در شرایط فعلی بعید است شاهد حضور زین الدین زیدان روی نیمکت تیم ملی فرانسه باشیم و او باید احتمالا کار در باشگاه را انتخاب کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک باتجربه پیکانی ها امروز به محل تمرین این تیم رفت و کار خود را با خودروسازان از سر گرفت.
همام طارق به نیروی هوایی عراق بازگشت تا در فوتبال باشگاهی عراق به کار خود ادامه بدهد.
مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی توضیحاتی درباره ماجرای افزایش سن بازنشستگی و بازگشت دوباره بازنشستگان به کسب کار ارائه داد.
معاون ورزشی سابق باشگاه پرسپولیس که مدتی است از این باشگاه جدا شده، فقط در صورت برآورده شدن یکی از شروط اصلی خود کار در پرسپولیس را از سر می‌گیرد.
معاون ورزشی سابق باشگاه پرسپولیس که مدتی است از این باشگاه جدا شده، فقط در صورت برآورده شدن یکی از شروط اصلی خود کار در پرسپولیس را از سر می‌گیرد.
جان تری، ستاره سابق چلسی، اعلام کرد که به این باشگاه بازگشته است و از این پس در آکادمی آن مشغول به کار خواهد شد.
جان تری، ستاره سابق چلسی، اعلام کرد که به این باشگاه بازگشته است و از این پس در آکادمی آن مشغول به کار خواهد شد.
دکو پس از قطع همکاری با شرکت نقل و انتقالاتی "D20 Sports، رسما کار خود در تیم مدیریت ورزشی بارسلونا را شروع کرد.
باشگاه یوونتوس برای جذب نیکولو زانیولو، ستاره ایتالیایی سابق رم، پیشنهادی را به گالاتاسرای ارائه کرده است.
در بین نماینده‌های مجلس که به دولت رسیده‌اند، پس از پایان کار وزارت ۳ نفر باز هم به مجلس برگشتند که اولین آن‌ها مصطفی معین بود که البته بازگشت او به مجلس در دوره پنجم کوتاه‌مدت شد و باز هم صندلی وزارت را در اختیار گرفت. دو فرد بعدی که همچنان هم در مجلس حضور دارند از کابینه احمدی‌نژاد هستند. عبدالرضا مصری و حمیدرضا حاجی‌بابایی دو وزیر سابقی هستند که این روز‌ها در مجلس یازدهم حضور دارند.
در شرایطی که امیر قلعه نویی قصد دارد از مربیان برزیلی و پرتغالی که با آنها در تراکتور سابقه کار دارد در تیم ملی ایران استفاده کند، شانس کریم باقری برای بازگشت به نیمکت ایران کم است.
مدافع سابق تیم ملی و فولاد خوزستان به عنوان دستیار علیرضا منصوریان در این تیم مشغول به کار شد.
مهاجم پیشین تیم ملی ولز از شرکت در مسابقات حرفه‌ای گلف خبر داد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در لایحه بودجه ۱۴۰۱ قانون‌گذار دولت را مکلف کرده که به جای پرداخت نقدی یارانه، به شیوه کالابرگ الکترونیکی مواد پروتئینی که حداقل نیاز یک فرد را تامین می‌کند در اختیار مردم قرار گیرد، این بستر فراهم نبود، ولی اکنون فراهم شد از استان هرمزگان کار را آغاز کردیم. قیمت‌ها براساس قیمت شهریور ۱۴۰۰ است. خواهش می‌کنم استانداران در این طرح ملی کمک کنند.
بازیکن سابق پرسپولیس، راهی خیبر خرم‌آباد شد تا زیر نظر فراز کمالوند کار را دنبال کند.
سرمربی سابق تیم ملوان انزلی به عنوان مدیرفنی تیم ون پارس اصفهان مشغول به کار شد.
فدراسیون فوتبال روسیه به دنبال حضور در مرحله مقدماتی جام جهانی در قاره اروپاست.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: ۳۲ نفر از کارکنان یک شرکت صنایع غذایی با اقدامات دادگستری استان تهران مجددا به کار برگشتند.
رئیس کل دادگستری استان تهران از بازگشت به کار یک واحد تولیدی پس از سوختن در آتش با حمایت‌های قضایی خبر داد.
مهاجم مصدوم استقلال از امروز به تمرینات برگشت اما فعلا در تمرینات گروهی حاضر نیست.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌ شده در عربستان به ایران بازگشت / نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌شده در عربستان به ایران بازگشت/ نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
مسیر مطمئن موفقیت با قفس توری باعث بازگشت گلرها به تیم های سابق شده است اما علیرضا بیرانوند همچنان در رقابت با امیر عابدازاده کار سختی برای پوشیدن دوباره پیراهن شماره یک تیم ملی ایران دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ