رئیس فدراسیون تنیس روی میز با تاکید بر اینکه این فدراسیون اهداف بزرگی به ویژه در رده ملی بزرگسالان دارد، گفت: باید با برنامه بود اما به خاطر شرایط موجود امکان برنامه ریزی بلندمدت نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد که پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال بزودی بازخواهد شد تا قرارداد بازیکنان این تیم ثبت شود.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال با پیشنهادات باشگاه‌ها برای تغییرات در نقل و انتقالات مخالفت کرد.
پیشکسوت بسکتبال خوزستان گفت: ما از فدراسیون خواهش کردیم که مسائل و مشکلات استان برطرف شود اما آنها هیچ توجهی به این درخواست ما نداشتند.
رئیس فدراسیون گلف گفت: فرهنگ عاشورایی در عمق وجودی و فرهنگ ما ریشه دوانیده و برگرفته از عمق وجودی ماست.
تشکیل مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد در حالی پس از دو مرحله لغو شدن، برای روز شنبه پیش‌بینی شده که هنوز شرایط ایده‌آل برای اکثریت اعضای این مجمع ایجاد نشده است.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران نسبت به انتقادات از یک قانون نقل و انتقالات واکنش نشان داد.
رئیس فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره قوانین جدید نقل و انتقالات ایران ارائه داد.
رئیس فدراسیون فوتبال تاکید به اجرای قانون جدید نقل و انتقالات و سقف بودجه باشگاه‌ها دارد.
طبق اعلام نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال، دستورالعمل مصوب نقل ‌و انتقالات هیچ گونه تغییری پیدا نمی‌کند.
روز پنجشنبه هفته جاری آخرین انتخابات هیئت‌های استانی کشتی در سال 1401 درحالی برگزار می‌شود که علیرضا دبیر در مجمع انتخاباتی حضور خواهد داشت.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز با تاکید بر اینکه این فدراسیون اهداف بزرگی به ویژه در رده ملی بزرگسالان دارد، گفت: باید با برنامه بود اما به خاطر شرایط موجود امکان برنامه ریزی بلندمدت نیست.
داوود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس در حاشیه مجمع انتخابات هیات تنیس استان تهران گفت: کاندید شدن سرپرستهایی که منصوب می‌کردیم برای انتخابات کاندید می‌شدند و باعث ایجاد شائبه می‌شدند.
مجمع انتخابات هیات تنیس استان تهران با حضور رییس این فدراسیون برگزار و طی آن بهزاد رحمانی به عنوان رئیس این هیات انتخاب و معرفی شد.
رییس فدراسیون تنیس روی میز اعلام کرد که نحوه انتخاب بازیکنان برای اعزام به مسابقات قطر طبق دعوتنامه بوده است.
امیر عزیزی پور در انتخابات دو هفته قبل تایید صلاحیت نشده بود و اعضای مجمع هم در اعتراض به این موضوع انتخابات را نیمه کاره ترک کردند تا انتخابات امروز مجددا برگزار شود.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان به انتقادات هادی ساعی رئیس فدارسیون تکواندو و رد صلاحیت نامزد ریاست یک فدراسیون واکنش نشان داد.
مراسم استقبال از اعضای تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با حواشی مختلفی همراه شد که مهمترین آن انتقاد حمله شدید پدر حسن یزدانی از رئیس فدراسیون کشتی بود.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز با تاکید بر اینکه دو هدف عمده از اعزام تیم‌های ملی به مسابقات جهانی دنبال می‌شود در مورد انتقادات نیما عالمیان مبنی کم کاری در اعزام‌ها توضیح داد.
رئیس فدراسیون سوارکاری با اشاره به مذاکراتی که در رابطه به انتخابات این فدراسیون با وزارت ورزش داشته به طرح پیشنهادی با این وزارتخانه و احتمال پیشروی بر اساس آن اشاره کرد
قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: از حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور فساد ستیز انتظار می‌رود به موضوع فوتبال ورود کنند.
رییس فدراسیون تکواندو گفت: قطعا از انتقادات سازنده و فنی استقبال می کنم چرا که افراد از بیرون بهتر می توانند ایرادات ما را ببینند.
رئیس فدراسیون کشتی در واکنش به انتقاداتی که از طرز لباس پوشیدن او می شود گفت: من از ساعت ۶ صبح کار می کنم اما بعضی ها فکر می کنند بلد نیستم لباس بپوشم.
رئیس فدراسیون شنا برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک و عضویت در هیات اجرایی این کمیته کاندیدا شد.
رئیس فدراسیون سه‌گانه امروز برای انتخابات کمیته ملی المپیک نامزد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ