زندگی گاهی جای دیگری میسر می‌شود؛ سبک زندگی خاصی می‌خواهید که حتی به صورت جزئی هم در محل زندگی کنونی شما قابل دسترسی نیست؟ از آنجا که بعید است در فرصت باقیمانده عمر، ناگهان شرایط فرق کنند، تنها چاره این است که به جای تحمل یک تلخی بی‌پایان یک دوره سختی جان‌فرسا برای یافتن جایی متناسب‌تر با روحیات خود را به جان بخرید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جانشین رئیس سازمان بهزیستی گفت: برنامه‌های سازمان حول دو محور اساسی برنامه‌های گسترش عفاف و حجاب شامل تکالیف اختصاصی دستگاه‌های اجرایی و برنامه‌های درون سازمانی ترویج عفاف و حجاب بررسی شد.
۷ دهه پیش در چنین روزی کودتاگران جشن پیروزی علیه استقلال طلبی ملتی را گرفتند که برای آینده خود رویاها ساخته بود و امروز فرمول پیروزی دیروز کودتاچیان سرمشق طراحان جنگ نرم شده است.
مصدق:حبس کردن یک فعال اقتصادی مشکلی را حل نمی‌کند. به جای حبس، فرد مجرم ملزم است برای افراد ایجاد اشتغال کند یا مدرسه بسازد. امروز در بحث کلاهبرداری گفته می‌شود هر فردی که مرتکب کلاهبرداری می‌شود باید حبس شود، برای فردی که مرتکب ۱۰۰ هزار تومان مرتکب جرم شده ۷ سال حبس دهد و برای فردی که مرتکب ۱۰۰ هزار میلیارد تومان کلاهبرداری شده یک سال حبس بدهد درست است. حرف ما این است که قانون باید اصلاح شود. برای اصلاح قوانین حتما به کمک فعالان اقتصادی نیاز داریم.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو نفر متهم جیب بر که در دربی پایتخت اقدام به جیب بری می‌کردند خبر داد و گفت از متهمان ۷ دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد.
افشاریان: به همین دلیل برخلاف میل باطنی خود ۲ کمک داور پشت دروازه و یک داور ذخیره گذاشتیم. ۷ نفر برای این مسابقه انتخاب می‌شوند تا کار را شایسته انجام بدهند. امیدوارم صحنه‌ای از دید آن‌ها پنهان نماند و حق به حقدار برسد.
روزنامه‌های ورزشی امروز یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
ترسناک‌ترین حیوانات جهان هم درست به اندازه زیباترین‌ها از جهان و نعمت‌هایش بهره می‌برند. تماشای آ‌ن‌ها دری از این جهان رنگارنگ با تمام زشتی‌ها و زیبایی‌هایش را برای شما باز می‌کند.
توپ روسی مالکا ۲ S ۷ Pion/۲ S ۷ M که بین سال‌های ۱۹۷۵ تا ۱۹۹۰ ساخته شد در کنار هویتزر خودکششی M ۱۱۰ آمریکایی از مشهورترین نمونه‌های ۲۰۳ میلی‌متری هستند.
یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویندوز توسط کارآموزی به نام وز چری نوشته شد. چری در اینباره گفته: «این بازی را وقتی کارآموز مایکروسافت بودم، خارج ساعات کاری ام در تابستان سال ۱۹۸۸ برای ویندوز ۲.۱ نوشتم. آن زمان دانشجو بودم و به جای درس خواندن برای امتحانات پایان ترم روی یک کامپیوتر مک پاسور بازی می‌کردم و می‌خواستم یک نسخه از آن را برای خودم روی ویندوز هم داشته باشم.»
بازیکنان پرسپولیس در دربی هفته آینده، با درخشش مقابل استقلال غریبه نیستند و بسیاری از آن‌ها، قبلا در این بازی حساس گل زده‌اند.
تیم فوتبال پرسپولیس بدون این که بازیکنی محروم داشته باشد، به استقبال دیدار با استقلال خواهد رفت.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تحقق وعده رئیس جمهوری مبنی بر ایجاد یک میلیون شغل در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: نرخ بیکاری نیز در ۱۴۰۱ نسبت به ۱۴۰۰ کاهش ۷ دهم درصدی یافته است.
بستن کراوات گاهی اوقات چالش برانگیز می‌شود. باید حواستان جمع باشد و تمام مراحل را به درستی انجام دهید وگرنه همه چیز خراب خواهد شد. در ادامه می‌توانید روش بستن گره‌های مختلف کراوات را گام به گام بیاموزید.
رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات نماینده دولت، تاکید کرد: اینکه گفتید مجلس به افزایش حقوق ۲۰۰ میلیونی یا ۴۰۰ میلیونی رای داده اصلا درست نیست و مجلس حداقل پرداختی را ۷ میلیون و۹۲۰ هزار تومان و حداکثر را حدود ۵۶ میلیون تومان پیش بینی کرده است.
مشهد ـ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مقرر شده تا پایان سال ۱۴۰۲ حدود ۴۰۰ کلاس کانکسی دیگر در خراسان رضوی حذف و در مجموع هفت هزار کلاس درس جدید به سرانه آموزشی استان افزوده شود.
معاون رئیس جمهور ترکیه از نجات ۷ هزار و ۸۴۰ نفر از زیر آوار درپی زلزله شدید بامداد دوشنبه در این کشور خبر داد.
تکمیل شدن ظرفیت حافظه گوشی می‌تواند مشکلات زیادی مثل درست عمل نکردن دستورات، کند شدن گوشی و هنگ کردن گوشی را ایجاد کند. حتی ممکن است بخواهید فیلم یا صدایی را ضبط کنید و متوجه شوید نمی‌توانید این کار را انجام دهید، چون حافظه دستگاه پر شده است.
در حالی که رهبر انقلاب مراقبت از عملکرد هیئت ۷ نفره را امری حتمی و ضروری می‌دانند، چرا آقایان متولی امر برای هیئت مزبور مصونیت قضایی قائل شده اند؟ آیا این مصونیت بخشی، با تاکید رهبر انقلاب برای مراقبت لازم درباره عملکرد این هیئت هم خوانی دارد؟ آیا با توجه به تجربیات تلخ واگذاری‌های قبلی مانند هفت تپه، هپکو، مغان و... اعطای چنین اختیار بدون پاسخگویی به این هیئت کار درستی است؟
رئیس دفتر انرژی سازمان برنامه و بودجه ضمن اشاره به تداوم بحران گازی تا سال ۱۴۲۰، گفت: ۷ میلیارد دلار از مرغوبترین ارز کشور به سمت نیروگاه‌ها می‌رود و ما مجبوریم که برق درست کنیم.
به خوردنِ یک دسر شیرین خوشمزه فکر می‌کنید؟ خوب بهتر است تجدیدنظر کنید! زمستان و دسر‌هایی که از شکرِ تصفیه‌شده درست شده‌اند، ترکیبِ واقعاً خوبی برای سلامتی‌تان نیستند. شکر می‌تواند باعثِ التهاب شود و ایمنی شما را تضعیف کند.
تیم تحت هدایت کارلوس کی روش یک بار دیگر نمایش قابل قبولی را مقابل سنگال پرستاره ارائه داد.
ارتش کره جنوبی اعلام کرد که این موشک بالستیک کوتاه برد بوده و درست قبل از ساعت ۷ صبح به وقت محلی از حوالی منطقه «تائچون» در پیونگ‌یانگ شلیک شد و حدود ۶۰۰ کیلومتر (۳۷۳ مایل) در ارتفاع ۶۰ کیلومتری و سرعت ۵ ماخ پرواز کرد.
منابع خبری از کشته شدن یک نفر و زخمی شدن ۷ نفر دیگر درپی انفجار بمب در استان لاذقیه سوریه خبر دادند.
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران از مراجعه بیش از ۲۶ هزار نفر به دلیل آسیب های ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان درسه ماهه اول سال جاری خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ