارد.
این تصمیم به نشانه اعتراض به نادیده گرفته شدن حقوق بشر و تأثیرات منفی زیست محیطی در قطر طی پروسه آماده‌سازی برای میزبان از جام جهانی ۲۰۲۲ اتخاذ شده است.
حضور سوسا بازیکن اهل اروگوئه در تیم صنعت نفت آبادان به دلیل عدم همکاری باشگاه اروگوئه‌ای منفی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ